Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

@ mandiee dankjewel!!! Echt onwerkelijk dit maar je hebt gelijk streepje is streepje! Denk dat als het woensdag is geweest ik het pas echt kan geloven blijft toch nog wel stukje onzekerheid dat het nog mis kan gaan.

Wat jammer voor jou! Je hebt toch hoop dat het raak is en als je dan toch weer ongesteld word echt balen! Hopen dat het de volgende ronde zo mag zijn.

Al dames ovulatietesten gebruikt?
 
Ach Mandiee ik ken het gevoel zo! Zeker als je echt dacht dat je wel eens zwanger kon zijn. Sending virtual hug! Nou zoals ik eerder vandaag schreef van m'n prikjes weg zijn, dat was dus te vroeg gezegd. Ik voel ze vooral als ik stil zit of sta en het zijn echt hele kleine prik/ krampjes. @ dns; hahaha ik moest echt ff naar je haakjes kijken voor ik doorhad dat dat borsten waren.
 
A R ik snap het wel.. je leeft er zo na toe en dan is het ook nog raak!! T blijft vooral gek als je verder niks voelt! Ik had dat tot de echo dan kan je zien wat er in je buik zit.

Ik heb deze keer geen ovulatie testen gebruikt . Voor de zwangerschap van m'n zoon wel, ik menstrueerde zonder pil zo weinig dat ik wilde weten of ik uberhaupt n ei sprong had. Ik denk dat ik ze deze maand ga halen. Maar ben bang dat ik er dan weer teveel mee bezig ben haha ma eerst ma van m'n menstruatie af komen..  haha

aah Marianne zo lief! Ik vind het forum zo fijn! M'n man vind t ook niet leuk maar jullie snappen het zo veel beter. niet lullig bedoelt naar m'n man. Die is ook zo lief. Maar hij voelt en merkt natuurlijk helemaal niks.

oh die prikjes voelen vast niet fijn. Ben zo benieuwd wat het bij jullie zal zijn.

Hahaha ja die borsten moest ik toen ik ze voor t eerst zag ook goed kijken
 
Ja dat is zo Mandiee, ik wil mijn vriend er ook niet teveel mee lastig vallen maar das vooral omdat ik hem niet hoop wil geven voor iets wat misschien niet is. Ik vind de prikjes juist wel fijn (ze doen geen pijn) omdat het een teken is dat er iets gebeurd. Misschien aankomende ongie maar kan ook voorteken zijn van zwangerschap. Vanaf morgen kan ik volgens cyclus ongesteld worden dus ik ben benieuwd!
 
Ja mandiee inderdaad, denk dat ik dit gevoel ook wel blijf houden tot de eerste echo ja!

dat teveel er mee bezig zijn herken ik, jezelf voornemen dit niet te doen en "we zien wel hoe het loopt" maar ondertussen er eigenlijk continu mee bezig zijn haha en hopenhopenhopen. Voor jou straks een nieuwe ronde, zal voor je duimen dat het dan raak is!

die prikjes/krampjes heb ik ook marianne, vind het inderdaad ook fijn idee want dan voel ik tenminste wel iets. Ben benieuwd voor je, hou ons op de hoogte!
 
Dan laat de prikjes maar lekker blijven..

ik heb deze keer last van menstruatie pijn.. normaal nooit... niet fijn
 
Ik snap het helemaal. Met een echo word het al iets echter omdat je kan zien wat er in je groeit! Super leuk!

ik ga deze maand denk ik wel de ovulatie testen proberen. Mn cyclus loopt deze maand deze maand ook korter.. misschien is dan toch mijn menstruatie al donderdag begonnen.. dus ik heb geen idee meer waar ik nu moet gokken met mn ei sprong.. en het echt om de twee dagen doen schiet er hier nog wel eens bij in vanwege de nachtdiensten van mijn man.

mijn man is zo optimistisch en zegt het komt wel goed haha

marianne ik ga heel hard voor je duimen dat jou menstruatie weg blijft en dat jou volgende berichtje heel positief is!!
 
Terug
Bovenaan