Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Damess ik zit in mijn vruchtbare periode, en vandaag zou mijn eitje springen volgens de app. Ik hou sinds eergister mn temperatuur bij en die ging van 35.5 naar 36.2(vanochtend) zitten inmiddels in ronde 6..

Wie houdt hier nog meer haar temperatuur bij?
 
Ik heb 1 maart me nod. Maar deze week me vruchtsperiode haha. Ja ik ga wel temperaturen maar kan ik dat beter op de zelfde tijdstip doen?

Van harte gefeliciteerd willemijn! Veel geluk en na 8 rondes mag het ook wel!
 
Willemijn, wanneer je het niet verwacht dan overkomt het je juist ;)

Ik ben ook bezig met temperaturen, maar ben er pas sinds begin van deze cyclus mee begonnen, dus nu 5 dagen. Wordt er nog niet echt wijzer van. Enige wat ik wel weet is dat mijn eisprong niet overeen komt met de app die ik gebruik.

 
Gefeliciteerd willemijn!! Alleen net na de menstruatie en met mijn vruchtbare periode. Dan kan hij echt wat doen.

<span style="line-height: 1.5;">Ikheb deze maand mijn temperatuur bij gehouden. Met een eisprong krijg je dat hij iets lager is en dan opeens hoog. En wat hoger blijft tot aan menstruatie. </span>

Dat van de tepels ken ik ook niet. Mijn eisprong kwam ook niet overeen met de appe. Vind het wel fijn temperaturen.  Zo weet de acupunctuur ook waar er nog fouten zitten.
 
R1988, lijkt me ook wel fijn als je wat rust hebt met het temperaturen, het schijnt dat je er wel een goede inzicht krijgt van je cyclus en eisprong. Ik ben in ieder geval benieuwd.
 
Hai dames.

S.avonds is me temperatuur veel hoger dan zweet ik me echt dood en dan heb ik het warm. Het is s.avonds wel hoger me tempratuur maar moet ik het dan ook bij s.avonds houden? Of hoe doen jullie dat precies?

 
Ik hou alleen in de ochtend mijn temperatuur bij, wat ik tot nu toe over de temperatuurmethode heb gelezen is dat 's ochtends nog voor je uit bed stapt je het beste kan meten.

Zodra je al hebt bewogen of er een hele dag op hebt zitten, dan is je temperatuur inderdaad een stuk hoger.
 
Terug
Bovenaan