Hallo!
Vs, tjee... ja snap dat je wat onrustig bent. Wel goed hoor, dat je meteen gebeld hebt. Ik weet nog dat Ukkie daar ook zoveel last van had en uiteindelijk heeft het ook nog wel even geduurd voor Lise er was, maar was niet zover van te voren als bij jou nu. Op zich niet zo erg dat uk niet de kerst haalt, ik als kerstkindje weet nl hoe vervelend dat is, maar hopelijk ook weer niet te vroeg. Ik zou zeggen, doe het rustig aan en probeer ook lichamelijk niet te veel inspanningen te verrichten en wat werk betreft zou ik idd ook ff een versnelling minder gaan.Wel goed idee om nu al een aantal fdingen vervroegd klaar te maken, je weet maar nooit idd.
Vs, succes meid en ik hoop dat je uk nog ff blijft zitten!!
Tara, snap dat het af en toe ook fijn is om blije verhalen te lezen. Dat leidt de aandacht ook een beetje af, maar de afgelopen dagen was er zoveel verdrietig nieuws en omstandigheden, dat het voor mij gewoon even niet lekker voelde. Daarnaast stond en staat mn hoofd er niet zo naar. De komende tijd zal ik er ook minder zijn dan jullie van me gewend zijn, maar de laatste dagen samen wil ik toch wel optimaal benutten.
Hoe gaat het verder met je? Super dat Viggo nu zo lekker bezig is met zn ontwikkeling. Wat wordt zo'n kleintje ineens groot he als ze dat soort dingen gaan doen? Benthe duimt niet echt, maar slaapt met haar speentje. Nu bijt ze de laatste dagen wel de hele tijd op haar duim, maar dat heeft denk ik met de tandjes te maken.
Pakt Viggo geen speen, anders zou je dat als alternatief kunnen bieden. Ik weet het, ookdat is niet goed, maar ja... die kleintjes hebben nog steeds veel zuigbehoeften en het geeft troost. Het schijnt nl dat een speen makkelijker is af te leren dan een duim... Benthe slaapt ook niet de hele tijd met speen, want vaak ligt ie op de grond of ergens in bed...
Vs, ik heb ook niks meer van Twinkel gehoord en ik weet dus ook niet hoe het gaat. Vroeg het me ook al af.... Hoop dat alles naar omstandigheden toch goed gaat.
Patricia, hoe gaat het met jou?
Pippie, de bv inmiddels weer op volle toeren? Heb je je eerste werkdag nu al gehad of is dat maandag?
Hier alles ok. Benthe was vandaag eigenlijk een beetje stout.... tja opvoeden begint nu al ;-) Ze tijgert overal naar toe en zit dan aan dingen waar ze niet aan mag zitten, maar ja nee snapt ze nog niet, dus je moet haar steeds weghalen en afleiden. En gillen als ze haar zin niet krijgt, niet huilen, maar echt gillen.... Kortom, een échte meid, ha ha! Maar meestal is ze lekker vrolijk aan het babbelen en lachen en spelen, dus mag niet klagen hoor ;-) Ben ook nog steeds zo verliefd Tara!!
Nou ga nog ff hyven.
Liefs Anoek