Hoi!
Jeetje, wat is het hier rustig geweest zeg, vandaag. Ik heb als een zombie thuis rondgehangen..bah. Hoop dat ik me snel beter voel. HA niet te pakken gekregen: was een weekje op vakantie en dan is het altijd onwijs druk...morgen maar weer proberen.
Anoek, Lise heeft ook wat last hoor, van het uurtje. Vanochtend klokslag 6 uur had mevrouw honger. Ze redde het "normaal" wel tot een uur of half 8. Ach, als dat alles is... ze slaapt wel wat beter 's nachts (lang leven de Dentinox?!).
Lise heeft de laatste dagen echt minder zin in warm eten, eigenwijs ding. Worteltjes vindt ze niet lekker (lijkt het), heeft ze nu 6 keer gehad en elke keer met meer moeite maar een paar hapjes. Vanavond bloemkool: dat ging een paar weken geleden als zoete koek...nou, nu niet. Ach, we zien wel. Maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk, het komt vanzelf.
Ja, mn mannetje is met Lise naar het CB geweest (hij's vrij op maandag, dus het was al de bedoeling dat hij ging). Ze is een stuk minder hard gegroeid dan voorheen zeg! Arts zei dat het aan de BV lag, en omdat ze nu FV en bijvoeding krijgt. Nou, prima hoor. Ze gaat nu meer richting het gemiddelde. Krap 7 maanden is ze nu, 69 cm en 8600 gram. Verder was alles prima.
Jaaaa, ik keek Joseph. Ook mijn favoriet heeft helaas niet gewonnen. Had ik toch moeten stemmen . John was overigens mijn favoriet, vond hem echt verreweg de beste zanger. Freek schreeuwt wat vind ik...
Anoek, vervelend hoor, dat Benthe wakker heeft gelegen vannacht. Dat is echt zoooo slopend! Hoop voor je dat ze vannacht weer beter slaapt (en jij dus ook ).
Ik ga nog even wat spullen van het eten opruimen (alles staat nog op tafel, foei Ukkie). Mannetje is sporten, ben een avondje alleen.
Spannend he trouwens, bij de meiden! Ik ga woensdag echt onwijs vaak kijken of Pink al gepost heeft! Hoop echt zoooooooo dat het goed is en dat ze een plusje op de test krijgt!!! Duim, duim, duim.
Fijne avond!
Liefs, Ukkie26