Wie zit in het traject van IUI ?

Wij gaan ook de 1e ronde in. Ik ben inmiddels al een week Gonal F aan het spuiten. Daar zag ik aan het begin erg tegen op, maar uiteindelijk vind ik het vervelender om om de paar dagen weer smoesjes te verzinnen op het werk... Mijn werkgever weet het overigens wel al.
Maar toch spannend allemaal... Als het goed blijft gaan met de groei van de eitjes dan volgt de inseminatie volgende week

Hey Alias,
Spannend! Ik had vandaag mn eerste echo op dag 9. Ze zag 3 grote en 1 die dicht in de buurt kwam dus waarschijnlijk gaat die van mij niet door helaas. Morgen weer naar het zh en dan weet ik meer.
Jij ook al geweest voor de echo? Hopen dat het allemaal door kan gaan! 

Hier ook in de eerste ronde van IUI na 2 jaar zelf proberen (met in het laatste jaar 3x positieve test en 3x op/rond nod toch ongesteld geworden).
Ik heb nu een week gonal F gespoten en we hebben zometeen de echo om te kijken hoe de eitjes er voor staan. Spannend! We zijn begonnen met 50eh omdat ik wel een eisprong heb van mezelf, we willen dus gewoon het liefst 1 extra eitje op de springplank hebben staan :)
Hoop dat jouw ronde wel door mag Henk en zeg Jilla! bij onze gyn gaat 3 eitjes in overleg en 4 is een seksverbod. Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb zitten huilen als een klein kind bij dr prikinstructie Alias haha. Ben echt een mietje met prikken en alle emoties van de afgelopen 2 jaar kwamen er ineens uit. Maar het prikken vind ik uiteindelijk meevallen gelukkig! Ik ben zelf zzp-er en in between jobs dus ik hoef gelukkig geen smoesjes te verzinnen. Fijn dat je het wel met je werkgever hebt kunnen bespreken, dat geeft in ied3r geval een beetje lucht denk ik. 

Hey Bo-Belle,
Ben vandaag geweest en omdat ik de laatste 2 dagen de helft heb gespoten heb ik 1 grote en 2 iets kleinere die waarschijnlijk gaan springen met de ovitrelle. De iui staat gepland voor morgen!!! Super spannend en moest er zelfs een beetje van huilen zo blij dat er eindelijk wat gebeurt. 
Ben benieuwd hoe jouw echo is gegaan! 2 eitjes zou mooi zijn inderdaad. Lijkt net of je dubbel zoveel kans hebt.. En snap ik best hoor dat die emotie er ineens uit komt het is ook echt niet niks die emotionele rollercoaster van de afgelopen jaren.

Hey Jilla ik moet volgende rondr 75eh gaan spuiten want bij de meting op dimsdag had ik 1 eitje van 15mm en 1 van 11mm. Er springt er deze maand dus maar 1...
We komen net terug van de inseminatie :) kwaliteit van het zaad was niet opperbest. Ze zwemmen goed maar het volume is eigenlijk steeds te weinig. Gelukkig gaan ze dan alsnog door met dr inseminatie. We kijken het dezr en volgende keer aan maar als we er dan weer net zo voorstaan gaan we waarschijnlijk meteen door naar ivf of icsi.
Spannend! Jullie ook succes morgen :)

Hey Bo-Belle, 
Hier precies hetzelfde.. net voor de inseminatie vertelde ze dat het wel weinig was. Dat de norm 1 miljoen is en wij er maar 600.000 hadden (na opwerking) 
Hoe positief ik er weer even in stond zo snel is dat weer veranderd. Heb meteen een afspraak ingepland met de dokter om te bespreken of iui wel voor ons is.. 
Nou, allebei op de wachtbank. Hopen dat het ons toch iets oplevert! Een bevruchting heeft er maar 1 nodig ;)

Ojaaa het is natuurlijk vandaag al vrijdag haha! Nou nóg leuker, dan lopen we helemaal gelijk!
Bij ons waren er iets meer, 800.000, maar ook niet voldoende dus. Dit ligt ook wel in lijn met alle verwachtingen van voorgaande onderzoeken maar ze willen sowieso graag minimaal 2x iui proberen. Dus we gaan het zien... 
Vind het zo spannend! Ben denk ik ook wel echt van slag als het niet lukt terwijl die kans best reëel is natuurlijk. 
Hoe gaat het prikken jou tot nu toe af? Wel spannend dat er bij jou dus uiteindelijk 3 zijn gesprongen, weet je hoe groot ze waren?

Hoi dames,
Wij hebben 2 maal iui gehad, na opwerken hadden we de eerste keer 0.9 miljoen goede zaadjes en de 2de keer 0,7 miljoen zaadjes. We hebben hierna overleg gehad en mochten niet meer verder met IUI en hebben een keuze moeten maken voor een ander ziekenhuis waar we een IVF traject ingaan. Flink balen...
Maaaarr om iets positiefs mee te geven. Ik heb met de 2de iui poging onverwacht positief getest!!! Helaas is het een vroege miskraam geworden met bijna 5 weken. Maar het kan dus echt, ook al is het onder t miljoen!! 
Helaas was dit verhaal voor ons te mooi om waar te zijn en eindigde het in een miskraam. Maar het geeft ons wel weer hoop om verder te gaan.

Terug
Bovenaan