Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Svlok voor jou ook heel heftig zeg? Ik gun het jou ook en ga heel hard voor je duimen...

R1988 Wat kan acupunctuur voor je doen? Ik ken dat niet (niet in dit verhaal zeg maar). Ik weet niet waar je vandaan komt maar neem eens contact op met prenatalescreening.com zij is zeer ervaren en doet ook je eisprong berekenen. Wie weet helpt het en het is erg leuk en interessant.

Hoop dat we elkaar allemaal snel positief nieuws kunnen vertellen!

Liefs
 
Dankjewel meis, mijn vriend geeft net aan toch liever niet het hele traject in te willen gaan, wat ik ergens ook wel begrijp. We proberen het eerst nog op een natuurlijke wijze en kunnen anders altijd nog dit traject in.

Goeie tip, ik ga ook even een kijkje nemen op de website!
 
Svlok, ja dat begrijp ik ook. Maar het is voor ons wel heel anders dan voor een man. Die is er emotioneel toch anders bij betrokken. Ja je kan haar beter even mailen. Want er staat niks over het bepalen van je eisprong. Leg je verhaal uit en dan belt ze je terug. Ik ga nu voor de 2e ronde naar haar. Mijn vriendin is ook 3x bij haar geweest en daarna zwanger en een vriendin weer van haar heeft inmiddels als de 2e na bezoeken aan Mirjam (zo heet ze). Ze wilt iedereen graag helpen, ik kan zelfs vrijdagavond om 22.30 uur nog bij haar terecht. Heel fijn als iemand op dat vlak zo meeleeft en je wilt helpen. Je krijgt ook de foto's mee op een stickje. Echt de moeite waard....
 
Wel jammer dat mannen het anders ervaren en vaak niet echt begrip hebben hoe het allemaal voor ons voelt.

Klinkt goed! Dus je gaat ook naar haar toe? Hopelijk werkt het de volgende ronde ook voor jou! :D  Ze zit alleen niet echt in de buurt voor mij :(
 
Prisssie, acupunctuur kan helpen bij je weerstand en je baarmoeder kijken of die in orde is. De eerste keer dat ik kwam zei hij dat er een verstoring in mijn baarmoeder zat en dat ik weinig energie hebt.

Dat van energie klopt. Ben vaak snel moe.  Hij had na mijn menstru
 
Menstruatie vruchtbaarheid behandeling gedaan en 2 a 3 dagen latwr had ik mijn eisprong. Dit kan ik zien dmv temperatuur. Ik hoop dar het mij helpt bij het innestelen. Mijn man wil ook liever niet het medisch traject in. Vind dat soms wel frustrerend want hij wil zich niet laten controleren. Ik wil in maart mezelf laten controleren . Ook door mijn miskramen.

Sorry dames in 2 delen
 
Svlok, nee, alhoewel mijn vriend wel echt zijn best doet. Krijg altijd eerst een nee reactie of een raar gezicht maar uiteindelijk staat ie overal voor open en is ie vet lief! Ja ik ga nu voor de 2e ronde naar haar toe. Ben vorige ronde 2x geweest een keer op zaterdag en de dinsdag erna om te kijken hoe ver welk ei was, had er 2 die groeide. Ze meet ze op en kan dan vertellen welke en wanneer springt.

Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest (hoest al een maand) en gelijk even besproken over de zoveelste poging na miskraam en conisatie. Ik heb een goede band met mijn huisarts en hij zei dat als ik dat wil hij wel een verwijzing wilt schrijven voor de vruchtbaarheidspoli voor IUI. Eerst nog even deze ronde afwachten. Er zat in december ook nog hcg in mijn bloed dus zolang dat nog aanwezig is kan je ook niet zwanger raken. Nu was mijn hcg <1.

R1988 Dat wist ik helemaal niet. Ook nog een idee dus. Ben wel blij met jullie en dit forum. Zo voel je je toch gesteund en niet helemaal alleen.
 
R1988 Lastig is dat als je partner dat niet wilt. Wat is dat toch, een stukje trots ofzo?! Die van mij heeft los van het feit dat ie er ergens toch wel voor openstaat anders dikke vette pech. Maak gewoon een afspraak, haha! We willen dit samen dus ook hij aan de bak! Wij dragen het al en moeten bevallen, zo zwaar hebben ze het niet hoor?! De groeten met ze... ;-)
 
Terug
Bovenaan