Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Svlok klopt dat ik acupunctuur doe. Maar ik zou wel iets meer informatie over mijn ei en de slijm etc. Willen weten.

Mijn temperatuur daalt dus eisprong in aantocht.

Wat super prissie. Lijkt mij ook wel fijn om te zien dat alles verder goed is. En te hore dat hij gesprongen is. Ik ga vanmiddag denk ik wel ff ovulatie test doen.. spannende periode hoor!! Voor ons allen!
 
prisssie.

Me nod is woensdag 1 maart dan moet het beginnen. En vorige week maandag begon me hoge vruchtdagen en woensdag was me hoogste maar ik heb zobiezo de hele week al gedaan maar wel gewoon genoten.  Dus ik ben benieuwd ik heb nu ontzettend last van me boobies. en de zweet breekt me de hele dag bijna uit en hoofdpijn. Maar verder niks en dat hoeft ook niks te betekenen maar wel nieuwschierig☺
 
Mijn nod is ook 3 maart, toch weer spannend hoor, ik had vanochtend ineens last van mijn borsten alsof ik stuwing had maar het is gewoon weer weggegaan. Gek genoeg ben ik dit keer niet zo erg ermee bezig.
 
R1988, logisch dat je meer duidelijkheid wilt mbt ei en slijm, ik ben ook erg benieuwd!

Roweenie, ook spannend voor jou, volgende week weet je meer :D Ik duim voor je!

Christa en Dns Braam, voor jou ook spannend, volgende week meer duidelijkheid!

Misschien een hele rare vraag hoor, maar aan het einde van mijn vorige ronde zijn mijn borsten enorm veranderd (grote tepels etc). Ik heb vorige week maandag ongesteld geworden, maar mijn borsten zien er nog steeds groter, voller en anders uit, snap er niets van. Hebben meerdere hier last van?

 
Ik heb deze dagen alleen last van winderigheid .. ( sorry hoor maar daar heb ik altijd last van gehad haha alleen nu wat meer ) en diarree. Last aan de linker onderkant van mn buik. Temperatuur was vanochtend 36 graden.



@Svlok Ik zou het niet weten ik heb er geen last van, maar had wel is gelezen dat er alsnog een kans was dat vrouwen ongesteld worden maar toch zwanger zijn? Of was dat nou een fabeltje?
 
Terug
Bovenaan