Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Meiden net een test gedaan.. en dr verscheen binnen een minuut een licht streepje en die na 5 minuten gewoon goed aanwezig was.. kan t nog steeds niet geloven
 
Gefeliciteerd Eva!

Hier vanochtend helaas een negatieve test en nu ook licht roze bloedverlies :( dat wordt een nieuwe ronde
 
Eva93 wauw gefeliciteeeerddd!!

Svlok jammer zeg, op naar de volgende ronde!

Ik heb gisteravond een vroege test gedaan, deze gaf negatief aan. Toch ben ik er niet zeker van en denk ik dat ik hem toch te vroeg heb gedaan.. dinsdag is mijn NOD, dus denk dat ik dan weer ga testen! Ik ben misselijk en moe en heb nu bijna de hele dag een zurende pijn/druk in Mn onderbuik en rug..  afwachten dus tot dinsdag!

Fijne weekend allemaal!
 
Spannend Kayleyy en groot gelijk je weet het pas zeker als je ongesteld wordt of als je nog een keer een negatieve test in handen hebt.

Mijn ongesteldheid zet nog niet echt door, dus heb nog lichte hoop.
 
Kayley gefeliciteerd, heb stiekum mee zitten lezen wat een spanning :) ben erg blij voor je

svlokhè balen is dat altijd, hoop dat je volgende maand meer geluk hebt
 
Dns braam: helaas ben ik nog niet zwanger Haha hoop dat je mij volgende week mag feliciteren! :p

svlok: Pff wat een onzekerheid dan hè! Had je echt ongesteldheidsbloed of lichtjes? Heb jij ook symptomen of niet?

Ik had net een klein beetje rosé bloed.. te vroeg voor ongesteldheid lijkt mij.. misschien innesteling?
 
Terug
Bovenaan