Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Kayleyy, ik had alleen licht roze bloed en nu niets meer. Verder heb ik ook symptomen zoals: grotere tepels, rugpijn, raar gevoel in mijn onderbuik. Klinkt misschien een beetje ranzig maar heb ook gevoeld bij mijn bmm en naar mijn slijm gekeken en dat was eerst licht roze en nu weer wit. Maar het kan ook allemaal tussen mijn oren zitten...

spannend voor jou het kan heel goed innestelingsbloed zijn!
 
Oh wat apart zeg.. en wanneer is jou NOD dan? Even afwachten.. als het uitblijft misschien toch weer een testje doen over een aantal dagen.. ik heb wel echt beetje zelfde symptomen als jou..

Ik hoop dat het innesteling is, maar ik ga echt dinsdagochtend pas weer testen en nu proberen niet te veel aan te denken.. ik maak mezelf echt helemaal gek zeg Haha. En het is mijn 1e ronde dus lijkt me heel bijzonder als het in 1 keer raak zou zijn..
 
<p style="text-align: left;">Mijn cyclus is langer geworden dus mijn nod is of vandaag of morgen. Ik kijk het inderdaad nog even aan. Ik ken het gevoel van de spanning, het liefst wil je direct weten of het gelukt is of niet.</p>
zal wel leuk voor je zijn als het al zo snel lukt!
 
Precies, hoe moeilijk dat ook is.

Dit wordt ons eerste kindje en we zijn al sinds 1 oktober bezig, zitten nu in ronde 5. Gaan jullie ook voor jullie eerste kindje?
 
Okee ! Wij gaan ook voor ons eerste kindje! De symptomen die je nu hebt, heb je die al een keer eerder gehad sinds oktober of niet?
 
Wat leuk die spanning hier Seg :D Ik leef met jullie mee, al moet ik nog een goeie 10dagen afwachten.

Hopelijk is het bij jullie gelukt dames! Mijn duimen staan alleszins omhoog voor jullie :)
 
Nee, de symptomen zijn nu echt anders, moeheid en rugpijn heb ik wel eerder gehad, maar mijn borsten die er echt anders uitzien (bevestigt mijn vriend ook) en het gevoel in mijn onderbuik is dit keer anders.

Jij gaat dinsdagochtend testen toch?
 
Terug
Bovenaan