Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Nog even een update hier :).

sinds gisterenavond heb ik last van hoofdpijn, gisteren namiddag had ik onwijs veel zin in een cornetto ijs, als ik die op had was ik kotsmisselijk, ik heb echt vreetbuien maar eigenlijk geen eetlust, ik ben heel moe en voel me echt beroerd en afwezig, mijn staartbeentje doet pijn, steekjes in mijn onderbuik en trekkend gevoel naar mijn benen toe, meer last van witte afscheiding, en mijn vriend zij vanmorgen dat mijn tepels er anders uitzagen, heb ik zelf nog niet gemerkt, zijn wel veel gevoeliger..

Ik was vandaag zo moe dat ik gewoon 2x inslaap gevallen ben op de zetel, en ik heb ook nergens zin in.

Ik voel mij ook anders en heb echt het gevoel dat er iets is maar ik wil mezelf niet teleurstellen, ik heb afgesproken om volgende week 25feb te testen samen met mijn vriend.. Heel spannend, wat ik voel maak ik mezelf niet wijs maar je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden.

Groetjes!
 
Hai JoJoG.

Ik zie zoveel berichten voorbij komen en soms houd ik het niet allemaal bij. Maar ben je al overtijd? Ik kan echt lezen dat je wel veel zwangerschapssymtomen hebt.  en dat ik het gun voor jullie allemaal. Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden en dat maakt het als vrouwen heel lastig en vervelend. ik had maandag me eisprong of eerder ik weet het soms niet precies ik en me vriend genieten er altijd van en wat komt dat komt.  maar ik heb zo gigantische last van me tepels en zoooo moe en chagrijnig. Maar voor mij is het nog veel te vroeg om te testen en ga er nu niet zo vanuit.

 
Hey roweenie,

Nee overtijd ben ik (nog) niet, ik heb 10feb mijn eisprong gehad dus als het goed is 24feb nod.

Ik heb inderdaad veel symptomen, dat ik er heel erg onzeker van word.. zou het dan toch? Ik wil mezelf ook niet gek maken en had me voor genomen om er niet teveel mee bezig te zijn maar dat is niet simpel als je constant vanalles voelt..

Ik zal langs de ene kant ook heel blij zijn als ik gewoon ongesteld ben hoor dan weet ik waar ik aan toe ben, een pos test is natuurlijk ook meer dan welkom, maar nu die onzekerheid.. Is om gek van te worden!

dat je lichaam je voor de gek kan houden, ben ik me ook van bewust :). En als ik nu ongesteld word, dan weet ik dat mijn lichaam daar aardig goed in is :D

we wachten maar (geduldig) af.

Gisteren ook te horen gekregen dat een vriendin van ons zwanger is, nu zou het natuurlijk extra leuk zijn als ik volgende week ook een pos test heb, dan lopen we ongeveer gelijk!
 
Ja indd dat zou zeker leuk zijn.  Ik hoop voor je op een positieve test en als je ongesteld word zou het inderdaad wel heel jammer zijn maar dan weet je inderdaad ook waar je aan toe bent en kun je schoon met een nieuwe ronde beginnen maar het zal leuk zijn op een pos test.

Ik ga voor je duimen! Maar ondanks hoeveel je symptomen je hebt zou dat het er best op kunnen wijzen hoor. ☺
 
Hier nog steeds geen duiveltjes dus nu begonnen aan de 3de dag overtijd. Ik vind het zo spannend. Mijn cyclus is nu 31 dagen... hiervoor had ik 29,27,30,30,24,32,28... ZENUWEN!!!
 
Hallo Dames,  hier ook weer even een update van mij.

Wat spannend willemijn!

Ik ben heel benieuwd Svlok!
<p style="text-align: left;">Gisteren weer naar acupunctuur geweest. Ik heb een aantal blokkades in mijn buik. Deze heeft hij geprobeerd weg te masseren. Was behoorlijk pittig en hij had ook wat naalden gezet. Woensdag weer terug komen dan heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad en dan gaan we aan de slag net mijn baarmoeder en de wisselende temperatuur.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben wel heel benieuwd prissie...</p>
<p style="text-align: left;">Even afwachten dus!</p>
 
Terug
Bovenaan