Wiebelmama's 4!

Ha meiden,

Vs dat zal wel even schrikken zijn geweest, vind het ook erg pittig dat je tot het eind moet doorwerken. Probeer toch zo veel als het kan rustig aan te doen en ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten.

Patricia sterkte morgen met de uitslag, ik hoop dat alles goed is.

Ik heb was gister jarig en hoewel ik het niet echt groots vierde was het toch erg druk, maar  wel erg gezellig!  Waren een man of 20 en iedereen kwam gelukkig wel overdag,  had ook gezegt dat ik het niet s'avonds vierde.  Nou ja hebben we ook weer gehad, vandaag maar een lekker lui dagje, heerlijk!

Meiden fijne zondag!

Liefs bo

Haai!

Nog eventjes van het weekend genieten en dan..weer werken. Heb er wel redelijk zin in, hoop dat het steeds beter gaat. voel me in ieder geval een stuk beter, verkoudheid weg (eindelijk) en weer meer zin om te werken...

VS, oei, da's wel even schrikken. Ik had wel gespannen buiken op het eind, maar dat was met 38, 39 weken ofzo. Het heeft bij mij gewoon een flinke tijd gerommeld voordat Lise kwam. Maar niet zo vroeg als bij jou. Probeer het maar rustig aan te doen...voor het goede moet de kleine nog wel eventjes blijven zitten. En sterkte met werken, kan lastig zijn, zeker omdat jij gewoon zó lang door moet. Is niet nix...

Patricia, leuk, de intocht van Sinterklaas. Meestal keek ik wel iets op TV, maar gisteren niet. Wist helemaal niet dat het was... Vind het altijd wel gezellig hoor, oko een gezellige periode in het jaar.

Tara, wat is Viggo zich toch snel aan het ontwikkelen! Mooi he, om te zien! Ze leren gewoon elke dag wel wat bij, ik ben er nog steeds elke dag verbaasd over. Probeer er maar goed van te genieten! Hoe gaat het nu met je mannetje?

Ik heb ook niets meer van Twinkel gehoord sinds het laatste mailtje. Heb haar van de week gemaild, maar nog geen reactie. Ik hoop echt dat het goed gaat, en dat het met Iva ook goed gaat. Maak me ook wel zorgen hoor.

Haha, ook hier moeten we steeds meer opvoeden. Van het woordje "Nee" moet Lise inderdaad maar snel de betekenis doorkrijgen...zou handig zijn.

Verder weinig te melden eigenlijk. Ohja, de kinderwagenbak gebruiken we nu echt niet meer (ze past er nog wel in, maar ze wil zitten, snap ik wel). Verder...nou, nix eigenlijk.

Meiden, fijne avond nog en werk ze weer van de week!

Liefs, Ukkie

He meiden,

het voelt vandaag gelukkig weer wat rustiger aan, alhoewel mijn buik nog steeds heel hard kan worden ook als ik heel rustig zit. Ik hou jullie op de hoogte.

Bo, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Anoek, groot gelijk dat je nu nog geniet van de dagen met het hele gezin.

Patricia, hoop dat je morgen eindelijk eens positief nieuws te horen krijgt. Denk je wel goed om jezelf?

Tara, fijn dat Viggo zo'n heerlijk mannetje is. En ik vind jou echt een kanjer met alles wat je nu doet.

Pippie, hoe was je eerste dag werken bevallen? Ik had je nog succes willen wensen. Hoe was het om Bas naar de gastouder te brengen?

Ukkie, fijn dat je je weer beter voelt en ook weer wat zin hebt om te werken. Het klinkt als een goed plan om alle vervelende dingen op 1 dag te doen.

Vlinder, heb je een fijn weekend gehad?

Twinkel, ik hoop dat alles redelijk loopt met Iva en jou. Ik denk aan je.

liefs
vs

Hallo meiden,

Viggo heeft vandaag voor het eerst gerold!!!!! Van zn buik naar zn rug. Volgens mij ging het per ongeluk maar dat maakt mij niet een minder trotse mama..mijn kanjer!!!!!
Als hij op zn rug ligt draait ie ongeveer tot zn zij.

Vanavond wou ie niet slapen, de ziel! Hij was helemaal overstuur maar was al zo lang wakker dat ie wel moe moest zijn. Uiteindelijk toch maar weer uit bed gehaald en lekker bij mama gezeten. Na de fles van 20.30 ging ie (eindelijk) wel gelijk lekker slapen. Hij was al sinds 15.00 wakker en heeft alleen in de auto 2 x 20 minutjes geslapen.

Vs, doe wel een beetje rustig aan? Hopelijk blijft je uk nog even zitten. Kijk je al uit naar de bevalling of zie je tegenop?

Ukkie, eindelijk  van het gesnotter af !  

liefs Tara  

Ik wist dat ik nog wat vergeten was....

