Wiebelmama's 4!

Ukkie, kan me voorstellen dat het lastig is om zo vroeg steeds uit de veren te zijn. Kun je 's avonds wel een beetje op tijd naar bed?

x

Pippie, ik hoorp ook dat het mij net als jou vergaat als ik weer moet gaan werken. Zie er toch wel tegenop!

x

Hoi Meiden,

Hier vannacht een slechte nacht gehad werd om het half uur wakker. Er was van alles mis, had het warm, lag niet lekker allemaal vreemde geluiden, pufff werd niet goed van mijzelf. Vanmorgen om half 7 alweer wakker (is voor mij vroeg) en ja hoor migraine. Baald zo joh Lisa moest naar school en mijn vriend was nog niet thuis van zijn werk. Gelukkig belde hij om 8uur dat hij het reden en heb ik me eigen weer uitgekleed en ben heerlijk terug gegaan naar mijn bedje. Om 12 uur kwam ik eruit, nog steeds hoofdpijn. Heb een beetje lopen keuvelen in huis en ben om half 2 weer terug gegaan naar bed met Lisa samen. We hebben heerlijk geslapen en zijn net wakker en gelukkig is mijn hoofdpijn over, joeppie!!! Word het toch een leuke pakjesavond. Net de schaal met snoepgoed opgemaakt en versiert in huis. Lisa is erg zenuwachtig, hahaha.

De kleine Bambam beweegt vandaag ook erg veel hoor. Hij schopt volgens mij mijn ribben blauw, maar blijf genieten van al die schopjes. Net weer ff in het kamertje gestaan en het blijft bijzonder allemaal ook al is dit voor mij de 2de keer. Aan de enen kant kan ik niet wachten tot het zover is dat hij geboren word maar aan de andere kant wil ik hem graag bij mij houden. Het is tenslotte de laatste keer, dus eigenlijk moet ik dubbel genieten, want een 3de komt hier echt niet dat staat al vast, hahaha

@Vlinder, Lijkt me ook erg leuk zo'n musical. Je bent idd vlak bij mij geweest. Ik woon vlakbij het zuidplein, waar ik altijd heerlijk winkel, hahaha

@Ukkie, Lijkt me idd soms vervelend zo vroeg uit bed te komen. Mij lukt dat echt niet, want ik kan er Bijna nooit vroeg in. Het lukt me gewoon niet en als ik het dan een keertje doe lig ik als een gupje naar het plafond te staren, hahaha

@Met de rest ook alles goed??

Nou ik ga douche mijn schoonouders en ouders komen zo. Fijne avond allemaal en tot morgen

Liefs xxx

Hallo meiden,

Ik ben even bij de "meiden" geweest en heb daar een berichtje geplaatst.

Ik ga nu gauw even koken, voordat mijn man weer thuis is.

Tot gauw.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

ik ben ook weer mijn bedje uitgerold en meld me hier braaf :). Het blijft aanrommelen maar er zet nog helemaal niets door. Ach het kan nog best bijna 5 weken duren...... Ukkie het is trouwens 7 uur tijdverschil met jullie en ik ben totaal geen vroege vogel.

Ik kom straks weer terug om op jullie berichtjes te reageren. Nu eerst maar douchen en een belletje naar NL doen.

Iedereen die vanavond Sinterklaas viert: heel veel plezier
vs

Hallo,

Tara, sterkte deze dagen. Ik denk aan je.

Pippie, vervelend dat Bas zo verkouden is. Het lijkt me overigens best lastig dat je vanwege je werk weet wat er allemaal mis kan gaan.

Twinkel, zozo dat is inderdaad flink smeren met al die beschuiten. Leuk dat je vandaag sinterklaas viert op school. Ga je al regelmatig naar school toe of is dit een van de eerste keren?

Anoek, was het leuk met de ouders? Ben je trouwens al bij je vriendin op kraambezoek geweest?

Ukkie, poeh he jij moet er 's ochtends vroeg uit. En dan kom je nog zo vroeg hier posten ook.

Vlinder, was je met je man geweest of met een stel vriendinnen?

Patricia, waarschijnlijk blijft het bij elke zwangerschap allemaal heel bijzonder. En het kamertje bekijken blijft zo leuk om te doen.

Pink, hoe is het nu met jou?

Bo, ga jij nog Sinterklaas vieren?

groetjes
vs

Terug
Bovenaan