Wiebelmama's 4!

Oeoeoeoeoe wat een foutjes. Ben geloof ik ook moe. Ga lekker douchen en naar bedje eventjes want over een uurtje moet hier nog gegeten worden!

Hoi Meiden,

Heb jullie foto's gestuurd van onze babykamer. Was gister erg moe vandaar dat ik er niet was. Moest Lisa lopend uit school halen, want mijn vriend was werken. Nou het was niet te doen hoor, kon wel huilen op de terugweg van de pijn in mijn buik. Me eigen groot gehouden voor Lisa natuurlijk en eenmaal thuis stuk op de bank gelegen.

Vannacht heeft Bambam me wakker gehouden. Hij was druk bezig met kickboxen en dat terwijl ik wilde slapen. Het deed ook erg zeer moet ik zeggen, want hij schopte precies onder mijn ribben. Nu is hij ook druk bezig. Het is echt een drukte makker hopelijk is dat wel afgelopen als hij geboren is, hahaha. Geniet er nog wel volop van hoor van de schopjes.

Ga vanmiddag met Lisa naar de speeltuin daar komt Sinterklaas. We gaan voor het eerst dus ben benieuwd hoe het zal zijn en hoe zij het vind. Oja en Lisa de nieuwe bed komt ook vandaag tussen 12 en 4 uur. Gelukkig is mijn mannetje thuis dus kan hij mooi binnen blijven de hele dag, hahaha

@Vs, Zo dat gaat echt super snel zeg voor jou. Je zit al aan de meldingsplicht. Spannend!!!!

@Anoek, Ben je weer opgeknapt??

Hoe is het met de rest van de meiden??

@Bo, Heb je alweer een tijdje niet gelezen hier. Hoe was je weekendje??

Liefs xxx

Onze echo vanmorgen was goed! Vandaag 9+3 weken en uk was 9+2, dus heeft t.o.v. vorige keer 'al' 2 dagen inghaald. We zagen hem meteen bewegen, hij knikte steeds met z'n hoofdje en ook z'n armpje zagen we zwaaien..... Zó apart. Hij is nu 2,4 cm.

De eierstok was ietsje afgezakt. Ik mag gewoon naar de verloskundige. De deur in het umcg staat altijd open, dus als er iets is mag ik daar altijd naar toe. Dat geeft wel een prettig gevoel.

Patricia mooie foto's van de babykamer, een echte jongenskamer!!

Pink

Pink,

wat fijn dat de echo goed was. Alweer 9 weken ruim, wat gaat het snel he? Ook fijn dat de eierstok weer wat beter gaat (klinkt wat raar maar je snapt me wel) en dat je bij de VK onder controle kan.

Hoe voel je je verder? Nog veel last van misselijkheid?

Hier alles prima. Lekker geslapen, Lise kan steeds langer slapen op haar "avondvoeding". We zijn 'm aan het vervroegen, ze krijgt 'm nu om 10 uur. Vanaf morgen om half 10 en vanaf volgende week 9 uur. Dan moet 'ie eraf en moet ze gewoon vanaf 7 uur 's avonds slapen (ben benieuwd). moet makkelijk kunnen, ze eet goed warm en drinkt daarna nog een hele fles leeg...

Smeerkaas is hier een groot succes! Ze eet nu ineens een heel broodje, vanochtend ietsje minder maar wel mét korstjes! Ben helemaal trots op ons kleine meisje.

Met de meiden hier alles goed?

Liefs, Ukkie

Wat knap zeg van Lise, dat ze brood mét korstjes eet!! Zou lekker zijn als de avondvoeding zo vroeg kan. Hopen dat ze dan alsnog de hele nacht doorslaapt!!

Pink

Hey meiden,

zo wat heb ik uiteindelijk diep geslapen vannacht zeg. Ik ben nog steeds niet echt wakker. Ik was van plan om eventjes op mijn werk te verschijnen vandaag maar dat laat ik lekker achterwege. De dingen die ik moet doen vergen veel concentratie en inspiratie wat er de laatste tijd niet meer inzit bij mij..... goh waar zouden mijn gedachtes zijn!

