Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Haha fijn zo'n optimistische man!

Ja lastig te bepalen wanneer de eisprong dan is.. Misschien wel goed ovulatietesten, heb je toch wat meer duidelijkheid en weet je ook wanneer je zowizo een leuke avond moet hebben;) ik heb er in ieder geval wat aan gehad hihi!
 
Ja kon ik dat optimistische gedrag soms maar eens lenen hihi

tot nu toe is het 'ik zie het wel' gevoel erg sterk haha ma we zijn nog geen dag verder..

dat je er wat aan had blijkt wel ja hihi mijn eerste zwangerschap was ook in 1x raak. Dus ik ga het denk ik maar wel proberen..
 
Mijn vorige zwangerschap heb ik ze ook gebruikt. Toen was ik na 1 ronde zwanger. Zegt natuurlijk niks maar je weet iets meer
 
Vanochtend wakker geworden met hoofdpijn en afscheiding van beetje bloed met beetje bruin. De krampjes rommelen rustig door en test (toch gedaan met m'n vriend) gaf negatief aan. Vnaaf of morgen zal ik dan neem ik aan ongesteld worden. We wachten netjes af maar haha
 
Mijn berichten verdwijnen steeds maar nogmaals

AR gefeliciteerd een streep is een streep hoe onwerkelijk het soms ook is.

Mandie het is soms moeilijk om positief te blijven maar wel heel belangrijk, ben blij voor je dat je man wel zo positief is.

Marianne oei vervelend die negatieve test toch hoop ik voor je dat het niet je ongi is maar innestelbloed
 
Ik had zelf weer veel lage rugpijn voral 's avond en een vreemd gevoel in mijn baarmoeder. Ik trok gisteren een jurk aan en die zat ineens zo strak aan de bovenkant dat mijn knoopjes op springen staan, mijn zegt dat ik gewoon dik aan het worden ben :). Mijn borsten (even zonder haakjes ;p ) doen pijn aan de zijkant en tepels het lijkt beetje op spierpijn. Verder heb ik hongerrrr en vooral naar hartige dingen, tosti, pizza, gebakken ei enz. Nog 5 dagen voor nod, we wachten geduldig af ;)
 
Hey Meiden, ik lees al een tijdje mee dus toch maar een berichtje.

Gisteren was mijn Nod, helaas was de early test negatief. Toch heb ik nog de kwaaltjes die wat zichtbaarder worden. Echt veel afscheiding, gezwollen onderdelen downunder en mijn borsten veranderen.

Woensdag maar weer een testje doen, en indien negatief toch maar de HA bellen ivm mijn werk. Fingers crossed :) ook voor jullie!
 
Spannend Rboers, jammer van die negatieve test maar het kan dat je ei of je innesteling later is geweest
 
Terug
Bovenaan