wie zit er ook in haar wachtweken...

hey meiden

wat is het stil hier,

Ik zit inmiddeles in mijn laatste wacht week maandag is mijn niet ongi dag.
Ik had het vorige week zo druk dat is er helemjaal niet aan gedacht heb maar nu kan ik aan bijna nix anders denken. Toch een beetje een rare week gehad met blaasontsteking en ik voelde toen niets maar nu, PFFF ik ben moe, snel aangebrand en het voelt heel gespannen in mijn buik. Zou haast nu al een test willen doen maar dat heeft toch nog geen zin..... we zullen gewoon moeten wachten.

succes meiden en hoop snel weer wat van jullie te horen.

hoff

hey hoff spannend zeg!!! het is idd rustig nu, iedereen heeft het druk in de maand dec!!hahaha, net alsof de wereld vergaat he!!

bij ons is het lekker rustig nou... niks moet alles mag!!
heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad, dus moet ongeveer de 21ste ong worden,

ik heb niks uitgeteld ofzo maar voelde het gewoon, en ja daar kan je niet onderuit he...

heb stiekum mijn mannetje veroverd maandag, hahahah ik dacht ja niet geschoten is altijd mis he... hahahah ik dacht misschien als we het nou eens niet op de dag doen dat het eigenlijk moet dat het dan wel helpt hahahaha, maar mijn man weet niet dat ik mijn eisprong heb gehad!! hihihi, hij was kei kapot hahaha maar ik heb toch maar effe wakker gehouden!! we zullen zien of het geholpen heeft!!

ik blijf voor jou duimen meid, en ik hoop dat je zwanger 2008 uit gaat!!!
laat je nog iets horen als je iets weet??

gr wendy

ha meiden is alweer ff geleden dat ik geschreven heb.

helaas eerste is mislukt ben 4 december ongi geworden heb inmiddels mn 2e clomid kuur achter de rug en moet zondag voor een fm met beetje geluk maandag of dinsdag 2e iui en dan kommik der weer op t wachtbankje bij.

succes meiden

haaaaaaaiiiiii meiden,
nou ik ben weer een illusie armer ben net weer ongi geworden. In het begin van deze cyclus had ik al geen hoop maar afgelopen week wel weer. ik had er  heel veel  vertrouwen in we hadden immers de hele cyclus gevolgd en wisten zeker dat we op het juiste moment hadden geklust maar helaas is het dus weer niet gelukt. Woensdag moeten we weer voor gesprek naar de gyn. voor de uitslagen en een vervolg gesprek. alle hoop is nu daar op gevestigd.

hoff

ik zit weer op t wachtbankje na mn 2e IUI maar het zaad was slechter dan vorige keer en ze konden mn baarmoedermond weer inet vinden uiteindelijk hebben ze der een andere arts bijgehaald omdat het niet lukte.

als deze poging niet lukt dan hebben we in januari gesprek over IVF/ICSI

Hey meiden,

Ik zit ook op het wachtbankje, heb 29 dec mijn NOD.Is het niet gelukt, dan in jan voor de eerste iui!!!Hoop natuurlijk dat het niet nodig is!!!
Heb sinds de eisprong zwangerschapsverschijnselen, moe, misselijk, mega zere borsten!Komt gewoon van de pregnyl, maar is wel heel vervelend!
Sinds gisteravond ook wat buikpijn, niet echt, meer soort krampjes ofzo!anders als anders.Maar ik ga ervan uit dat ik ongi wordt, anders is de teleurstelling zo groot, vooral omdat ik 3 eitjes had, dus eigenlijk drie keer zoveel kans.
maar stiekem hoop ik toch, stom he???

Liefs mamavanjesse(anieska)

Hey meiden,

Nog een weekie en dan is mijn nod!
Heb sinds de eisprong mega zere borsten en erg moe, het is nu 9 dagen na pregnyl, dus het zal daar denk ik niet meer van komen???(het het uitgerekend met de halfwaarde tijd van 33 uur)
Aan de ene kant heb ik wel symptomen, zere borsten, erg moe, een gezicht vol met puisten, maar aan de andere kant heb ik ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, en af en toe wat steekjes.We wachten maar gewoon af!!!

liefs anies

Hoi meiden,

ik was effe benieuwd hoe het met jullie gaat, het is hier al zo lang stil.
Hier gaat het #$%. we hebben alle onderzoeken gehad en alles was goed of boven gemiddeld zelfs. Ook heb ik nog een hsg gehad en ook daar was niets op te zien. Nu doen ze weer een half jaar niets!!!!! Zelfs niet met onze geschiedenis. Sterker nog ze vond dat we de vorige keer te vroeg zijn behandeld!! Ze gaan pa iets doen bij 3 jaar onverklaarbaar!! naar dit half jaar zitten we pas op 2.5 jaar.ppppfffffff het idee dat we nog een jaar in deze ellende zitten trek ik niet.
Nu maar hopen dat we het zelf kunnen in de tussentijd. Deze maand hadden we hele goede hoop, was moe, pijn in mijn buik heeel chagerijnig en super zere borsten. Maar helaas was het allemaal weer vals alarm. Ben maandag ongi geworden en ik heb nu nog zere borsten niet normaal!!! die KL%^&te hormonen!!!
Dit was weer effe een up-date van mij hoe staat het er bij jullie voor????

succes met alles HOFFF

Terug
Bovenaan