Hey meiden,
Patricia,heb al bij de meiden gereageerd, maar nogmaals wat een vreselijk bericht. Snpa het als je tijd nodig hebt om het allemaal te verwerken wat er de laatste dagen allemaal is gebeurd en wat jullie nog te wachten staat. Veel sterkte.
Twinkel, fijn dat Iva weer thuis is en dat het goed gaat! Heerlijk dat je ondanks alle strubbelingen zo heerlijk kan genieten van je meisje. Zo heerlijk wijs al haar handjes aan het ontdekkingen. Geniet er van en ik hoop dat je alles snel een plekje kan geven, zodat jullie ook aan het grote genieten kunnen beginnen.
Tara, wauw!!!! Je kleine vent wordt nu opeens een stuk groter hé? Benthe draaide toen zn maand of 2 was ook ineens van buik op rug... ik helemaal trots iedereen gebeld, hahaha, daarna heeft ze hte niet echt meer gedaan, maar zoals je echt je bent er dan niet minder trots op. Goed dat ie nu begint te proberen met rollen. Is ie dan ook zo gefrustreerd dat het niet lukt?? Je komt nu echt in de fase dat het zo ontzettend hard gaat en dat is zo leuk!!
Wie schreef dat nou? Het wordt alleen maar leuker.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat hele kleine baby wel leuk vond, maar het nu veel leuker vind omdat Benthe nu echt reactie geeft. Gisteren zat haar opa naar haar te zwaaien en ze "zwaaide" terug (lees; met haar armpje maaien), zo schattig!
Hoe gaat het slapen tegenwoordig? NOg steeds in de puckababy?
Vs, gelukkig dat het wat beter gaat. Is toch wel even schrikken dan hé? Doe je het rustig aan?
Pippie, hoe gaat het met jou? Weer helemaal opgeknapt?
Ukkie, hoe was je eerste dag van de week weer? Bij mij gaat het de laatste weken echt lekker. Hoe bevalt 4 dagen werken? Ik doe het ook en ik vind de dagen voorbij vliegen. In het weekend denk ik... ohhh ik zou wel minder willen werken, maar als ik dan op mn werk ben, dan haal ik daar weer zoveel energie uit.Dus voorlopig blijf ik het doen zoals ik het doe. Als ik minder wil werken, moet ik trouwens een andere baan zoeken, aangezien leidinggevenden bij ons niet minder dan 4 dagen mogen werken...
Merk af en toe wel dat ik 5 dagen in 4 probeer te proppen... valkuil van moeders die minder zijn gaan werken ;-)
Hoe gaat het met Lise? Wordt je af en toe ook zo gek van de twijfel of er nu wel of geen tandje onder weg??? IK snap er echt niks meer van...
Hier alles verder ok. Met Benthe gaat het super. Eten/drinken weer in een nieuwe ritme. Boterham tussen de middag gaat ook prima. Adviseren ze om er smeerkaas of appelstroop op te doen... nou dat moet ze niet, ha ha! Benthe eet nu dus 1/2 boterham met (jonge)kaas en 1/2 boterham met alleen wat boter. Op KDV krijgt ze smeerworst. Dat vindt ze wel lekker; smeerworst en kaas!
Zitten kan ze nu echt heel goed. Alleen gooit ze zich heel af en toe nog ineens naar achteren en ze heeft dus dit weekend 2x heel hard haar koppie gestoten (op de grond). Nu dus in de box het voedingskussen gelegd en als ze dan zich omgooit landt ze daarop. Ze wil ook steeds staan en soms mag dat dan even, ben er nl wel heel voorzichtig mee en dat vindt ze prachtig, ze straalt dan van oor tot oor!!
Vanavond de finale van ANTM. Kijken er nog meer naar of alleen Mier en ik?
Liefs