Wiebelmama's 4!

He meiden,

Ben ik ook weer...
Bas heeft gisteren zijn prikkies gehad en dit goed doorstaan. Niets van kunnen merken. Slaapt alleen wat meer... Vanmorgen tot 8.00 en dat vind mama helemaal niet erg!
Verder gaat het weer beter met de bv. Sinds gisteren voedt ik Bas weer volledig zelf. Omdat ik nog wel heb gekolfd weet ik dat de produktie nog niet is zoals hij voor het ziek zijn was, maar het komt wel weer.
Gisteren een vergissing gemaakt met de tijd van het consult bij het cb. Kon dus gisteren alleen komen voor de prikkies en moet morgen voor het consult. Ben benieuwd hoor hoeveel onze Bas nu zal wegen.

Anoek, spannend hoor bij je   vriendin, maar weet dat 35 weken op zich al een goede termijn is hoor. Vaak hebben de kinderen dan geen last meer van de onrijpheid. Een enkeling heeft een paar dagen wat hulp nodig bij de ademhaling, maar dat komt eigenlijk bijna nooit voor. Natuurlijk is het fijn als ze het nog wat langer bij zich kan houden.

Patricia, vervelend hoor dat je nog steeds wat last van je buik hebt... Niet teveel hooi op de vork nemen dus!

Tara, ik vind het knap hoe je het allemaal doet. Kan me voorstellen dat je wel doodmoe bent. Heel erg veel sterkte. Ik denk aan je!

VS, het begint nu echt op te schieten he. Wordt het werken niet zwaar nu??

Pink, morgen echo!! Spannend hoor! Hoe laat moet je naar het ziekenhuis. Laat snel wat weten he, zodra je weer thuis bent.

Ukkie, bah weer ongi, maar eigenlijk heeft dat best lang geduurd he?     Ben benieuwd wanneer het bij mij weer gaat komen.
Vlinder, ben jij alweer ongie geweest??

Vlinder, nog gefeliciteerd met de doop van Lars. Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Wij laten onze Bas niet dopen. Een beetje om dezelfde reden als Tara, wij zijn allebei wel gedoopt, maar doen helemaal niets met ons geloof, dus het voelt voor ons niet goed om Bas dan wel telaten dopen.

Nou, ga even bij de meiden kijken.

Tot snel,
Liefs Pippie

Mijn moeder moest vanmiddag borstfoto's laten maken en nu hebben ze wat gevonden. Ze hebben gelijk een punctie genomen en dit naar het lab gebracht. Morgen of overmorgen krijgt ze de uitslag. Wel krijgt ze morgen bericht voor een afspraak in het clara ziekenhuis. Ze moet dan naar de zogenaamde mamapoli.

Vrijdag moet mijn opa ook weer naar het ziekenhuis naar de internist. Dan krijgt hij de uitslagen en het hoe en wanneer nu verder. Het word dus ff een spannende week.

Zo moest dit ff kwijt. Ga gauw verder met mijn eten maken.

Liefs xxx

He bah Patricia!!
Ging je moeder er naar toe omdat ze al iets voelde of was het een soort bevolkingsonderzoek? Spannend hoor......... En met je opa ook. Ik hoop dat alles goed mag gaan!!

Pink

Nee mijn moeder krijgt om de zoveel mnd zo'n onderzoek omdat mijn oma is overleden aan kanker en die had ook borstkanker en haar moeder had ook borstkanker. Als ik bevallen ben dan moet ik ook weer voor borstonderzoek. Hoop idd ook dat alles goed is en het allemaal wel meevalt!!

xxx

Hey meiden,

Even kort berichtje hier, heb al bij de meiden gepost en wil nog docuhen én met mn mannetje knus op de bank hangen en film kijken :)

Patricia, jeetje... ik ken het... Mn moeder heeft ook borstkanker gehad, twee keer. Gelukkig gaat het nu goed en waren ze er vroeg bij. Heb zelf na de bevalling ook een mammografie laten maken. Alles was ok en ik ga het ook om de paar jaar laten doen nu. Sterkte meid met alles.

Vlinder, ja gebruik nog steeds naar volle tevredenheid de nuvaring! Ik wil niet anders meer, ha ha! Heb totaal geen last van bijwerkingen zoals met een normale pil. Ga jij hem ook weer gebruiken?

Pippie, succes morgen bij het CB.

Pink, succes morgen met de echo (zie nu hier dat het morgen al is). Laat je ons weten hoe het was?
Ik heb tijdens mn zw alleen last gehad van een weeïge gevoel, dus weet het niet uit ervaring, maar klinkt heerlijk als zwangerschapskwaaltje, ha ha! Wat betreft je borsten, jep... hoort er ook bij :) Wat een feest hé?!! Ik noemde het landkaarten (door de aders) met CD's (tepels zo groot als cd's wel beetje overdreven, maar idd zoals patricia al zei heel donker). Kan nu gelukkig concluderen dat het is goed gekomen :) Vind dat mn borsten eigenlijk niet echt veranderd zijn na mijn zwangerschap!

Tara, mn mail zegt genoeg denk ik. Denk aan je.

Meiden, ik reageer later nog wel op de rest, ok?

Tot snel.

Liefs

Even snel nog posten hier.
Ben net ook even bij de meiden geweest.

Patricia, het houdt maar niet op bij jullie zeg. Wat vervelend allemaal weer. Hopelijk weten jullie snel wat meer!

