Goedemorgen,
Heb jullie gemaild!.
Hier ook nog maar even een stukje van mij.
Vanmorgen lekker vrij dus even tijd voor jullie. Sommige dagen ga ik voreg de deur uit en kom pas om 20.45 weer thuis. Dan Viggo nog even de laatste fles en daarna ook zelf mn bedje in. Weinig tijd dus.
Ik dacht dat ik gister naar het CB moest, moet ik pas dinsdag! Draai een beejte doorben ik bang. Kwam er natuurlijk pas achter rtoen ik daar al was en niet op de lijst stond. viggo wel even gewogen, ik was en toch... Hij is nu 7 kilo! Holland welvaart, lekkere bolle kop maar wel echt een jochie. Brede borstkas en smalle heupen...zo anders als mn nichtje en de dochter van mn viendin. Die meiden hebben veel dikkere kont en billen! Wel grappig om dat verschil zo te zien.
Viggo doet het prima, hij is een vrolijke baby en lacht zowat de hele dag! Verdere maakt ie allerlei geluidjes en samen kunnen we al hele 'gesprekken' voeren. T Wordt echt steeds leuker vind ik. Verder pakt ie nu ook dingen zelf die naast hem liggen. Eerder pakte hij wel iets aan als je het gaf, maar nu grijpt ie echt zelf. Zo trots als je als mama kan zijn als jou uk weer iets nieuws kan, daar kon ik me van te voren echt niets bij voorstellen!
Gister liep ik weer naar de uitgang van het ziekenhuis en Viggo was weer vrolijk en aan het lachen. Toen zij een andere vrouw dat ik zo verliefd naar mn mannetje zat te kijken! Hihi..ben ook echt heel blij met hem.
Liefs Tara