Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Spannend hoor! Ik hoop dat het positief is voor jou.

Ik ga er nu vanuit dat we door moeten naar de volgende ronde
 
Mijn test gaf gisteren ook al negatief af maar ik voel me zo anders en beroerd s.ochtends. maar ik voel me ook niet ziek maar wel misselijk. Ik snap er niks van ik begin wel met temperaturen.

Hoop voor jullie allemaal op een mooie valentijnscadeu.

 
Vandaag is hij gezakt naa 36.9. Nog steeds krampen. Gezien mijn cyclus woensdag. Maar 2 weken na eisprong zou vrijdag/ zaterdaf zijn. Ik verwacht dat ik ongesteld word. Aangezien mijn temperatuur is gezakr. Alleen vorige keer was ik na de 1e temperatuur zakking al ongesteld.
 
Rowena, stom is dat he dat je denkt ik voel me echt anders, maar is het ook zo? Als je het graag wilt kan je lichaam je echt goed voor de gek houden.

Hier is de ongesteldheid nog steeds niet doorgezet, dus ook in blijf nog even in spanning.

R1988, even spannend dus of je ongesteldheid er daadwerkelijk aankomt, meestal na het dalen van je temperatuur word je helaas ongesteld

Jill, wat vervelend :( op naar de volgende ronde, houd de moed erin!
 
Sorry Jill dat wist ik niet. Ik snap dat het lastig is, ik heb alleen wel een goed voorbeeld in de andere groep waarin ik zit was iemand al 12 maanden bezig en het lukte maar niet en uiteindelijk is het hun ook gelukt :D ik hoop dat het ook bij jullie op korte termijn raak is.

Ik weet er alles van het hele ziekenhuistraject, bij mij is afgelopen zomer een verhoogd prolactinegehalte ontdekt en omdat ik niet goed op de medicatie reageerde was ik gestopt, maar kreeg in december te horen dat mijn waardes weer aan de hoge kant waren en als ze nog hoger werden ik onvruchtbaar zou worden :( dus nu weer aan de medicatie en hopen dat ik in ieder geval 1 kind op de wereld kan zetten, de hoop op meerdere kinderen heb ik al laten varen, omdat ik mijn vruchtbaarheid sterk afneemt en ik tot mijn 30e heb (wordt dit jaar 28).

Ondanks dat probeer ik de moed erin te houden en het allerbelangrijkste is om er niet teveel mee bezig zijn (helaas weet ik ook dat dat heel moeilijk is).
 
Wat heftig om te lezen meiden, hoop dat het voor jullie beide snel raak mag zijn!!

Ik kon het niet laten en heb net weer een early test gedaan: negatief weer.. toch geef ik de moed nog niet op. Ik heb gister een kleine bloeding gehad, maar daarna niks geen bloed meer(innesteling?). Sinds gister een ontzettend weeïg gevoel laag in Mn onderbuik, een soort druk op mijn blaas en steekjes in buik en rug.. zou evt menstruatie kunnen zijn, maar herken dit gevoel niet.. herkent iemand dit weeïge gevoel?
 
Terug
Bovenaan