Pink, jippie alles goed met de kleine en je eierstok gaat ook weer de goeie kant op. En alweer ruim 9 weken, dat betekent dat de kans dat het mis gaat ondertussen erg klein is geworden! Het is positief dat ze je nu naar de VK doorsturen. Alhoewel ik dat wel erg vreemd vond hoor. Zo zit je meerdere keren per week in het ZH en dan opeens hoor je bij de massa en mag je 4 weken later komen.
Zit de schrik van vorige week er nog steeds in of begint die af te zakken?

Patricia, mooi kamertje zeg en wat een leuke kleuren. Zo jullie Bambam is ook erg actief. Hier zit er nog zo'n eentje waarbij ik hoop dat dat na de geboorte ietjes minder wordt :).

Ukkie, je bent de avondvoeding al aan het afbouwen. Wat gaat het toch snel zeg. Lise begint echt al groot te worden. Heb je vandaag nog iets leuks gedaan op je vrije dag?

Vlinder, begin jij nu in jan weer met werken? Hoeveel dagen ga je dan aan de slag en hoe wilden jullie het ook al weer met Lars gaan doen? Zie je er naar uit om onder collega's te zijn of kan je verlof niet lang genoeg duren? Humm, dat zijn best veel vragen.

groetjes
vs

Hoi,

Hier nog steeds moe en hoofdpijn, maar goed... al mn plannen die ik vanavond nog heb staan bij de meiden.

Pink, super zeg. NU naar de VK. Zoals VS al schrijft dat zal wel eens een beetje gek zijn. Dus dan mag je ook thuisbevallen!! Of wil je dat niet?

Vs en Patricia, ik had ook zo'n druktemakertje in mn buik... maar wil jullie niet alle hoop ontnemen, maar dat is ze nu nog steeds! Moet wel zeggen dat ik s nachts nooit wakker heb gelegen, Benthe had in de buik al een goed dag en nachtritme en dat heeft ze netjes gehouden na haar geboorte!! Ook lag mn placenta aan de voorkant dus werden de schopjes wel iets meer gedempt.

Ukkie, super dat het met smeerkaas goed gaat!! Hier is smeerkaas niet echt favoriet, maar smeerworst en kaas (ja echt, kan het ook niet helpen) gaan er met gemak in. Korstjes, ook prima. Onvoorstelbaar zonder tanden hé?!!
Gaat dus de goede kant op met die laatste voeding. Dat zou echt fijn zijn zeg. Hier zat ik echt met het dilemma dat ik benthe om 20 uur wakker moest maken voor haar laatste fles en dat ze die steeds slechter ging drinken. Met CB over gehad en kon het wel rond 18 uur proberen met bambix...Raar maar waar, maar die zelfde dag hield mevrouw het vol tot half 7, fles en rond 19 uur naar bed. Moet wel zeggen dat nu ik alleen ben dat wel erg fijn is hoor. Hoop dat het bij jou ook snel zover is!!

Tara, hoe gaat ie met jou meid?? Denk aan je.

Vlinder... wanneer moet je eigenlijk weer aan de slag?

Nou ga maar eens richting mn badkamer om te poetsen... bleehhhh

Liefs Anoek

Hoi!

Nou, hier een "druk" dagje achter de rug: wassen enzo, stofzuigen, boodschappen doen. Poe. Moe maar voldaan, haha.

Anoek, knap he, onze meiden. Zonder tanden, mét korstjes. Ik blijf de korstjes nu maar gewoon geven hoor...went ze er direct aan. Smeerworst zal ik ook eens kopen. Houd er zelf niet van, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor Lise wel lekker is. Ook voor de afwisseling.

Ik hoop echt inderdaad dat die voeding snel eraf kan. Is toch fijn, dan kan ik even wat langer aan 1 stuk slapen. Heb ik wel nodig ;).

VS, doe het maar rustig aan. Ik denk niet (hoop niet) dat je baas nu nog echt mega-grote dingen van je verwacht. Dat kán toch niet van een hoogzwangere!

Pink, jeej, goede echo! Echt helemaal top. Nu kan het grote genieten beginnen! Leuk, leuk. Zo mooi en bijzonder!

Patricia, mooi kamertje hoor, echt voor een jochie. En wat heb je veel kleertjes!!!

Tara, hoe is ie met jou? Druk druk zeker, in deze tijd van het jaar, met de winkel. Denk aan je!

Meiden, mn mannetje heeft mn elektrische deken aangezet, ik ga onder de wol (ja, nu al, ben echt op!).

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan