Wie zit in het traject van IUI ?

Jeetje wat balen dan zo zeg Schorpioen...lijkt me zo heftig na waarschijnlijk een lange aanloop en dan alsnog een miskraam. Sterkte! 
Geeft de burger inderdaad wel weer moed, en lees ook wel andere succesverhalen van onder de miljoen. Het kan dus zeker gewoon wel! 
Gaan jullie nu alsnog door naar het ivf traject? Wanneer mogen jullie daarmee beginnen?

Vandaag toevallig de brief binnen gekregen vam het Radboud, helaas pas 5 februari intake en 15 februari dus voordat we dan beginnen zitten we we weer ruim 2 maanden verder en dan helaas ook nog eerst 3 weken aan de pil als je menstruatie begint. Dus als ik het een beetje op ga tellen zit het er haast niet in om 2020 moeder te worden :(

Poeh Schorpioen dat is wel even een bittere pil zo denk ik... wat een tijd gaat er dan overheen hè? Hoop dat het allemaal misschien ergens nog meevalt en snel raak is, zodat je op de valreep van 2020 nog mama zou kunnen worden... is ook hier wel een vurige wens. 

Het prikken vind ik niet zo heel spannend.. had jij na de ovitrelle ook zo'n opgezette buik? Heb ook echt het gevoel dat ik mn linker eierstok voel, daar zaten ook de eitjes.
Het waren er misschien 3. Doordat ik de gonal f de laatste 2 dagen moest halveren is er maar 1 heel groot gegroeid en 2 iets kleinere die volgens de dokter wel mee zouden springen door de ovitrelle. Maarja al zouden ze springen heb is de kans klein dat die kleinere bevrucht raken.. Ik baal op zich wel dat er dan ook maar 1 grote zat zeker nu het zaad weer tegen viel. 
Jij wel moeite met het prikken? Vind het wel raar dat ik nu weer even niks hoef te spuiten tot na de menstruatie. Grappig dat we zo gelijk lopen!! En ben benieuwd hoelang we allebei in het iui traject blijven hangen..

Spannend hoor Jutjul! bij mij was er dus helaas maar 1 ei... maar we gaan het zien, heb eigenlijk best goede hoop! 
Ik had vrijdagavond wel wat last van mn buik en steken in mn borsten. Gister ook lang misselijk geweest. Dat komt dan denk ik van de ovitrelle. Heb normaal sowieso rond eisprong last van de progesteron die toeneemt maar nu was het wat heviger allemaal. 
Ik denk dat ik rond dag 9 ga testen of de ovitrelle uit mn systeem is. Ben normaal echt een testjunkie dus als ik me niet kab inhouden is het fijn dat ik eerst een witte test heb gezien zodat ik niet hoef te twijfelen of een eventuele streep echt is of nog bij de ovitrelle hoort. Pffr ik wou dat ik gewoon rustig mn nod zou kunnen afwachten haha

Oohh daar ben ik ook benieuwd naar! Hoe lang dat in je lichaam zit. Wel laten weten dan he haha. Ik 'mag' pas 10 januari testen dat klink nog extreem ver weg. Al moet ik zeggen dat ik nooit test hoor, wacht altijd netjes mn nod af. Maar goed misschien dat ik nu wel de behoefte voel deze ronde..

Oh sorry Jilla, ik noem je gewoon JutJul... die ie volgens mij uit een ander topic haha!
En wat heerlijk (en voordelig) dat jij geen tester bent. Ik kan me gewoon niet beheersen. Verschrikkelijk. Vind het ook genant maarja het is wat het is ;) officieel hier natuurlijk ook de 10e pas testen. 
Ben ZO benieuwd haha! 
HAD jij al een hsg gehad? 

Haha maakt niet uit. Ja heb in september geloof ik een hsg onderzoek gehad. Het viel me mee! Natuurlijk een naar gevoel maarja heb er alles voor over. Die zag er trouwens ook goed uit.. Jij ook een hsg gehad? Hoe heb jij hem ervaren? En heb je toevallig ook een kijkoperatie gehad? 

Terug
Bovenaan