Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

<p style="text-align: left;">Hmm spannend zeg, misschien dan toch.. hoe ga je het aanpakken? Wachten tot de ongesteldheid doorzet en anders weer testen? Wanneer zou je dan weer testen?</p>
<p style="text-align: left;">Ja dinsdagochtend wil ik testen. Mn vriend moet om 7 uur al naar zn werk dus staan we waarschijnlijk om half 7 s'ochtens de test al te doen Haha!</p>
 
Ik wacht het nu even af en anders maandag of dinsdagochtend weer testen. Heb voor de zekerheid ook een test van clearblue gehaald.

Spannend hoor dinsdagochtend! Zal een leuk Valentijnscadeau zijn ;)
 
Kayley sorry even door rlkaar gehaald ik bedoelde Eva. Ik hoop inderdaad je volgende week te feliciteren
 
- ons braam mijn temperatuur is vandaag gezakt naar 37.0. Heb wel last van krampen. . Maar nog geen menstruatie.  Spannend of hij morgen ook zakt of niet. Ik hoop het niet.. spannend
 
Hai dames.

Eva van harte gefeliciteerd met je zwangerschap super leuk!! . Veel geluk!

Het blijft echt spannend meiden vooral de dag van de NOD ben heel benieuwd wie er meer volgen! Zal leuk zijn vooral met valentijn..  Ik kreeg het zelf heel warm net en super klammige handen en warm gezicht. ik heb net getempratuurd en was 37.4 normaal heb ik echt maar 34.9 of 35.1 ofzo maar nu hoger snap er niks van. Me urine is ook enorm ruikbaar en super sterk. Ik heb getest vandaag maar was wel negatief maar ik had ook al wel wat gedronken.

Wat kan ik nu het beste doen?

Liefs.

 
Hier lijkt het er steeds meer op dat vandaag toch echt mijn ongesteldheid gaat doorbreken :( dan is mijn cyclus dus veranderd van 26 naar 28 dagen. Als ik naar de wc ga zie ik geen bloed, maar als ik aan mijn bbm voel zie ik nu wel wat oud bloed.

Wanneer verwacht je je nod Roweenie? Ik zal je nod afwachten en anders over 2 a 3 dagen nog een keer testen. Je temperatuur gaat wel gedurende de dag omhoog, het beste is om elke dag op hetzelfde tijdstip te testen (wanneer je nog in bed ligt, ik heb mijn thermometer in mijn nachtkastje liggen). Gisteravond had ik ook een temperatuur van 37.2 en vanochtend 36.9.
 
Hee svlok

Dat is een goede. Misschien moet ik dat inderdaad ook mee gaan beginnen. Is wel een goeie tip. Ik zal het wel even afwachten op me nod. En het zal jammer zijn dat je ongi komt ik hoop het niet meid.

Liefs
 
Terug
Bovenaan