Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ja ik heb het echt een paar keer geprobeerd maar helaas.  Ik wil jet echt heel graag. Ik denk het. En ook omdat zijn broers beide wen kindje verwachten .

Ik vond het ook nergens op slaan nog steeds niet. Ik wil graag een kindje of het via zh is of niet. Eerst dit afwachten. Ik werk ook in de kraamzorg wat het soms ook lastig maakt..
 
R1988 Oeh dat maakt het idd niet makkelijk voor je. En wat je vriend/man betreft hoop dat hij snel bijtrekt. Jullie zullen het toch echt samen moeten doen. Hoop echt dat het snel raak is voor je...
 
R1988, mij lijkt acupunctuur best eng... Naalden in je enzo, maar als het helpt :D Ik hoor ook wel eens wat over kinesiologie, die kan ook helpen alles weer in balans te brengen. Lijkt me inderdaad lastig als je zelf in de kraamzorg werkt, helemaal als je de wens hebt. Hopelijk draait je man/vriend bij en kunnen jullie samen het traject in.

Prissie, wel apart en fijn dat ze je zo kan helpen, maar zoals eerder al aangegeven voor mij helaas te ver weg. Kom zelf uit omgeving Den Haag. En ga je dat traject in?

Ik denk inderdaad dat het een stukje trots is, eerst vond de mijne het geen probleem om mee te gaan tot ik aangaf dat er ook naar zijn zaad wordt gekeken en toen was het meteen van nee dat is niet nodig ik heb toch super zaad hahaha, mannen en hun trots.
 
<p style="text-align: left;">Svlok je weet iig dat je er terecht kan. Of je neemt contact op en vraagt of ze collega's bij jou in de buurt heeft die hetzelfde doen. Nee ik ga nu nog niet het traject in, vind ik nog te vroeg hoe graag ik ook zwanger wil raken. Denk dat ik nog minimaal 2 rondes afwacht...</p>
<p style="text-align: left;">Ja mannen en hun zaad!!! Denk dat mijn vriend het ook niet heel relaxed vind maar ja ik denk dat zwanger zijn en bevallen veel minder relaxed is... Dus daardoor wel meewerkt.
 
Goede tip prissie, ik zal even contact met haar opnemen. Is wel het proberen waard als ik het zo hoor, het beste kan ik bellen? Mocht dit niet lukken overweeg ik acapuntuur, heb al meerdere vrouwen uit mijn groepje die zwanger zijn geworden daardoor!

Wij hebben besloten om pas tegen het einde van het jaar het traject in te gaan, als het dan echt niet lukt. Mijn vriend zijn reden is omdat dan ons nieuwbouwhuis wordt opgeleverd en hij liever eerst wil verhuizen en dan pas een kind eruit gooi.
 
Ik heb Mirjam net een mailtje gestuurd. Heb mijn verhaal uitgelegd en gevraagd of ze wellicht mensen in mijn buurt kent die hetzelfde kunnen doen, mocht dat niet het geval zijn zit ik echt te overwegen om gewoon de rit van 1,5 uur te maken.
 
Ik ben ook heel benieuwd naar de echo. Als ze zoveel kan zien. Ermelo is voor mij ook wel ver weg.

Accupunctuur valt mee! Ik ben ook niet zo van de naalden. Sommige zijn gevoeliger dan de anderen.

Ik wil het ook nog even aankijken denk richting de zomer.  Hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik vragen mag?
 
Terug
Bovenaan