Wiebelmama's 4!

Oooo Patricia, wat verschikkelijk!

Veel sterkte met alles.

x-vlinder

Hoi meiden,

Naast alle zware zaken is er gelukkig ook nog wel wat leuks te vertellen hoor.
Dat doe ik dan maar hier.
De echte privézaken houd ik liever via de mail.
Wel heel erg lief van jullie dat jullie zoveel aan mij denken.
Jullie zijn allemaal lieve schatten hoor.
Velen van ons hebben het op het moment moeilijk en ik ben nog niet op iedereen persoonlijk ingegaan, maar ik wens iedereen heel veel sterkte.

Maar goed, hier dan even de babypraat die ik ook zo nodig heb.

Iva is afgelopen donderdag naar het CB geweest voor haar eerste inentingen.
Ze schreeuwde flink en dit keer kon ook ik mij niet groot houden.
Zielig hoor!
Ze is al heel geïnterresseerd in de wereld om haar heen en is op het moment haar handjes aan het ontdekken. Heel schattig hoe ze hiermee draait.
Ook krijgen we veel lieve lachen van haar en schatert ze het op het moment vaak uit.
Ze krijgt nog 6 voedingen op een dag. Wel sojavoeding op advies van de kinderarts.
Kost 25 euro per blik!!! Maar gelukkig kunnen we het wel vergoed krijgen.
's Nachts laat ze ons gelukkig doorslapen, dus we hebben wat dat betreft niet zoveel te klagen.
Ze geniet op en top van samen tuttelen en samen zingen, dus dat doen we dan ook heel veel. Op het moment staat ze lekker in de tuin te slapen, want daar was ik net aan het werk geweest. Frisse lucht is goed voor de weerstand zegt men altijd, dus daar nemen we het dan maar van.
Vanmiddag wil ik nog even gaan shoppen voor nieuwe kleding en naar wat Sintinkopen kijken.

Geef jullie kids ook een lekkere knuffel namens mij en hopenlijk tot snel.

Liefs, Twinkel3

Oh Patricia wat een vreselijk nieuws zeg! Je krijgt het wel heel erg te verduren en dan is   het niet meer dan normaal dat het moeilijk is om je staande te houden. Ik zou willen dat we iets voor je konden doen. Ik denk aan je.

Twinkel, mooi om te lezen hoe je van Iva kan genieten. Ik ben blij dat het wat beter gaat en probeer je later nog te mailen.

Vlinder, het is ongeveer een jaar terug dat jullie alle onderzoeken enzo kregen en dat is een hele heftige periode geweest. Dat Lars er nu is en alles goed gaat, betekent niet dat al dat verdriet en pijn ook weg is. Dus laat die traantjes af en toe maar komen.

liefs
vs

Hey meiden,

Patricia,heb al bij de meiden gereageerd, maar nogmaals wat een vreselijk bericht. Snpa het als je tijd nodig hebt om het allemaal te verwerken wat er de laatste dagen allemaal is gebeurd en wat jullie nog te wachten staat. Veel sterkte.

Twinkel, fijn dat Iva weer thuis is en dat het goed gaat! Heerlijk dat je ondanks alle strubbelingen zo heerlijk kan genieten van je meisje. Zo heerlijk wijs al haar handjes aan het ontdekkingen. Geniet er van en ik hoop dat je alles snel een plekje kan geven, zodat jullie ook aan het grote genieten kunnen beginnen.

Tara, wauw!!!! Je kleine vent wordt nu opeens een stuk groter hé? Benthe draaide toen zn maand of 2 was ook ineens van buik op rug... ik helemaal trots iedereen gebeld, hahaha, daarna heeft ze hte niet echt meer gedaan, maar zoals je echt je bent er dan niet minder trots op. Goed dat ie nu begint te proberen met rollen. Is ie dan ook zo gefrustreerd dat het niet lukt?? Je komt nu echt in de fase dat het zo ontzettend hard gaat en dat is zo leuk!!
Wie schreef dat nou? Het wordt alleen maar leuker.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat hele kleine baby wel leuk vond, maar het nu veel leuker vind omdat Benthe nu echt reactie geeft. Gisteren zat haar opa naar haar te zwaaien en ze "zwaaide" terug (lees; met haar armpje maaien), zo schattig!
Hoe gaat het slapen tegenwoordig? NOg steeds in de puckababy?

Vs, gelukkig dat het wat beter gaat. Is toch wel even schrikken dan hé? Doe je het rustig aan?

Pippie, hoe gaat het met jou? Weer helemaal opgeknapt?

Ukkie, hoe was je eerste dag van de week weer? Bij mij gaat het de laatste weken echt lekker. Hoe bevalt 4 dagen werken? Ik doe het ook en ik vind de dagen voorbij vliegen. In het weekend denk ik... ohhh ik zou wel minder willen werken, maar als ik dan op mn werk ben, dan haal ik daar weer zoveel energie uit.Dus voorlopig blijf ik het doen zoals ik het doe. Als ik minder wil werken, moet ik trouwens een andere baan zoeken, aangezien leidinggevenden bij ons niet minder dan 4 dagen mogen werken...
Merk af en toe wel dat ik 5 dagen in 4 probeer te proppen... valkuil van moeders die minder zijn gaan werken ;-)
Hoe gaat het met Lise? Wordt je af en toe ook zo gek van de twijfel of er nu wel of geen tandje onder weg??? IK snap er echt niks meer van...

