Hoi!
Nou, hier een "druk" dagje achter de rug: wassen enzo, stofzuigen, boodschappen doen. Poe. Moe maar voldaan, haha.
Anoek, knap he, onze meiden. Zonder tanden, mét korstjes. Ik blijf de korstjes nu maar gewoon geven hoor...went ze er direct aan. Smeerworst zal ik ook eens kopen. Houd er zelf niet van, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor Lise wel lekker is. Ook voor de afwisseling.
Ik hoop echt inderdaad dat die voeding snel eraf kan. Is toch fijn, dan kan ik even wat langer aan 1 stuk slapen. Heb ik wel nodig

.
VS, doe het maar rustig aan. Ik denk niet (hoop niet) dat je baas nu nog echt mega-grote dingen van je verwacht. Dat kán toch niet van een hoogzwangere!
Pink, jeej, goede echo! Echt helemaal top. Nu kan het grote genieten beginnen! Leuk, leuk. Zo mooi en bijzonder!
Patricia, mooi kamertje hoor, echt voor een jochie. En wat heb je veel kleertjes!!!
Tara, hoe is ie met jou? Druk druk zeker, in deze tijd van het jaar, met de winkel. Denk aan je!
Meiden, mn mannetje heeft mn elektrische deken aangezet, ik ga onder de wol (ja, nu al, ben echt op!).
Fijne avond!
Liefs, Ukkie