Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ach shit Mandiee das echt jammer! Ik heb deze ochtend geen gekke prikjes of zo meer maar ook nog verder geen andere afscheiding. Je bent best even teleurgesteld? Verdrietig? Ik had vorige maand verkeerd gerekend en mn cyclus was 26 dagen, niet 27, dus morgen zou dan mn NOD zijn. Maar ja, nog geen 2 maanden achter elkaar dezelfde cycluslengte gehad dus dat verwacht ik nu ook niet eigenlijk.



Hey Fen, ach een negatieve uitslag is zo klote. 4 dagen na nod nog niet ongie zou geloof ik een goede zijn om te gaan testen. Ik denk dat ik dat ook gewoon ga doen. Ik stelde mn vriend voor om morgen te testen en die keek wat afwachtend, hij vind het te vroeg voor een test. Dus als ik donderdag of vrijdag nog niet ongie ben... ga ik testen.
 
Ja ach ik weet dat t wat vroeg is om te testen. Ik wacht nu even een paar dagen en probeer t volgend weekend nog een keer als m'n ongi niet is doorgebroken woensdag.

Ah mandy, dat is echt ff balen. Op maar volg maand.  En Marianne, laat je het weten eind vd week?!
 
Hoi dames,

Mandie wat jammer nou :( hoopte toch echt op een positief bericht, nu nieuwe ronde nieuwe kansen.

ja te vrieg testen is niet goed maar ik kan me soms ook moeilijk beheersen hoor hihi. Ik wil zelf volgende week maandag testen, heb er nog 1 liggen van kv 2v5.

wat mij vandaag wel opviel is dat ik geen krampen meer heb en in de douche viel het mij op dat mijn aders in mijn (.)(.) zo zichtbaar waren :eek: . Of het is verbeelding natuurlijk, ik wacht "geduldig" af ;).
 
Hoi allemaal,

Ik sluiy me graag aan, ook aan het wachten op mijn nod... Als ik kijk naar mijn vorige cyclus had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar als ik bereken 14 dagen vanaf de eisprong zou het aankomende dinsdag zijn. Dus denk dat as woensdag de juiste nod is?

Al ruim een week verschillende klachten, steekjes, krampjes, hoofdpijn, duizelig. Kon het niet laten dus al getest vh weekend. Hierdoor verward want er is een licht 2e streepje te zien, zou het? Durf nergens op te hopen.. Wat nu, iemand advies? Woensdag weer testen?

Voor iedereen, hopelijk heeft iedereen snel een positieve test! Spannend allemaal!

Liefs
 
Ik voelde me echt even heel verdrietig! Was er zo van onderste boven.. had stiekem toch niet zien aankomen!

dns braam het zou zomaar kunnen!!! Het hoeft niet allemaal verbeelding te zijn!

Aaaaah AR dan denk ik haast dat we je mogen feliciteren! Ze zeggen toch een licht streepje is ook een streepje! Als je een duidelijkere test wil kan je het nog eens doen maar volgens mij ben je hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!!
 
Terug
Bovenaan