Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Prissie, wat raar dat je berichtje weg is. Ik vind het een beetje lastig beschrijven omdat ik zelf er ook nog nooit ben geweest, maar door bepaalde aanrakingen e.d. wordt alles weer in balans gebracht. Ik ga volgende week donderdag voor het eerst (google het even zou ik zeggen ;))

Oeh spannend, hoe ben je daar terecht gekomen? Is dit bij die Mirjam? Het blijft altijd spannend wanneer je nod eraan zit te komen.
 
<p style="text-align: left;">Succes bij Mirjam! Ik heb helaas nog niets gehoord van diegene waar ik de naam van heb doorgekregen.</p>
 
Hey, ik had gisteren mn NOD... Ik merk niet echt wat aan mijzelf dus ik vind het allemaal ontzettend spannend en doodeng. Ik heb net testen besteld en ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden..

Groetjes
willemijn
 
Thnx Svlok! We zitten nu in ronde 8 dus hopelijk is het eindelijk raak. Ik ga er niet van uit aangezien ik het wel vaker heb gedacht maar uiteindelijk was het niet zo.
 
Het blijft toch elke keer spannend! Wij gaan nu naar ronde 7 en de afgelopen twee rondes dacht ik echt dat ik zwanger was, was zelfs overtijd en had meerdere symptomen, maar helaas toch ongesteld geworden.
 
Terug
Bovenaan