Wiebelmama's 4!

Hallo,

Ook hier is het gezellig druk zie ik.

Anoek fanatiek aan het poetsen dus voor je schoonouders. Blijven ze vaker slapen?

Vs, netjes gemeld vandaag zie ik . Fijn dat je zo lekker geslapen hebt!

Tara, hoe is het bij jullie? Moest je mannetje vandaag weer naar het zh?

Ukkie, brood mét korstjes wat een knapperd is jullie Lise toch. Hopelijk krijg je het snel voor elkaar om de voeding eraf te halen.

Ik ga in Jan weer werken inderdaad. 0,624 Wtf als jullie dat iets zegt. Kortom twee hele dagen en een iets meer dan een halve (tot een uurtje of 2). Ga eerst nog lekker een maand genieten maar begin wel weer een klein beetje zin te krijgen om weer te werken. Thuis zijn bevalt ook heel goed hoor. Zou het allebei wel willen hahahahahaha.
Het lijkt me wel raar om deze hele bijzondere periode een beetje weer af te sluiten...of voelt dat zo niet Ukkie, Anoek, Tara  en Pippie?

x-vlinder

He meiden,

Nou, lang weggeweest ben ik.

Hier is vannalles weer gebeurd lees ik zo even snel, heftig hoor! Moet dadelijk nog even alles goed lezen.

Maar Pink, jeetje wat jij nu weer mee maakt. Wat zul je geschrokken zijn zeg. Gelukkig dat het zichzelf heeft opgelost, maar wat moet je een angst hebben gehad.

Anoek, kan me helemaal voorstellen dat je het soms even niet weet als je meissie zo onrustig bent, je voelt je dan zo machteloos he. En als er dan ook niemand is met wie je het kunt bespreken. Veel sterkte hoor.

Nou, hier een druk weekje achter de rug. Werken, sinterklaas en... Bas en ik zijn snipverkouden. Heb me afgelopen week erg veel zorgen gemaakt over mijn mannetje. Hij had een enorm rocheltje en lag continue te   hoesten. Soms leek het alsof hij erin stikte. Zo beangstigend. En ik zag allemaal schrikbeelden voor me. (soms hebben we op de afdeling ook RS kindjes, die er helemaal op onderuit zijn gegaan). Begon hij twee dagen geleden ook nog te piepen bij de oppas. Hij had het echt benauwd. Toen was de maat vol en zijn we naar de huisarts gegaan. Nu heeft hij een pufje gekregen. Als hij koorts krijgt of niet meer drinkt moeten we met hem terugkomen. Soms is een ziekenhuisopname niet te vermijden bij zulke verkouden kleintjes, maar ik heb gelukkig het idee dat het puft werkt. Hij ademt rustiger, piept niet meer en hoest minder. Laten we het hopen. En desondanks blijft hij vrolijk de scheet.

Sorry meiden dat ik me een ruime week niet heb laten horen. Was erg moe door de verkoudheid en ben daarbij ook weinig thuis geweest. En als ik thuis was lag ik voor apengapen op de bank.

Liefs Pippie

Vlinder, vond het inderdaad dubbel om weer te gaan werken. En... inderdaad,   deze periode komt nooit meer terug. Als er straks een tweede mag komen zal het verlof toch wel anders verlopend denk ik. Raar he... Al vond ik het ook weer heerlijk om te gaan werken. Plus dat het het ritme is wat het voorlopig zal gaan zijn. Ik moet zeggen dat het werk wel echt een ander plekje heeft gekregen. Werk was eerst heel belangrijk voor me en ik werkte ook zonder pardon meer of over als het nodig was. Nu staat thuis met stip op de eerste plaats en is het werk toch wat naar onder geschoven. Moet hier nog wel aan wennen, al voelt het zeker goed zo...
Geniet nog maar lekker van je vrije maandje... Ik hoop dat de overstap ook zo goed gaat als bij ons.   ps wat een geweldig gedicht had je gemaakt, super!!

Patricia, mooie babykamer hoor, en wat  een  mooie dochter heb je!!

VS, wordt nu echt spannend hoor!! En de kans dat het wat eerder kan komen.....
Inderdaad die meldplicht is wel fijn dan....
Worden weer spannende maanden hier..

Enne Pink, heerlijk dat de echo goed was.. En die bewegingen. Super he!!

Hallo meiden,

Jee... ik moet echt heel wat bijlezen wil ik weer op de hoogte zijn.
Ik kom er nauwelijks aan toe moet ik eerlijk zeggen.

Ik kijk wel regelmatig mijn hotmail na, dus daar ben ik nog het best op te bereiken.

Pink, jou wil ik in ieder geval feliciteren met je goede echo.
Geweldig zeg! Onvoorstelbaar hè, dat dat kleine wurmpje op de echo straks bij jullie zal zijn. Wat een geweldig vooruitzicht!

Morgen ga ik Sinterklaas vieren op school en dit weekend vieren we het hier thuis.
Verder begint het kraambezoek hier nu pas echt op gang te komen, dus ik ben flink aan het beschuiten smeren (en stofzuigen) de laatste dagen.
Vanavond ga ik weer naar de muziekrepetitie en trakteer ik ook daar.
Ik zou bijna RSI krijgen van al dat smeren - hahaha (overdreven hoor!).

Tot gauw. Ik ga nog even wat in huis doen.

Liefs, Twinkel3

Goedemorgen!

Wat is het hier gezellig geweest gisteren, leuk hoor!

Vlinder, over het weer gaan werken: precies zoals Pippie het omschrijft. Het is het ritme waar je de komende tijd in zit en het went snel, maar als ik terugdenk aan mn zwangerschapsverlof: heerlijke periode. En inderdaad: mocht er ooit een tweede komen dan is het helemaal anders. Ongetwijfeld ook bijzonder, maar zoals het nu was is het nooit meer.

En het weer gaan werken went snel hoor!

VS, ben benieuwd hoe het jou nu vergaat. Nog een paar weekjes én het rommelt al...Spannend, spannend. Hoeveel tijdverschil is er tussen "jou" en "ons"? Dan weet ik hoe laat we kunnen verwachten dat je je meldt, haha .

Verder weinig te melden, ik ga gauw mn ontbijt opeten en dan verder met mijn ochtendritueel.

Fijne dag!

Liefs, Ukkie

Hallo allemaal.

Hoe gaat het met jullie hier bij de mama's?

Allemaal al zin in het weekend?

Hier gaat alles goed. Weer heerlijk gebadderd vandaag (zal nog wel foto's mailen).
Gisteren ben ik  naar les miserables  geweest. Was echt cool!  Patricia ben volgens mij vlak bij jou geweest want ik zag bordjes met zuidplein toen we naar het Luxor reden.

x-vlinder

Terug
Bovenaan