Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p style="text-align: left;">Hey suzan, nee geen stabiele cyclus. Van normaal naar lang naar weer normaal. Dus geen idee. Maar heb nu echt beetje gevoel dat ongie moet komen vanwege die prikjes maar ondertussen ook echt wel beetje zeurend gevoel. Verder ging hardlopen gisteren werkelijk waardeloos en heb ik het snachts erg warm, maar goed m'n vriend ook.</p>
Oh Mandiee heb je verhaal over het hoofd gezien net! Ja heb die van de Kruidvat. Hoop ook dat ie uitblijft! Wel krampjes geen krampjes wel krampjes. Haha knettergek word je ervan. Maar... Hij moet een keer positief testen denk je toch. Waarom dan niet deze keer
<p style="text-align: left;">Ja ik word ook gek van alles... vooral zo onzeker!</p>
maar ik moet gewoon even delen dat ik me vanavond echt heel goed voel. Apart goed gevoel door m'n hele lijf.. weet alleen niet wat ik er mee moet
Lieve Mandiee, als ie deze keer niet raak is, is volgende maand weer nieuwe ronde nieuwe kansen! En je kunt er nu niks meer aan doen. Ti's ja of nee. Gewoon testen want niet testen lukt je toch niet, dat geeft alleen maar meer onrust.