Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

<p style="text-align: left;">Leuk zo de NOD dicht bij elkaar. Ik temperatuur mijzelf.  Vorige maand mee begonnen vanuit de acupunctuur.  Duidelijk mijn eisprong mee gevonden.  Het nadeel is wel dat je dan eigenlijk te laat bent.  Dus deze maand meer klussen vantevoren.</p>
<p style="text-align: left;">Vakantie gebeurd dat toch meestal wel.. lekker gaan genieten!</p>
 
JoJo, het is inderdaad erg makkelijk om te temperaturen en je hebt apps waarin je alles kan noteren. Lekker overzichtelijk. De ovulatietesten lopen inderdaad erg op, daarom de overstap naar temperaturen.

R1988, zeker leuk dat iedereen zo bij elkaar zit. Dat lijkt me ook lastig met temperaturen dat je je eisprong te laat vindt. We gaan sowieso genieten op vakantie!
 
Ik heb op 1 maart me NOD. Maar deze week is me vruchtbaar week en ik voel het ook wel.  Maandag voelde ik het een beetje en trok ik er ook draden mee. En vandaag (vanochtend) voelde ik een krampje en buikpijn links onderin en ik dacht ja dan word het maar klussen. Ik zeg altijd het moet wel leuk blijven en fijn en goed en niet zo vastpinnen dat ik in me vruchtweek zit.  Spannend voor jullie allemaal die in de nod zitten te wachten.
 
Prisssieee: ik laat er geen gras overgroeien haha ik maak er wel gebruik van haha zolang het kan.

ik hoop het echt en is ook echt me wens om mama te worden met me vriend. Er is nu een vriendin die is 21 weken zwanger ik was eingelijk een week achter haar ik had nu 20 weken kunnen zijn maar ik had een mk gehad met 6/7 weken en anders was ik ook al ver geweest. Maar soms is het moeilijk voor me en denk ik komt van zelf wel maar het is zo en we zien het wel. Ze koopt babykleren en deelt het soms erg mee. En denk ik soms van hmm had ik dat ook maar.
 
Spannende week dus voor jullie Roweenie! Snap dat het confronterend is, zeker als je eigenlijk maar een week verschil had. Het klinkt misschien een beetje stom wat ik wellicht zeg, maar een mk gebeurt met een reden. Het had niet zo mogen zijn en jullie kleine wondertje komt er nog aan :)
 
Svlok: dat is zeker waar! En dat is helemaal niet stom hoor. Me beste vriendin zegt altijd! Roween het is niet het goede vruchtje! Jou mooie vrucht en je zwangerschap komt nog weet ik zeker! is ook wel waar. De tijd komt vanzelf!  Ik heb nu ook een temperatuur om het het bij te houden hoe hoog het word! Ovutesten werken bij mij niet haha ik snap er niks van en ik word er gestrest van andere methode gevonden haha!☺
 
Ze heeft helemaal gelijk :) Ik dacht dat ovulatietesten bij mij ook niet hielpen, maar ik moest gewoon twee keer op een dag testen 's ochtends en 's avonds. In de ochtend had ik vorige keer op dag 18 een negatieve test en in de avond een smiley :D

Ik heb net toch maar een afspraak gemaakt bij een kinesioloog, zij heeft ook mijn zusje die PCOS heeft geholpen en zij was uiteindelijk binnen een half jaar zwanger. Dus is wel de moeite waard! Vind dit toch minder eng dan acupunctuur waarbij naalden in mijn gestoken worden, mocht dit niet helpen kan ik daar altijd naar kijken.
 
Wat raar had gisteren een berichtje geplaatst maar hij staat er niet op!

Svlok, wat doet een kinesioloog, nog nooit van gehoord.

RoweenieB Zo herkenbaar... Irriteer me mateloos aan bepaalde moeders... Daar zit natuurlijk ook een stukje jaloezie bij. ;-)

Mijn vruchtbare week begint morgen en heb morgen ook een echo gepland staan bij een echoscopiste om te kijken of mijn eitjes en slijmvlies goed groeien en wanneer welke springt. Ben benieuwd! En dan straks weer dat wachten. Nu sta ik er weer even relaxed in en denk ik we zien het wel. Maar als straks die Nod weer voor de deur staat, zal het wel weer anders zijn... ;-)
 
Terug
Bovenaan