Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ja, nogal. Haha heel goed JoJo volgens mij denken bijna alle mannen dat ze super zaad hebben ofzo :p

Oei dat klinkt inderdaad niet echt prettig :( Apart van je dromen, hopelijk is het deze ronde raak! Hoe lang zijn jullie al bezig?

Inderdaad lopen een beetje gelijk, spannend!
 
<p style="text-align: left;">Wat frustrerend klinkt dit zeg voor jullie! hopen dat het lukt met alles dames.</p>
<p style="text-align: left;">Ik had gisteren me eisprong ik had veel slijmerige draden en heel veel afscheiding en pijn aan de linkerkant stond ook wel op me kalender maar loopt niet altijd goed.  ik zit nu hoog en geklust en hoop dat het lukt en ik blijf gewoon om de dag ook vrijen en soms 2 dagen tussen dan is de sperma ook goed. Ik zie het allemaal wel maar wel spannend zeg. ik hoop het maar ga me er niet meer op vastpinnen.</p>
<p style="text-align: left;">Liefss</p>
 
@svlok Dit is nog maar mijn eerste ronde, dus alles wat ik nu voel of denk te voelen wijt ik aan het ontpillen. Ik verwacht ook nog helemaal niet dat het gelijk raak is, wat natuurlijk wel erg leuk zou zijn als het zo is. Verder blijf ik er nuchter onder, ik lees wel heel veel op forums ed maar ik probeer mezelf niet gek te maken :).

Mijn vriend was eigenlijk diegene die mij aanspoorde om te stoppen met de pil, zelf dacht ik helemaal nog niet aan kindjes.. Ik ben 24j en mijn vriend 26j, en we hebben ons eigen huis, dus dit leek wel een normale volgende stap in onze relatie! Al heb ik er toch veel over nagedacht en over gepraat, ik ben er nog steeds onzeker in maar ik denk dat dat normaal is.. Ik voel me er nu wel klaar voor, en we zien wel wat er van komt!
 
Spannend hoor, als het direct raak is is dat natuurlijk leuk, maar meestal is dat niet het geval! Ik ben in ieder geval erg benieuwd en succes ;)

In het begin was ik ook van plan om er niet teveel mee bezig te zijn, maar na verloop van tijd als het niet lukt, ben ik wanneer mijn nod eraan zit te komen toch wel meer mee bezig.

Ook ben ik vorige maand begonnen met ovulatietesten en sinds gister met temperaturen. Daarnaast hoop ik begeleiding te kunnen krijgen via een verloskundige of uiteindelijk acupunctuur proberen als het allemaal niet lukt.

Zijn er nog meer bezig met temperaturen?
 
@svlok en R1988 mijn nod is 7 maart. Leuk dat we een beetje tegelijk opgaan.

@svlok jij weet dus nu nog niet of het raak is of niet?! Al wat van Mirjam gehoord? Ben benieuwd....
 
RoweenieB je kan gewoon elke dag klussen hoor?! Aldus de verloskundige, geld pas bijna mannen van 80. Dus ik zou er geen gras overlaten groeien in je vruchtbare week.

Svlok ik heb ook ovulatietesten gebruikt maar dus ook zonder succes, temperaturen nog niet gedaan. Maar ga natuurlijk naar Mirjam voor mijn eisprong. Volgende ronde (wat ik niet hoop) misschien wel acupunctuur...
 
Mijn menstruatie is gister helaas op komen dagen. 2 dagen na mijn nod. Dus ik ga door voor de volgende ronde. Ik ben direct ook begonnen met temperaturen, maar geen idee hoe ik dat ga vinden en of ik echt duidelijk kan merken wanneer mijn eisprong is. Helaas kan ik aankomende ronde geen ovulatietesten doen omdat we dan op vakantie zijn, dan maar elke dag seks hebben om ervoor te zorgen dat het raak is :p

mirjam heeft me gebeld en een naam doorgeven van een verloskundige in Rotterdam, ik ga hem morgen bellen en hopelijk kan hij me helpen. Anders wordt het toch kijken voor acupunctuur of wat mijn zusje heeft gedaan langs een kinesioloog.
 
@svlok; wat jammer! Op naar de volgende ronde..

Ik heb gelijk de eerste ronde ovulatietesten gehaald, om te kijken of mijn lichaam het allemaal wel doet, we hebben daar natuurlijk ook gebruik van gemaakt ;). Ik heb er nu nog een aantal liggen maar ik weet niet dat ik die de volgende ronde meteen alweer gebruik. Ik denk er ook aan om over te schakelen op temperaturen, dat is niet zo kostelijk en makkelijker!

Veel succes aan de andere dames!
 
Terug
Bovenaan