Hier alles verder ok. Met Benthe gaat het super. Eten/drinken weer in een nieuwe ritme. Boterham tussen de middag gaat ook prima. Adviseren ze om er smeerkaas of appelstroop op te doen... nou dat moet ze niet, ha ha! Benthe eet nu dus 1/2 boterham met (jonge)kaas en 1/2 boterham met alleen wat boter. Op KDV krijgt ze smeerworst. Dat vindt ze wel lekker; smeerworst en kaas!
Zitten kan ze nu echt heel goed. Alleen gooit ze zich heel af en toe nog ineens naar achteren en ze heeft dus dit weekend 2x heel hard haar koppie gestoten (op de grond). Nu dus in de box het voedingskussen gelegd en als ze dan zich omgooit landt ze daarop. Ze wil ook steeds staan en soms mag dat dan even, ben er nl wel heel voorzichtig mee en dat vindt ze prachtig, ze straalt dan van oor tot oor!!

Vanavond de finale van ANTM. Kijken er nog meer naar of alleen Mier en ik?

Liefs

Hoi!

Net al even bij de meiden geweest, Patricia, heb daar gereageerd.

Vlinder, probeer het toch maar rustig aan te doen meid. Ik merk dat nu de hormonen (eindelijk?!) langzaamaan uit mn lijf aan het gaan zijn. Duurt even dus, en ik dacht ook dat ik de hele wereld aankon toen Lise een paar maandjes was maar...dat is dus niet zo. Probeer het hele zwanger-worden proces rustig te verwerken en geniet van jullie prachtige kereltje!

Pippie, weer aan het werk? Hoe gaat het?

Twinkel, fijn wat van je te horen. Fijn te horen dat het goed gaat met Iva.

Anoek, hier ook tandjes-onduidelijkheid hoor. Laatst had ze onwijze poepluiers, tot in haar nek. Vannacht om half 5 weer wakker, kauwen op haar vingers. Maar tandjes: nou, ik zie ze niet hoor. Ach, het zal toch wel binnenkort? Onze meiden hebben de leeftijd ervoor.

Hier trouwens nog een werkende mama die 5 dagen in 4 wil doen. En nog wel meer, want ik heb meer werk dan toen ik fulltime werkte (en niet meer salaris, gaat toch ergens fout, hmmm).

Tara, mooi he, dat ze zich kunnen omrollen! En dat brabbelen, heerlijk! Geniet ervan meid. Met de grote man alles goed?

Ik ga mn bedje in (mn dekentje zal nu wel warm zijn...heerlijk!).

Liefs, Ukkie

Zo, heb alles weer gelezen en zal nog even snel reageren.

Pittige tijden hoor voor veel meiden/mama's...

Patricia, jij krijgt je portie ook wel hè ?! Logisch  hoor als je hier even wat minder komt, probeer alles een plekje te geven en gewoon lekker huilen hoor... Dat lucht vaak op en de emoties moeten er soms gewoon even uit. Morgen dus een echo en even wat leue afleiding voor je. probeer nog wel te genieten van je buik hoor...

Vlinder, je moet niet twijfelen hoor of je iets wel of niet moet schrijven. Jou gevoel is niet minder belangrijk als dat van iemand anders. Ook al vind je nu misschien dat jou 'problemen' in het niet vallen... Wel goed dat je het zelf erkent en probeer er niet aan voorbij te gaan. Dat de kleine er nu is maakt de weg ernaar toe niet minder belangrijk.

Twinkel, heb je gemaild. Fijn dat je ook hier even blije dingen komt melden. Geniet lekker van je mooie meisje.

Anoek, voor jou staat ook best een moeilijke tijd voor de deur. Natuurljk redden jij en Benthe het prima samen maar leuk is anders. Geniet nog even lekker van elkaar. Jij mag het ook best weleens moeilijk hebben hoor! Weet best dat je heel sterk bent, maar ook sterke vrouwen moeten weleens slikken.

Pink, las net bij de mama's dat je je nog heel zwanger voelt. Weet niet zo geod wat ik moet zeggen... Denk aan je

Miertje, nogsteeds niet zwanger...

liefs tara

Als ik nog  iemand vergeten ben...sorry!!!

Hallo,

Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat alles goed. Lars heeft ook volop zijn handjes ontdekt Tara. Gaaf is dat hé? Ook kan hij lekker op het speelkleed liggen rondkijken naar van alles om hem heen en begint hij een beetje te schaterlachen en te 'kletsen'...heerlijk!

x-vlinder

ps het is niet zozeer het zwanger worden wat op speelt want daar hebben we mega veel geluk mee gehad en daar zijn we ook echt super dankbaar voor. De meeste tranen komen toch van de week voor geboorte, de dag van de geboorte en de eerste paar weken daarna.

Terug
Bovenaan