Wiebelmama's 3

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen
Ukkie: meisje
Bo: meisje
Vlinder: Jongen
Pippie: Meisje
Tara: Meisje

De baby van  Patricia wordt een.....????

Mier: Jongen
Twinkel: Meisje
Anoek: Jongen
Ukkie: jongen
Bo: jongen
Vlinder:  Tja,  dat is nu niet moeilijk meer JONGEN!
Pippie: Het blijft een gokje, maar ik denk ook een jochie!
VS: euh.....jongen ;)
Tara:   jongen ?!?

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje
Anoek: Meisje
Ukkie: jongen (ik ben eigenwijs)
Vlinder: Jongen
Pippie: Jongen
Vs: Meisje
Tara: Jongen

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

10 oktober (bijna 6  mnd):  69 cm en  7670 gram!  Volgende afspraak CB:  1 dec (wv).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Begin okt 6210 gram.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

Bo, zwanger van 1e kindje!

Hallo,

Hier vandaag vroeg uit de veren!
Ook wel lekker vind ik. Kun je lekker van de lange dag genieten.

Hoe gaat het met iedereen?

Kom net al even van de meiden af om ieder succes te wensen die dat kan gebruiken (pink, mier, tara, patricia)

Hier een leuk weekend gehad verder.
Verder niet veel bijzonders op het programma staan deze week alleen volop genieten! Wat is het toch heerlijk om moeder te zijn en zwangerschapsverlof te hebben. Moet er nog niet aan denken om weer te werken en dat doe ik dus ook nog mooi niet. Het gaat allemaal al veel te snel naar mijn zin (haha).
Over 2 weken wordt ons mannetje gedoopt. Ik wil deze week de boekjes af gaan maken (zijn eigenlijk al klaar op tekstcontrole en de voorkant na), taartjes bestellen etc. Verder zijn er geen wiebelkindjes gedoopt toch? Ik begrijp dat ook heel goed hoor als je dit niet laat doen. Wij zijn  niet heel erg gelovig (lees: niet  iedere week in de kerk te vinden maar we geloven wel ergens in)  maar vinden het toch wel belangrijk. Net zoals we ook  voor de kerk getrouwd zijn.

Hebben jullie nog speciale dingen op het programma staan deze week?

x-vlinder

Wow ...  VS nog maar 59 dagen te gaan volgens de banner! Dat schiet al op!

Hoi,

Vs, fijn te horen dat het goed gaat met de uk. Wel goed op jezelf passen hé? Harde buiken geven aan dat je net even iets teveel doet of te druk maakt. Het begint nu al op te schieten. Kennen ze in de vs ook iets als zwangerschapsgym?

Vlinder, heerlijk dat genieten van je verlof. Zó herkenbaar. Op het laatst kreeg ik ook wel zin om weer aan de slag te gaan, maar voelde ook wel heel vreemd want je beseft dat die bijzondere periode nooit meer terug zalkomen... zucht... ik denk er met erg veelliefde aan terug. Hoe lang heb je nog verlof?

Ukkie,shit zeg dat je vandaag ziek thuis hebt moeten blijven. Zou het dan toch echt met de zwangerschap te maken hebben dat onze weerstand niet zo best is? Anders even goed stomen? Hoop dat de ha iets wil voorschrijven want zou shit zijn als je vakantie niet door zou gaan want je kijkt er zo naar uit! Gewoon goed in bed blijven he?!
Volgens de banner moest je vandaag ook naar het CB met Lise. Ben je geweest of heb je de afspraak verzet?

Lise slaapt dus ook veel (of weinig, is maar hoe je het bekijkt ;-). Vandaag heeft Benthe maar 2,5 uur geslapen op kdv. Meestal slaapt ze daar wel wat minder dan thuis. Op vrijdag slaapt ze dan best veel,lijkt wel of ze haar slaap moet inhalen of zo.

Vandaag weer werken. Ben nu moe... mn mannetje is vanavond niet thuis.Morgen wel weer. Benthe heeft me tussen 3 en 6 wakker gehouden met haar gespeel en geklets. Denk dat ze wat last had van de tijdsverschillen. Nog meer babies die "last" hebben gehad van dat extra uurtje?

