Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hi dames,

Ben inderdaad goed hersteld en bijgekomen van m'n miskraam. Het is toen afgesloten met een curettage omdat er teveel weefsel bleef zitten. Maar goed nu nieuwe kansen. De steken in mn onderbuik zijn vandaag verdwenen en hoe gek t ook klinkt vind ik dat niet heel fijn. Zolang ik voelde had ik hoop. Bij de vorige keer had ik vrij vroeg al een test gedaan. En die gaf rond deze periode al licht positief. Ik ben er zelfs zo erg mee bezig dat toen ik me dit bedacht, ik vanmorgen al een vroege test heb gedaan. Erg hè?!  Je raad t al, niks natuurlijk. Vette dikke teleurstelling. Maar ik moet gewoon wachten! De eerste poging was binnen de eerste maand raak dus dat hoop ik nu stiekem ook een beetje. Wel optimistisch maar dat moeten we nu ook wel een beetje zijn, toch:). Spannend hè Wanda?  Wanneer ga jij testen?  En mandy hopen dat je eisprong een keer wat later was!  Ik denk hem wel gevoeld te hebben rond de 12e
 
Hey Fen1! Mijn nod is dinsdag en werk woensdag tm vrijdag volgende week. Dus ik denk dat ik zaterdag ga testen als ik niet ongie ben geworden. Ja heel spannend! En ik snap die vroege testen. Nu ik dit schrijf denk ik ook: dinsdag kan ik ook al wel test doen misschien haha. Tsja je wilt het zo graag he.
 
Ja het is heel erg! Bij de vorige poging waren we lekker op vakantie en zat ik met m'n kont op Mallorca dus dan ben je er veel minder mee bezig. Mocht testen op de dag nadat we thuis kwamen dus had niet echt een wacht week. Nu wordt ik echt helemaal gek haha. Eerste ronde na curettage zou ook wel heel snel zijn maar t kan gek lopen!  Dit weekend lekker vrij dus leuke dingen doen en proberennnnnn niet mee bezig te zijn. Heerlijk lekker kletsen hier want m'n vriend kan me niet meer aanhoren haha.
 
Marianne leuk dat je meekletst!!

dan zitten we allemaal heel dicht bij elkaar met onze Nod!!

En ik Zou het met die klachten ook gelijk denken!! Spannend!!!!!! Haha ik zou ook gelijk dinsdag testen... ik zou echt noet kunnen wachten tot zaterdag... ik heb deze week ook al een test gedaan..... dus ik moet nu echt tot maandag wachten... moet maandag en dinsdag en woensdag wel redelijk vroeg beginnen op m'n werk.. dus misschien sta ik wel te laat op waardoor het niet kan... mits m'n menstruatie uit blijft...

ik ken je gevoel Fen.. zonder het idee van de kwaaltjes gaat je hoop helemaal weg! Wel balen dat die geen vette streep aangaf maar het zegt gelukkig nog niks!

Het zou zomaar kunnen, maar ik hoop niet veel later want wij doen het vanwege de zwangerschap niet continu om de zoveel dagen. Probeer het wel zo veel mogelijk ma wil dat niet forceren. Maar bruin bloed is oud bloed toch? Dus dan kan de innesteling al wel eerder deze week zijn geweest? (Ik ben druk aan het hopen dat de ei sprong wel rond ons geklus was haha)

nou of dat vrij zijn helpt om er niet aan te denken... tijdens het winkelen heb ik er nog heel veel aangedacht! Kan ook niet anders, ik had vandaag mega veel buikpijn. Opgeblazen gevoel.. als of ik al dagen niet kan poepen!
 
nou daar ging ie weer. Zucht. Rest van m'n bericht dus. Bruine afscheiding is inderdaad oud bloed. Weet alleen niet hoe lang het duurt voor je afscheiding krijgt na innesteling.
 
Terug
Bovenaan