Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

<p style="text-align: left;">JojoG: wat jammer zeg! Volgende ronde nieuwe kansen. Komt vast goed☺</p>
<p style="text-align: left;">Christaaa: ik heb dat ook altijd wel veel buikpijn voor die tijd en krampen en dan weet ik dat het er wel aan zit te komen. wat hormonen wel niet allemaal doen en je lichaam zo vervelend soms.</p>
 
Ik ben ook ongesteld geworden. Dit is de 3e keer al in een maand. Is dit wel goed of is dit nu wel goed om hierover de huissarts in te lichten?
 
Roweenie, bij ongewone bloedingen altijd naar de huisarts,je kan beter na laten hoor. Dat heeft mijn huisarts altijd gezegt. Ik ben wel vaker onderzocht, vaak was er niks aan de hand en waren het ontrekking bloedingen of ziets maar 1 x was het wel mis en hebben ze een stukje van mijn baarmoedermond verwijdert.

Het is zowizo fijn om te weten hoe het kan dat je cyclus zo misloopt.

succes
 
Ik lees alles mee hoor dames maar heb niet altijd tijd om te reageren.

ik heb sinds gister last van brandend maagzuur, niet echt fijn maar mijn nod is pas 2 of 3 maart (als ik van mijn langste cyclus uitga)

 
Proficiat Blom! Ben je al overtijd? Wat zijn je symptomen ?

Ik vind mijn regels nu al veel heftiger dan toen ik de pil nam, wat is dat zeg, lijkt wel een slagveld :')

Voor ik aan de pil ging 10jaar geleden, viel ik meermaals per dag flauw wanneer ik ongesteld was, omdat ik toen ook veel bloedverlies had.. Ik hoop dat dit niet weer ga terugkomen, want daar heb ik echt geen zin in!
 
Ik zou ook de huisarts even bellen Roweenie.

Jojo Balen zeg! Nieuwe ronde nieuwe kansen....

R1988 Ik ben je ook gaan volgen op FB ;-) Had vanmorgen een uurtje sporten gepland met mijn vriend bij een PT maar heb dat afgezegd want ik zal zo ongeveer wel rond de innesteling kunnen zitten. Die PT gaat door tot  het gaatje en dat leek me niet zo verstandig. Niet nu... ;-)

Ik hou ook apps bij mijn kalender en MKB mijn biologische klok. Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus, 6 dgn na mijn eisprong en 10 dgn voor mijn nod! Ben echt benieuwd! Geduld, geduld, geduld.....
 
Thanks dames.

Had gister mijn NOD, dus net overtijd.  Vandaar denk ik ook dat het streepje best licht was .

Ik heb eigenlijk vooral zere borsten en een rommelige maag..

Ik hoop dat de rest ook snel een positieve test zal hebben.
 
Roweenie, ik zal inderdaad ook even de huisarts bellen. 3x per maand is niet echt goed.

R1988, vaak kloppen de apps niet en daarnaast kan je eisprong ook nog veranderen van dag. Ik had hem vorige ronde op dag 17 en deze ronde al op dag 10.

JoJoG, wat jammer, maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen!

Blom, gefeliciteerd
 
Terug
Bovenaan