Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Helaas heb ik er geen ervaring mee christa, maar hoor er wel veel positieve dingen over!

ik heb Mirjam toch nog een berichtje gestuurd of ik wellicht bij haar terecht kan. Ik heb dat uurtje tijden er wel voor over! Heb nog niets van haar gehoord dus wacht het nog even af.

Veel plezier vanavond! Ben benieuwd wanneer ze aangeeft dat je eisprong is!
 
Spannend prisssie.. nee ik woon niet heel erg in de buurt. Als het deze maand niet lukt dan wil ik denk ik er wel heen..

Ja vind het ook wel heel erg leuk dat we zo dichtbij zitten. Hopelijk hebben we positief nieuws:)

Hoe was het vandaag?
 
Maar R1988 je gaat toch al naar een acupuncturist? Of wil je ook bij die kliniek langsgaan waar prissie ook naar toe gaat?

Zeker leuk dat we allemaal zo dicht bij elkaar liggen!

Mijn volgende vruchtbaarheidsperiode zitten we in Dubai, dus temperaturen op hetzelfde tijdstip wordt dan ook lastig, maar als het deze ronde weer niet gelukt is dan wil ik graag ook bij Mirjam langs.
 
Hi meiden!

Mijn ei is vandaag gesprongen! :) Mirjam zei nog geen 6 uur geleden, dat kon ze zien aan het vocht wat eronder zat. Gelukkig hadden we vanmorgen/vanmiddag flink geklust en net ook nog maar even.. ;-) Nu maar afwachten....
 
Oeh prissie wat spannend! Hopen dat het deze ronde raak is! Wat fijn dat er mensen zoals Mirjam bestaan die goed kunnen helpen!

Wanneer is je nod?
 
Prisssie: wat fijn zeg! Hopen op een positieve ronde en goede nieuws.

svlok: jammer dat de andere vrouw niks van zich laat horen maar wel fijn dat mirjam jou dan misschien zou kunnen helpen net als prisss.

R1988: hopen op positieve nieuws ook voor jullie!

Ik had afgelopen woensdag me ei normaal maar de dinsdag had ik echt draden en veel cervixslijm en ook ovu gedaan nu maar hopen dat het lukt.
 
Svlok, Ja super spannend! Duurt nu nog zolang haha! Ik heb 7 maart mijn nod. En wanneer jij ook alweer?

RoweenieB Ik hoop het ook! Ik ga duimen voor je. Wanneer is je nod?
 
Roweenie, ook spannend voor jou!

Mijn nod is 13 maart, dus duurt ook nog even. Volgende week verwacht ik pas mijn eisprong.
 
Terug
Bovenaan