Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ja mandiee je kan het altijd proberen, geen garantie maar wel wat duidelijkheid. Succes in de volgende ronde in ieder geval!

Aah marianne dat is vervelend maar zoals dns zegt het kan ook nog innesteling zijn als het bij dit blijft. Spannend...

Afwachten dns,  klinkt wel als kwaaltjes horende bij een zwangerschap..... Wacht je tot na je nod met testen?

kan zijn dat het hcg gehalte toch nog te laag was voor de test rboers. Inderdaad over een paar dagen weer testen, ben benieuwd wat er uit komt!
 
Ik heb een zeer onregelmatige cyclus, van 34 dagen en vorige maand 22 dagen dus het is een beetje gissen wanneer mijn nod is. Als ik uitga van 28 dagen is het komende zaterdag maar ik weet niet of ik het zolang vol kan houden hihi. Met mijn miskraam vorig jaar oktober heb ik 4 dagen voor vermoedelijke nod zwanger getest toen had ik ook die kwaaltjes, om de haverklap honger, moe, grotere borsten, en soms misselijk maar dan door de honger.

Hoe voel jij je nu AR?
 
Oh en vorige x had ik alleen veel meer rugpijn, elke middag en avond nu heb ik het 1 á 2 uurtjes en alleen in de avond. Mijn baarmoeder voelt wel vreemd, heel zacht zeurend gevoel, bij al mijn andere zwangerschappen voelde ik plopjes :)
 
herkenbaar dns van dat eerder willen testen hihi. Ben benieuwd of je zo lang kan wachten als ik je zo hoor denk ik dat het wel eerder als zaterdag gaat worden haha. Elke zwangerschap is anders zeggen ze toch ook qua kwaaltjes,  dus wie weet..

Ik heb nog steeds last van krampjes/steekjes, hoofdpijn, moet meer plassen, ben echt heel moe en heb ook telkens echt heel erg honger. Kan de hele dag wel eten. Heb gisteren nog een zwangerschapstest besteld maar dan met zwanger/niet zwanger dus die ga ik waarschijnlijk morgen samen met m'n vriend doen om het echt zwart op wit (zoals m'n vriend het zegt) te hebben haha. Begin steeds meer aan het idee te wennen en te geloven dat ik toch echt  zwanger ben, whaaa super!

Hopen dat het goed mag blijven gaan en dat jullie ook positief testen!
 
A R, ik lees dat je soms pas in week 6 positief test en zeker met die zwanger/ niet zwanger testen omdat die minder gevoelig zijn. Je klinkt heel erg zwanger en je vage 2e streepje zegt eigenlijk al genoeg! Hij heeft alleen reactie (hoe vaag het streepje ook) als je hCG in je lichaam hebt. Maar, ik snap dat je 100% zekerheid wilt
 
Ik heb nog steeds prikjes en steekjes en (sorry hoor) heb ook wat last van winderigheid. Sommige prikjes zeuren door naar m'n bovenbenen. Weer bijzonder dit. Als ik ongesteld word kan ik dit weer aan vage ongie klachten lijstje toevoegen
 
Dns braam het zou zo maar kunnen!! Spannend!!!

Rboers voor jou ook al zo spannend. Jammer dat deze test negatief was! Maar het klinkt wel heel positief! Ik zal voor je duimen!

oh Marianne nog steeds in onzekerheid wat het is! Jammer van de test! Maar hopelijk zijn dit geen kwaaltjes vanwege je menstruatie! Vind het zooooo spannend voor jou!!
 
Yes: had nog een early liggen dus ik dacht vanmorgen; waarom niet? Ik werd wakker met lichte kramp vanmorgen. En ja hoor hij is heeeel licht, even dacht ik dat ik t me verbeelde, maar hij staat er. Het tweede streepje! Ik durf gek genoeg nog niet heel enthousiast te zijn want m'n ongi kan alsnog doorbreken natuurlijk maar er is grote hoop!
 
Terug
Bovenaan