Anoek, de ring ligt hier alweer klaar voor het geval dat...

Vandaag bij de osteopaat geweest. Hij was weer tevreden en nu over 2 weken een belafspraak om te kijken hoe het gaat. Ook weer voor het eerst gesport pfff viel niet mee!

Kom morgenmiddag weer wat meer schrijven. Ga douchen en ons menneke nog wat eten geven en dan lekker slapen.

x-vlinder

Haai!

Pink, heeeeeeeel veel succes vandaag bij de echo! Ik hoop zo dat jullie al een kloppend hartje kunnen zien, dat zou helemaal geweldig zijn! Denk aan je!

Pippie, ik ben benieuwd hoe Bas het doet op de BV en of hij goed gegroeid is. En wat gaat de tijd snel, vandaag alweer je laatste vrije dagje. Hoeveel dagen ga je werken? En hoe had je het ook alweer geregeld met de opvang?

Tara, denk aan je.

Patricia, wat vervelend dat je moeder borstkanker heeft. Het zit jou en je familie even niet mee op dit moment. Ik hoop dat het nog in een vroeg stadium is en ze er iets aan kunnen doen. Sterkte meid. Met de kleine wel alles goed?

Vlinder, wat fijn dat het goed was bij de osteopaat! Merk je ook dat Lars meer tevreden is? En heb je de BV inmiddels helemaal afgebouwd?

Anoek, bij Benthe al een tandje te zien? Lise heeft vannacht weer slecht geslapen: 2 keer wakker geweest. Gelukkig maar kort (minuut of 10) maarja...fijn is anders. Hier nog geen tandjes te zien, ook geen spuitluiers...maar dat zegt natuurlijk niet alles. Ben benieuwd hoe het eruit zal zien met tandje, ik denk weer een heel stuk wijzer.

Hier gaat het goed trouwens. Gisteren lekker gewerkt (eindelijk), ik hoop dat dat zo blijft. Leuke besprekingen gehad, leuke problematiek. Nou moet ik ook wel zeggen dat ik de "kutdingen" alleen op donderdagen doe (heb ik in al mn wijsheid besloten) zodat ik maar 1 baaldag heb. Ben benieuwd of het werkt...

Anoek, fijn dat het beter gaat met je vriendin. Is toch wel flink schrikken he? Een vriendin van mij is nu 30 weken zwanger en is ook opgenomen geweest omdat ze al weeën had (is hun 3e kindje, bij de eerste 2 had ze probleemloze zwangerschappen). Ook   getest op zwangerschapsvergiftiging maar dat had ze niet. Hoop dat het beter gaat en de kleine nog eventjes blijft zitten.

Meiden , Lise begint te zeuren (die wilde niet meer slapen en ligt nu als een zombie met slaapzak in de box). Misschien toch nog maar even in bed stoppen.

Tot later vandaag!

Liefs, Ukkie

Hoi Meiden,

Bedankt voor de berichtjes. Vind het erg fijn om hier alles te kunnen delen ook de mindere dingen.  
Omdat mijn hoofd op het moment ff niet staat naar verbouwen hier in huis stellen we het een week uit.Wil eerst weten  wat de uitslagen van mijn opa en moeder zijn.  Heb er geen zin in om de hele dag mensen om me heen te hebben. We hebben nog tijd zat voor de babykamer dus die ene weekkan er ook wel bij.

Maandag moet mijn moeder weer naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de uitslag. (had het gister verkeerd begrepen, ik dacht dat ze vandaag de uitslag kreeg) Hoop zo dat het gewoon een cyster is of zoiets.

Ben echt helemaal van slag gewoon. Probeer het natuurlijk rustig aan te doen, maar heb nu best wel veel stres in mij. Vrijdag weet ik in ieder geval ook meer over mijn opa. Het is best wel veel allemaal en als het bij mijn opa en moeder slecht is weet ik niet of ik dat wel een plekje kan geven. Hoeveel kan een mens hebben?? Vannacht de halve nacht liggen huilen in bed en nu zitten mijn tranen ook erg hoog. Ga zo ook ff lekker shoppen op het zuidplein. Doet me altijd erg goed en moet nog het een en ander kopen voor de komst van Bambam.

Met mij gaat het wel iets beter. De pijn in mijn buik is zo goed als over. Alleen die rugpijn blijft. De kleine gaat trouwens steeds meer bewegen, voel hem echt de ele dag door, heerlijk!!!. Lisa is nu ook echt aan het aftellen wanneer de broer geboren word. Ze kijkt er helemaal naar uit om dalijk de kamer te delen met haar broertje. Hopelijk denkt ze er na zijn geboorte ook zo over. Gister was zo zo lief... ze pakte mijn buik beet en knuffelde zo haar broertje en gaf wel 100 kusjes aan hem.

Gister ook al ff op internet gekeken voor een tractatie voor school. Lisa moet natuurlijk wel iets leuks en aparts uitdelen als het zover is.

Heb net ook nog ff de dokter gebeld voor Lisa want ze is nu al 4wk aan het hoesten. Echt zielig gewoon. Vannacht weer de halve nacht wakker geweest. Nu heeft ze waarschijnlijk kinkhoest. Ze krijgt een kuurtje en dan is het hopelijk snel over, want 4wk is wel erg lang natuurlijk.

Nou meiden ga ff shoppen. Tot later!!!
Liefs xxx

Terug
Bovenaan