Wiebelmama's 4!

Hallo,

Ik zag vandaag nog een foto van mij met een dikke bolle zwangere buik en dat lijkt al een eeuwigheid geleden en inderdaad onwerkelijk. Ik zou best nog even een dagje weer zwanger willen zijn. Misschien heb ik alles een beetje weggestopt ofzo?
Ik weet in ieder geval dat ik alles (m.u.v. de laatste week) nog een keer mee wil maken als het zou kunnen en lukken.

x-vlinder

Hey,

daar was ik ook weer. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij mij. Het rommelt nu al 3 weken met harde buiken en weeen. De laatste paar dagen behoorlijk veel zelfs. Gister bij de VK geweest en ik heb 2 cm ontsluiting, dus alles leidt wel ergens naar toe. Maar goed, het kan nog wel een tijdje zo doorgaan. VK zei dat het 50% kans is dat ik  volgende week nog op mijn afspraak kom, maar  ook dat het 50% kans is dat het kerst wordt. Ofwel  lekker ruim.
Sinds gisteravond voel ik me wel wat anders, maar mezelf kennende kan dat ook best tussen de oren zitten hoor :). Ik  ben erg onrustig en kan me nergens op concentreren. Elke 2 min wil ik weer wat anders gaan doen. Verder heb ik het gevoel dat het niet heel lang meer kan duren.....zul je zien dat het jan wordt!

Ga me eens douchen en aankleden.
tot zo
vs

Klinkt spannend Vs!
50% is veel hoor...ben benieuwd.
Misschien moet de meldplicht maar eens voor jou ingaan .

x-vlinder

haha de meldingsplicht! Ik was al benieuwd wanneer die ter sprake zou komen. Moeten jullie niet om 11 uur 's ochtends al gaan afvragen waar ik ben, want als ik goed is slaap ik dan :).

Hoi hoi,

Net bij de meiden geweest en daar uitgelegd dat ik vanavond afhaak. Ben doodop...

Maar ga natuurlijk niet weg voor ik natuurlijk ik natuurlijk ookmening heb gegeven over de meldingsplicht. Inderdaad Vlinder ben het met je eens; vs je mag aan de meldingsplicht want zo te horen gaat het niet lang meer duren. Kan me nl niet voorstellen dat je tot kerst nog gaat doorlopen met 2 cm ontsluiten!! Moet je die harde buiken/ voorweeën ook echt wegpuffen of is het wel te doen? Spannend hoor. Wie weet al sneller dan gedacht een wiebelbaby erbij!

Met Benthe gaat het overigens weer prima. Gisteren ging hartstikke goed en ook vandaag op het KDV is het lekker gegaan.
Heb wel nog een nieuwtje; Benthe was weer heerlijk aan het draaien op het aankleedkussen. Dat is tegenwoordig echt een ramp. Zodra ik haar neer leg, begint ze te gillen en zich in allerlei bochten te wringen. En daarstraks zat ze ineens op handjes en knietjes...whhhaaaaa.....

Zwanger zijn? Tja wij zijn er nog niet uit....Voorlopig nog even niet. Heb nog niet het idee dat de zw van Benthe al mn lijf uit is en ik vond het toch wel behoorlijk pittig qua hormonen. Ik had én heb daar zo'n last van gehad. Mn man vond wat dat betreft mn zw echt een drama, ha ha!! Dus die zit er nog niet op te wachten ;-) NU was ik altijd al mondig maar tijdens mn zw was ik echt een regelrechte bitch....maar om het getrappel zou ik ook wel weer even een dagje weer zwanger willen zijn hoor, want dat was zo'n heerlijke gevoel. Als ik nu naar Benthe kijk, lijkt het al weer zo'n tijd geleden. Wat gaat het toch hard....

Nou, het is onbedoeld toch nog wel een lang verhaal geworden, hihi.
Vs, zet hem op meid!!

LIefs en weltrusten
Anoek

Hallo,

Weer migraine, Anoek? Dat klinkt niet echt fantastisch. Was je werk vandaag wel leuk ondanks dat het zo druk was? je hebt zo te horen wel je handen vol aan Benthe, eigenwijze meid is het toch :).
Ik hoef nog niet te puffen, dus wat dat betreft is het prima te doen. Ik denk dat manlief echt in de stress schiet als dat zo zou zijn :). Met al die voorweeen en bewegelijke baby is het alleen wel erg vermoeiend. De momenten dat mijn buik rustig aanvoelt zijn schaars.

Haha, het gras is altijd groener bij de buren. Jullie praten er nu over om weer eens een dagje zwanger te zijn en getrappel te voelen en ik zou me wel weer eens "normaal" willen voelen!

liefs
vs

Haha, grappig is dat. Ik weet ook nog wel toen ik hoogzwanger was dat ik dat gevoel had hoor. Nu ben ik weer 'normaal' en voel ik het omgekeerde net wat jij zegt Vs...het gras is altiojd groener..........

Anoek, drukke dag gehad lee sik. Pffffff lekker op tijd onder de wol of moet je meisje nog eten?

Vs we verwachten 's avonds een berichtje van jou hoor  i.p.v. 's morgens!

Spannend spannend spannend.

x-vlinder

Terug
Bovenaan