Hi meiden,
Wat ontzettend balen dat het niet raak is. Herkenbaar helaas. Mijn menstruatie is inmiddels weer voorbij en als het goed is heb ik volgende week maandag mijn eisprong, heb 17 februari een echo gepland staan dan hoor ik het exact. 7 maart mijn Nod!! Ik heb in 2011 een conisatie gehad (stuk van mijn baarmoedermond gehaald) ivm afwijkende cellen. Ik loop dus al bij een gynaecoloog word elk jaar nog in de gaten gehouden. Mijn baarmoedermond is maar 2 cm en daardoor tekort dus zal er tijdens mijn zwangerschap (tussen de 8 en 10 weken) een bandje om mijn baarmoedermond geplaatst worden. Ik ben 24 november na mijn miskraam van oktober bij mijn huidige gynaecoloog geweest en alles ziet er goed uit. Ook de echoscopiste waar ik ben geweest voor mijn eisprong zei jij niet zwanger? Prachtig rond ei en heel mooi 3 laags slijmvlies van 9 mm. Wat ik zo frustrerend vind is dat ik wel dacht dat je na een miskraam wel weer wat sneller zwanger zou raken, ook omdat alles er goed uitziet en ik blijkbaar dus zwanger kan raken. Wij zijn nu vanaf september bezig en augustus gestopt met de pil (na 19 jaar). Ik vind de kans maar klein dat je zwanger kunt raken als je het graag wilt. Maar als ik om me heen kijk of het nieuws bekijk dat abortussen toenemen en die jonge meiden die door stommiteit zwanger raken, denk ik echt hoe dan? Maar goed de tijd zal het leren en geduld is een schone zaak... Ik lees met jullie mee en hoop dat het voor jullie ook raak is de volgende ronde!
Liefs