Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Helaas was de test negatief :( Maar nog niks te merken van mijn menstruatie, al kan ik daar soms geen pijl op trekken, even afwachten dus! Mandiee, Marianne, dns Braam spannend allemaal! Je gaat echt op alles Letten hé.. Ik hoop het echt voor jullie! Laat even weten hoe het de komende dagen gaat.  :)
 
Hey Suzan, kut! Maar zolang je nog niet ongie bent.... Is er nog hoop! Ik hoop niet dat die van mij eerder komt deze maand. Dan is m'n vriend niet op tijd terug voor m'n volgende ovulatie dag ben ik bang
 
Dat hoop ik dan ook niet voor je Marianne! Heb je geen stabiele cyclus?

Die van mij is erg wisselvallig, varieert tussen de 29 en 34 dagen, vandaag was het dag 29. Dus ik heb nog hoop zolang ik niet ongesteld wordt, hopelijk heb ik te vroeg getest!
 
Oh Suzan wat spannend en wat k.. van die negatieve test, maar wat Marianne zegt zolang de ongi uitblijft is er nog hoop.

 
Ik had vandaag steken in mijn ten hoogte van mijn baarmoeder en weer een zeurende onderrug, en erg prikkelbaar, soms denk ik dat mijn ongi weer doorkomt maar we wachten het maar af. Iemand anders nog symptomen of iets?
 
Hoi Marianne,

ja nog steeds bruine afscheiding.. elke keer als het even ophoud denk ik Yes! Haha want weet idd niet zo goed wat het nou betekend.. ma vandaag heb ik in m'n buik helemaal niks meer gevoeld .....
 


vooral alle dingen die normaal niet opvallen vallen nu des te harder op. Ik hoop voor je dag het een klein teken is ! En dat vol gevoel is heel apart.. want ja ik kan ook altijd eten.. dus wie weet! En ik zit ook te twijfelen of ik iets eerder zou testen... nu ik niks meer voel durf ik niet meer.. en m'n man is morgen werken.. dus vind ik ook niet leuk
 
Maar je kan het iig proberen! Misschien zit er al genoeg hcg in je urine. Gebruik je die van de kruidvat 2 voor 5 euro? Die blijken wel gevoelige testen te zijn.

Dns braam oh dat is wel vervelend.. maar zolang het nog wegblijft kan het best je innesteling zijn. Ik duim voor je!

Suzan bij jou is het dus ook al zo spannend!!!! Welke test gebruik jij? We zitten zo ingewikkeld in elkaar. Wacht je je menstruatie af of ga je nog een keer testen?

marianne ik hoop voor jou dat tie helemaal weg blijft en een vette positief test hebt van de week!!

Komt nu wel heel dichtbij! Ben benieuwd wat er aankomende dagen gaat gebeuren.

 
Terug
Bovenaan