Vandaag heeft  Benthe het gewoon weer super gedaan op KDV. Ze vonden dat ze weer veel geleerd heeft in die 1,5 week en dat haar haartjes zo gegroeid zijn. Merk zelf ook dat Benthe weer een enorme sprong heeft gemaakt in haar ontwikkeling. Moet toch wel zeggen dat de sprongetjes van Benthe in haar ontwikkeling toch best wel gelijk lopen met wat in Oei ik groei staat. Niet dat ze dan meteen alles kan wat er bij het sprongetje staat. Dat vind ik vaak wel erg ver gezocht hoor, dan zou ze nu al moetenkunnen lopen rond een tafel...jaaaa daaaagggg

Wie keek er trouwens hier naar "Op zoek naar Joseph"? Ik heb er delen van gevolgd en gisteren ook stuk van de finale gezien (voor en na de finale van rocknation;-). Mijn favoriet heeft niet gewonnen.....

Verder weinig bijzonders te vertellen.... heb ook weinig puf, dus ga lekker televisiekijken.

Liefs

Ukkie, nog bedankt voor je "recept"! Ja dacht ook al dat zout niet mag.

Hier zijn inmiddels bruine bonen met appeltjes, bloemkool en boontjes geaccepteerd. Het schijnt dat die ukkies 10 keer iets moeten proeven voor ze iets lekker gaan vinden. Gaat denk ik niet in alle gevallen op, maar hier kreeg ik boontjes en worteltjes er niet in.Dit weekend weer eens boontjes geprobeerd en nu werd het met smaak geaccepteerd. Mondje al open voor ik de lepel klaar had, ha ha!

Had trouwens ook een fruithap die niet enthousiast ontvangen werd... en dat terwijl Benthe gek is op haar fruithap, maar de combi appel-perzik-kiwi vond ze niet echt geweldig. Iets met banaan blijft favoriet, ha ha! Lijkt ze op haar moeder ;-)

X

Tara, wanneer wil jij met bijvoeden beginnen eigenlijk?

Zo en nu genoeg berichtjes gepost ;-) Zitten bijna op wiebelmama's 4!

Hoi!

Jeetje, wat is het hier rustig geweest zeg, vandaag. Ik heb als een zombie thuis rondgehangen..bah. Hoop dat ik me snel beter voel. HA niet te pakken gekregen: was een weekje op vakantie en dan is het altijd onwijs druk...morgen maar weer proberen.

Anoek, Lise heeft ook wat last hoor, van het uurtje. Vanochtend klokslag 6 uur had mevrouw honger. Ze redde het "normaal" wel tot een uur of half 8. Ach, als dat alles is... ze slaapt wel wat beter 's nachts (lang leven de Dentinox?!).

Lise heeft de laatste dagen echt minder zin in warm eten, eigenwijs ding. Worteltjes vindt ze niet lekker (lijkt het), heeft ze nu 6 keer gehad en elke keer met meer moeite maar een paar hapjes. Vanavond bloemkool: dat ging een paar weken geleden als zoete koek...nou, nu niet. Ach, we zien wel. Maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk, het komt vanzelf.

Ja, mn mannetje is met Lise naar het CB geweest (hij's vrij op maandag, dus het was al de bedoeling dat hij ging). Ze is een stuk minder hard gegroeid dan voorheen zeg! Arts zei dat het aan de BV lag, en omdat ze nu FV en bijvoeding krijgt. Nou, prima hoor. Ze gaat nu meer richting het gemiddelde. Krap 7 maanden is ze nu, 69 cm en 8600 gram. Verder was alles prima.

Jaaaa, ik keek Joseph. Ook mijn favoriet heeft helaas niet gewonnen. Had ik toch moeten stemmen . John was overigens mijn favoriet, vond hem echt verreweg de beste zanger. Freek schreeuwt wat vind ik...

Anoek, vervelend hoor, dat Benthe wakker heeft gelegen vannacht. Dat is echt zoooo slopend! Hoop voor je dat ze vannacht weer beter slaapt (en jij dus ook ).

Ik ga nog even wat spullen van het eten opruimen (alles staat nog op tafel, foei Ukkie). Mannetje is sporten, ben een avondje alleen.

Spannend he trouwens, bij de meiden! Ik ga woensdag echt onwijs vaak kijken of Pink al gepost heeft! Hoop echt zoooooooo dat het goed is en dat ze een plusje op de test krijgt!!! Duim, duim, duim.

Fijne avond!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan