Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Zucht.. verhaal weg!!

Ik weet ook niet hoelang je het krijg en wanneer... ik las net wel dat er een bloedvaatje kan knappen waardoor je wat helder rood bloed verliest.... dat kan nog een verklaring zijn... (hoop hoop!)

morgen is het alweer zaterdag joh!!

maandag komt dichtbij!!!! Misschien gooi ik er zondag wel een testje tegen aan
 
<p style="text-align: left;">Hey allemaal! Wat leuk om jullie ervaringen en verhalen te lezen, spannend ook allemaal!</p>
<p style="text-align: left;">Voor ons is het ronde 3 & sinds februari ben ik al gestopt met de pil.</p>
<p style="text-align: left;">Mijn NOD is morgen, spannend! Verder heb ik minder klachten als de twee vorige maanden, wel wat last van een opgezette buik en eczeem (dat heb ik echt nog nooit gehad).</p>
<p style="text-align: left;">Maar afwachten dus... Denk dat ik zo maar naar bed ga, is het sneller morgen :)</p>
 
Hoi dames, ik had gister enorme pijn onder in mijn rug en vreemd gevoel in mijn baarmoeder, vorige maand had ik dat ook op dag 22 van mijn cyclus en werd direct na een uur ongi, nu nog niks te bekennen. Wel ben ik erg moe en heb hongerrrr, heel veel honger steeds. Vrijdag is ongeveer mijn nod dus spannend deze ronde.

leuk dat er zoveel dames meekletsen :)Debby wat jammer van je negatieve test maar het kan nog na een paar dagen hè, altijd hoop houden.

Fen wat herkenbaar, ik heb gister een test gedaan, ja echt stom een week voor nod, het is ook niet niks een miskraam en eigenlijk hoop je het liefst gelijk weer zwanger te zijn.

spannend allemaal, ik kom af en toe kijken op het forum :)
 
Suzan, wat spannend!! Laat je het ons weten?

dsn braam als je volgende week je Nod hebt, kan die buikpijn misschien van je innesteling zijn?

Dat veel honger herken ik ook.. er zat geen rem op... nu zit ik steeds heeel vol.. heb vandaag alleen (wel uitgebreid) nog maar ontbeten en heb geen honger gevoel... dat is normaal wel anders hahaha

ik heb ook al een test gedaan deze week hihi

vandaag nog steeds bruine afscheiding .... niet een heel leuk kwaaltjes...
 
Suzan, wat spannend!! Laat je het ons weten?

dsn braam als je volgende week je Nod hebt, kan die buikpijn misschien van je innesteling zijn?

Dat veel honger herken ik ook.. er zat geen rem op... nu zit ik steeds heeel vol.. heb vandaag alleen (wel uitgebreid) nog maar ontbeten en heb geen honger gevoel... dat is normaal wel anders hahaha

ik heb ook al een test gedaan deze week hihi

vandaag nog steeds bruine afscheiding .... niet een heel leuk kwaaltjes...
 
Hij wil hem niet helemaal posten...



mijn buikpijn is inmiddels weg...

nog 2 nachten te gaan en ik heb er totaal geen idee meer bij hihi

hoe gaat t bij jullie?
 
Mandiee, nog steeds bruine afscheiding? Jeetje wat onduidelijk he. Ik heb vandaag ook nog steeds soms een prikje op hoogte baarmoeder. Ken dat niet zo maar tsja ik let er ook erg op. Ik ga denk ik maandag ochtend voor m'n vriend die 2 weken weg is samen met hem testen. Zal wel negatief zijn maar je weet het nooit. Ook heb ik nog steeds volle buik gevoel en ook echt geen honger. Ook voor mij is dat vreemd want ik kan ook altijd eten haha!
 
Bruine afscheiding dan innestelingsbloed zijn, ik hoop het voor je, jullie maken het wel spannend ;),

vorige maand dacht ik met die pijn dat het innesteling was maar ineens begon mijn ongi :( daarom heb ik nu geen idee waar het heen gaat.
 
Terug
Bovenaan