Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Gefeliciteerd Willemijn! Veel geluk gewenst!

Svlok, ik zou nog even laten weten hoe het bij Mirjam was. Ik heb weer een mooi ei zei ze, dit keer 1 ei, vorige ronde had ik er 2, zowel links als rechts. Nu alleen links en hij was 18 mm. Ik moet morgenavond terug en dan kan ze me precies vertellen wanneer ie springt. Mijn 3 laags slijmvlies was 8,7 mm dus ook goed. Morgen weet ik dus meer... ;-)
 
R1988 verslag was uiteraard ook voor jou!

Sauna was heerlijk. Heb me voorgenomen om wat meer te gaan genieten. Ik heb een eigen kapsalon en ben best erg druk. Naast mijn drukke baan en die van mijn vriend (die is ook extreem druk), heb ik (hebben wij) een leuk druk sociaal leven. Mag absoluut niet klagen maar als je graag iets wilt dan moet je soms een stapje terug. Stress helpt ook niet bij zwanger raken. Ben 1 dag minder gaan werken zodat ik overzicht hou zowel op het werk als thuis en wat meer tijd heb voor mezelf, ook weer zin/energie krijg om te sporten etc.. Ik werk nu nog 5 dgn maar 1 dag minder in de salon. Nog maar net mee begonnen, dus heb nog niet helemaal de rust gevonden maar dat komt wel. Hoop dat het zijn vruchten afwerpt, zal er iig een stuk leuker van worden... ;-)
 
Wat fijn dat je zo goed geholpen wordt prissie. Ik baal echt dat ik niet in de buurt woon, diegene waarvan ik de naam heb doorgekregen heeft helaas nog niets van zich laten horen :(

Lekker genoten van je dagje als ik het zo hoor en een verstandige keuze om een dagje minder te gaan werken. Stress helpt inderdaad niet mee, hopelijk heeft het snel effect :)
 
Wat fijn om te horen prisssie. Ik ben ook wel benieuwd hoe dat bij mij zit eigenlijk. . Mijn temperatuur is iets gezakt denk dat de eisprong eraan komt. .

Wel fijn even minder werken. Hopelijk geeft het je meer rust.

Wat stom zeg dat hij nog niks van zich heeft laten horen :(
 
Vrijdag mijn eisprong gehad, temperatuur 36.2. donderdag avond begonnen met meten, temp was 35.5. Temperatuur van vanochtend 35.8.. gaat je temperatuur nou omhoog of omlaag tijdens je eisprong?  Ik overweeg om ook acupuntuur te doen, maar weet niet of het effect heeft of iets dergelijks. Wie is hier ook met de acupuntuur bezig?
 
Je moet altijd on de ochtend temperaturen. In de avond etc. Is 0m5 hoger ongeveer. Hij gaat naar beneden en dan gaat hij omhoog. En dan is je eisprong geweest.

Ik doe acupunctuur ik vind het wel fijn.
 
Svlok, Ja niet netjes ook! Zou morgen gewoon nog een keer contact opnemen. Ik ga zo weer naar Mirjam, ben benieuwd wat ze zegt.

Christaaa, Ik temperatuur niet maar weet dat ie met de eisprong iets omhoog gaat en in de ochtend is beter voor je eigenlijk je bed uitstapt.

R1988, Jij woont ook niet in de buurt he? Anders neem je gewoon eens contact met haar op. Spannend je eisprong! Ik weet het zo... ;-) Leuk dat we een beetje tegelijk opgaan...
 
Terug
Bovenaan