Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Svlok, wat goed ben benieuwd! Ze zit ook een aantal dagen in Almere. Is iets makkelijker te bereiken voor je. Hou me op de hoogte. 

Wij wilde ook eerst verhuizen etc maar hebben nu wel gemerkt dat je dit niet kunt plannen. Er komt altijd een overal een oplossing voor.

R1988 Ik ben ook wel benieuwd naar acupunctuur. Dat dan misschien wel de volgende ronde. Ik ben 34...
 
Ik ben 28. Ja ik hoop dat het werkt deze ronde en snel positief nieuws is.

Misschien iz het inderdaad een goede.
 
Ik ben net gebeld door haar, kon alleen niet opnemen omdat ik in overleg zat. Ze heeft mijn voicemail ingesproken, dat ze me later nog een keer belt. Ze geeft zelf al aan dat de afstand te groot is en dat ze wellicht collega's in mijn buurt weet.

Ik weer eerst dit proberen, mocht dit niet lukken, dan wellicht acupunctuur of kinesiologie.

R1988, ik ben 27

Prissie, nee het valt inderdaad niet te plannen, maar het lijkt wel of mannen daar toch iets meer mee bezig zijn.
 
Ik ben inderdaad wel heel erg benieuwd naar waar ze je doorstuurt. Hopelijk werkt dit voor je.

Je weet het inderdaad niet.

 
Svlok ik ben ook benieuwd wat ze zegt. Het kan namelijk zijn dat je een paar keer terug moet komen in een week. Ik moest ook 2x komen de vorige keer. Voor mij is het een half uur, zowel naar Ermelo als naar Almere. Ik ga ook voor de volgende ronde mocht ik weer niet zwanger zijn kijken voor acupunctuur.

Ja mijn vriend heeft dat ook wat meer, alleen hebben mannelijke collega's dat al een beetje uit zijn hoofd gepraat, gelukkig! Toen ik de eerste keer zwanger was zei hij, zie je wel met je het kan heel lang duren. Uiteindelijk heb ik toch gelijk gekregen.

Wanneer zijn jullie Nod dagen? Zitten we een beetje gelijk? ;-)
 
Ik ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen, ik zit al de hele tijd op mijn telefoon te kijken.

Ik heb nu mijn nod :p volgende nod verwacht ik rond 13 maart en jij?
 
Moet enorm frustrerend zijn voor jullie, hopelijk snel positief nieuws!

Mijn vriend denkt gelijk dat het de eerste ronde meteen raak is.. Ik heb dat maar meteen uit zijn hoofd gepraat!

Zondag waren we naar de plaatselijke markt geweest, kreeg ik ineens een giga pijnlijke steek in mijn onderbuik, geen idee wat dat was maar moest echt even stoppen en krom staan omdat het zo'n pijn deed..

Mijn god is 24februari dus ik moet nog even (geduldig) afwachten, het is zelfs al zo erg dat ik levendige dromen heb waarin ik altijd een baby heb, we waren op niets voorbereid en hadden niets in huis voor die kleine. Ik vind het maar gek, daarvoor droomde ik nooit..

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan