Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Aawh wat enorm balen zeg! Ik ben ook al meer dan een jaar bezig en mij lukt het ook nog steeds niet. En soms denk ik van ja dit zou het nog wel eens kunnen zijn en dan kort daarna alweer de ongi! Behoorlijk balen zeg! wachten duurt lang als je echt graag iets wilt. Echt enorm balen zeg!  hoop dat het de volgende ronde wel lukt!☺
 
R1988, aah nee dus toch :( hopelijk duurt het niet meer al te lang. Zijn jullie hiervoor ook al bij een gynaecoloog geweest?

Heel goed Roweenie dat je de moed erin houdt! Ik merk dat ik elke ronde weer hoop dat het raak is, de laatste 2 rondes was mijn menstruatie ook 2 dagen later, maar helaas beide keren zetten die gewoon door :(

Wij gaan eind mei naar de gynaecoloog om te controleren of alles wel goed is, sinds ik nieuwe medicatie heb veranderd mijn cyclus enorm en wil ter geruststelling weten of ik wel vruchtbaar ben.
 
Dat snap ik heel goed!

Ik zou het ook graag willen maar me huissarts is vaak afwezig omdat het een oude man is en is vaak niet meer op de praktijk! Maar ik heb het niet zo met me huissarts dus vind ik het ook altijd best lastig om te bellen of te vragen. . Maar toch zou ik het een keer moeten doen.  Maar ik wacht eerst op me volgende ronde deze week is me vruchtdagen en vandaag is hoog en morgen en woensdag en gewoon verder klussen met me vriend en dan zie ik het wel weer of het dan lukt anders misschien toch maar afspraak maken! ☺
 
Hi meiden,

Wat ontzettend balen dat het niet raak is. Herkenbaar helaas. Mijn menstruatie is inmiddels weer voorbij en als het goed is heb ik volgende week maandag mijn eisprong, heb 17 februari een echo gepland staan dan hoor ik het exact. 7 maart mijn Nod!! Ik heb in 2011 een conisatie gehad (stuk van mijn baarmoedermond gehaald) ivm afwijkende cellen. Ik loop dus al bij een gynaecoloog word elk jaar nog in de gaten gehouden. Mijn baarmoedermond is maar 2 cm en daardoor tekort dus zal er tijdens mijn zwangerschap (tussen de 8 en 10 weken) een bandje om mijn baarmoedermond geplaatst worden. Ik ben 24 november na mijn miskraam van oktober bij mijn huidige gynaecoloog geweest en alles ziet er goed uit. Ook de echoscopiste waar ik ben geweest voor mijn eisprong zei jij niet zwanger? Prachtig rond ei en heel mooi 3 laags slijmvlies van 9 mm. Wat ik zo frustrerend vind is dat ik wel dacht dat je na een miskraam wel weer wat sneller zwanger zou raken, ook omdat alles er goed uitziet en ik blijkbaar dus zwanger kan raken. Wij zijn nu vanaf september bezig en augustus gestopt met de pil (na 19 jaar). Ik vind de kans maar klein dat je zwanger kunt raken als je het graag wilt. Maar als ik om me heen kijk of het nieuws bekijk dat abortussen toenemen en die jonge meiden die door stommiteit zwanger raken, denk ik echt hoe dan? Maar goed de tijd zal het leren en geduld is een schone zaak... Ik lees met jullie mee en hoop dat het voor jullie ook raak is de volgende ronde!

Liefs
 
Jeetje wat een heftige verhalen allemaal, hoop voor jullie dat het niet meer lang op zich laat wachten.
Mijn nod is over 8 dagen, de 21e. Fingers crossed.. Tot nu toe niet echt kwaaltjes ofzo, we zullen zien
 
Jeetje Prissie heftig verhaal hoor. Ik gun het je van harte, kunnen ze je niet helpen of wil je echt op een natuurlijke wijze zwanger worden?
 
Ik ben nog niet na de gynaecoloog geweest.  Mocht ik na deze ronde nog niet zwanger zijn. Dan wil ik mezelf laten nakijken.

Wat heftig prisssie. Wat fijn dat ze dat op die echo goed kunnen zien. Ik vind het soms ook frustrerend vooral bij mensen die zo nonchalant erover doen.  Ik wil het zo graag en heb er zoveel voor over. Op een gegeven moment snap je her gewoon niet. Waarom wij niet en andere wel.. soms zo oneerlijk..

Ik weet niet of alles verder goed is. Ik loop hu bij acupunctuur. Nu 1 maand.

Ik hoop positief te kunnen blijven.

Liefs
 
Hi Svlok,

De gynaecoloog die mij in 2011 heeft geopereerd zei toen als je met 5 maanden niet zwanger bent ga ik je wel helpen. Alleen hij is met pensioen, heb dus nu een andere. In november zei ze er staat gemiddeld een jaar voor. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de huisarts voor iets anders maar zal het gelijk eens bij hem neerleggen, heb gelukkig een super leuke huisarts. Mij maakt het niet uit hoe ik zwanger raak... ;-). Vraag me alleen af gezien het er allemaal goed uitziet etc of ze wat gaan doen en zo ja wat? Ik heb zelf maar bedacht om gewoon weer lekker te gaan sporten er toch iets proberen minder mee bezig te zijn....
 
Terug
Bovenaan