Bo nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

Hoi Meiden,

Ben ik ook nog ff voordat ik naar bed ga. Lisa is vandaag de hele dag bij mijn schoonouders geweest en heeft het weer erg naar haar zin gehad. Mijn schoonmoeder vond het ook erg gezellig en volgens mij gaat Lisa volgend weekend weer logeren. Mijn schoonmoeder gaat dus goed vooruit gelukkig. We hebben gezellig met zijn alle daar gegeten. Eenmaal thuis ging Lisa een beetje huilen omdat ze morgen niet naar school wilt maar bij haar mama wilt blijven. Ze heeft me erg gemist en weet dat ik morgen een echo heb en wilt graag mee. Dus morgen ga ik samen met mijn dochter spieken naar Bambam. Vond het zielig om te zeggen dat ze niet meemag. Morgen dus nog 1dagje thuis en gezellig met mama mee. Ben benieuwd wat ze er dit keer van vind.

Verder gaat het hier wel redelijk. Heb wel erg last van harde en pijnlijke buiken. Ben ook steeds erg naar. Dan word ik ineens erg slap en ga ik zweten en moet ik gewoon ff gaan liggen. Waar het door komt weet ik niet, maar het ligt niet aan het niet eten, want dat doe ik goed. Volgende week naar de VK en dan vraag ik het gelijk ff. Als het te vaak voorkomt dan ga ik ff bellen van de week.

Nou ik ga lekker naar mijn bedje toe. Welterusten meiden en tot morgen
Liefs xxx

@Tara, Wat gaat het snel he, je kanjer rolt zich al om.
Hoe gaat het verder met jou??

@Vs, Hoop dat de kleine nog wel ff blijft zitten en dat de harde buiken minder worden. Kijk je al uit naar de bevalling??

@Ukkie, Fijn dat je verkoudheid eindelijk over is, Wou dat ik dat ook kon zeggen. Ben nu geloof ik al 4wk verkouden word er niet goed van. Lise zit nu dus in de wandelwagen ipv de bovenbak. Ja dan kan ze lekker kijken natuurlijk is ook veel leuker.

@Bo, Dus een leuke en toch drukke dag gehad gister. Vandaag lekker geluierd of toch nog wel wat gedaan?? Had je op hyves al gefeliciteerd, maar doe het hier nog maar een keer. Nog gefeliciteerd meid.

Hallo allemaal.

Sorry dat ik al even niet meer geweest ben. Heb wel tussendoor gelezen hoor!

Als eerste Bo, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Vs, denk goed aan jezelf en jullie uk. Het begint echt op te schieten nu. Ik vond de ctg altijd wel speciaal (behalve de laatste dan natuurlijk). Ik heb het geluid zelfs opgenomen op mijn mobieltje.

Er is trouwens mail van Twinkel!

Tara, fijn dat je mannetje weer bijna thuis komt. Is het verder nog wel goed gegaan afgelopen week?

Patricia, hopelijk krijgen jullie een positieve uitslag vandaag. Ook weer een echo leuk leuk leuk!

Anoek en Ukkie, die 2 dames van jullie zijn echt de grote wereld aan het ontdekken geloof ik! Leuk hoor lijkt me dat.

Het is hier even wat minder geweest om zo maar te zeggen. Waarschijnlijk toch te snel weer gewoon doorgegaan met ons leventje. Beetje lastig uitleggen. Veel van het afgelopen jaar is met name bij mij weer naar boven gekomen eind vorige week. Ik heb veel gehuild en we hebben goed gepraat over van alles. Dat heeft enorm opgelucht maar ik merk wel dat het echt een plekje nodig heeft. Nu zit ik weer bijna te . Pffff word er gek van!
Ach, wil verder niet klagen en heb ook getwijfeld of ik het wel zou schrijven hier want er zijn op dit moment veel meer andere zorgen onder de wiebelmeiden/mama's die veel heftiger zijn. Maar goed, dan weten jullie waarom ik zo weinig geweest ben. Probeer deze week weer wat meer te komen.

x-vlinder

Hallo,

Nou mijn  moeder is net geweest en het is niet goed. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet. Ik probeer me eigen rustig te houden en dat moet ook natuurlijk voor Bambam en Lisa, maar het lukt niet echt. Ben echt geschrokken en zeker omdat ze me zou bellen en dus net voor mij neus stond. Wist het dus eigenlijk al want als het goed had geweest dan had ze het wel over de telefoon gedaan. Het enige wat ik nu kan is huilen, voel me zo intenst verdrietig. Eerst het slechte nieuws over mijn opa en nu mijn moedertje. Donderdag moet ze terug naar het ziekenhuis en dan horen we hoe of wat. Jullie zullen wel begrijpen dat ik er niet veel zal zijn de komende dagen, moet dit eerst ff een plekje gaan geven.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan