wie zit er ook in haar wachtweken...

Hoi meiden

Helaas, ik ben gister weer ongesteld geworden. Mijn 1e iui is dus mislukt. Ik mag/kan gelukkig wel doorgaan deze maand dus morgen weer beginnen met clomid slikken. De iui (als ik kijk naar de 1e periode iui) gebeurt waarschijnlijk rond 9 december, dus gelukkig niet rond kerst. Dus maar weer proberen... hopen dat het toch nog lukt dit jaar.
Als het dan goed is zou ik het net voor kerst weten......ik hoop het zo...na 3 jaar na de miskraam......

groetjes en voor allemaal veel succes en sterkte,

Rachelathomenl

meiden, ik duim voor jullie.

nog 9 dagen en dan mag ik eindelijk testen.
vanmiddag de hele middag misselijk geweest en soms wat ongi krampjes maar kan goed of slecht teken zijn.

we zullen zien 5 december is de grote dag was het maar vast zo ver.

hey meiden hoe is het nu met jullie inmiddels,

ben wel heel benieuwd hoe het bij jullie is gegaan met het testen....

laten jullie nog iets horen....

xxx van mij

Hallo allemaal,

Ik zit inmiddels ook weer op het wachtbankje.
Ben afgelopen maandag geinsemineerd (KID)
Dit keer had ik 2 eitjes (1 rechts en 1 links) dat had ik nog niet eerder gehad.
DIt was mijn 6e inseminatie, de eerste was een EUG (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en de keren daarna ben ik steeds ongi geworden.
Nu 2 zenuwslopende 2 weken wachten wachten wachten....vreselijk onzeker word ik er van.
Iedereen die ook nog aan het wachten is....SUCCES

Lfs Niek

Hee Depri,

Testen is gelukkig goed gegaan, meteen een dikke plus.....ben nu 5 weken en 4 dagen. Maar goed, het blijft spannend! Het was onze 4e ivf.
Hoe gaat het met jou? Het was jou eerst ivf geloof ik hé? Hoop dat je gauw weer mag beginnen en dan snel goed nieuws!

Niek: spannend! 2 eitjes is prima score, ik had er bij m'n iui's telkens maar 1. Zal duimen!

Liefs Anne

ha mieden.

balen depri het is een beetje laat maar oke.
heb afgelopen week mn dagen helemaal volgeplanned.

nog 2 dagen en dan mag ik eindelijk testen.

ik verwacht een negatieve uitslag want ben niet meer zo vaak misselijk

ook mijn mna zegt volgens mij moet je rekenen op negatief

dus daar gaan we dan maar van uit dan kan het alleen maar meevallen.

liefs suus

hoi meiden

ik zit ook weer op die rotbank, moet nu weer twee weken wachten. Deze maand hebben we het weer helemaal zelf gedaan en ik verwacht er dus ook nix van.
Gelukkig gaan de onderzoeken gewoon door en hopelijk binnenkort weer starten. Als ik het goed heb is mijn volgende vruchtbaarste dag 29 dec. ik weet niet of ik dat wel zo prettig vind om dan geholpen teworden. Ik denk dat ook wij in januari gaan beginnen als de gyn dat goed vind natuurlijk.
nou meiden succes maar weer.

hoff

Terug
Bovenaan