Wiebelmama's 4!

Nou, Vlinder, het is me inderdaad wat, iedereen heeft het een en ander aan zijn hoofd op het moment.
Hier gaat het wel weer wat beter, de bv lijkt iets te vermeerderen, al ben ik er nog lang niet. Geef Bas nu bv en daarna vul ik het aan met afgekolfde melk (had gelukkig een voorraadje). Zodat hij in zijn ritme blijft. Tussen elke voeding kolf ik een keer.  We zullen wel zien.

Voor de verderrest gaat het wel weer. zijn allemaal weer beter en wat betreft het huis. Het raam is zo goed als gemaakt, maar de angst blijft. Ik zit niet meer zo relaxed op de bank. Jeetje zeg, wie verwacht dit nu om 19.30 's avonds. En waarschijnlijk hebben ze ons gewoon zien weg gaan en hun slag geslagen. Eng idee dat je in de gaten gehouden wordt. Maar ja, moet slijten denk ik.

Nou lieve meiden, heel veel sterkte allemaal, vind het prettig dat we dingen via de mail kunnen delen.

Liefs Pippie

He meiden,

ff snel een berichtje want ik moet eigenlijk aan het werk :(.
Hier gaat alles goed. Het weekendje weg was erg fijn en heerlijk om er even tussenuit te zijn. Vanmiddag mag ik weer naar de VK toe en ik ben benieuwd hoe de kleine nu ligt. Ik heb het idee dat hij/zij niet meer overdwars ligt, dus ik hoop dat het hoofdje ondertussen naar beneden ligt en binnenkort zal indalen.

Hopelijk heb ik vanavond nog wat energie om op de rest te reageren.

liefs
vs

Inderdaad iedereen heeft z'n eigen drukte en zorgen. Ik denk aan jullie.....

Vraagje: hadden jullie in het begin ook af en toe een soort van rekpijn onderin de baarmoeder dat uitstraalt naar de zijkanten richting de lies? Ik ben vanmiddag even naar een vergadering op het werk geweest en daarna even kleine boodschapjes. Toen voelde ik het al en nu heb ik er wel last van. Is wel normaal denk ik??????

Pink

Hallo,

Ik ben er vanavond tussen de bedrijven door hoor!

VS wat gaat het snel. Veel succes bij de VK en hopelijk ligt jullie uk er al goed voor! Weten jullie trouwens wat het gaat worden ?

Pippie, ik hoop dat jullie je weer snel thuis voelen thuis (je snapt wel wat ik bedoel).

x-vlinder

Ohhh meiden sorry...heb net bij de meiden gereageerd en ben helemaal op van een vermoeiende en drukke dag op mn werk en vanavond nog bezoek gehad. Ik ga mn bedje in.

Morgen hopelijk meer tijd en puf = weekend nlom opberichtjes te reageren.

Pippie, wel nog even voor jou...echt super k#t zeg allemaal. Sterkte.

Weltrusten en liefs,
Anoek

He meiden,

Het is rustig hier....
misschien moet iedereen ook maar even zijn eigen ding doen en zorgen dat ze er helemaal zijn voor thuis (jullie weten het wel he meiden). En als er dan energie over is hoor ik graag hoe het met jullie gaat. Sterkte meiden.

Hier gaat alles weer een beetje beter. De voeding lijkt iets op te lopen  en Bas is weer meer tevreden. Toch spuugt hij nog erg makkelijk, maar dat zullen wel de naweeen zijn denk ik. Soms baal ik daar een beetje van, dan denk ik lief manneke ik heb al zo weinig voeding en dat geef je ook nog voeding terug, maar vaak komt er na het spugen al snel een lachje en dan ben ik het alweer vergeten. Het manneke kan er ook niets aan doen.

Ga nog even bij de meiden kijken, denk aan jullie,
Liefs Pippie

He meiden,

het is inderdaad rustig maar met een aantal vaste schrijfsters op vakantie en de rest met zorgen ed is het ook niet zo vreemd.

Pippie, fijn dat het alweer wat beter met Bas gaat. Het spugen mag natuurlijk nu ook nog stoppen zodat je weet dat al je voeding naar binnen gaat en binnen blijft.

Anoek: vandaag een rustigere dag gehad? Nog ff werken en dan heb je ook vakantie.

Vlinder: alles al helemaal klaar voor de doop van Lars? Komen er veel familie en vrienden of is het een kleine groep?

Hier gaat het allemaal goed. De kleine groeit goed en ligt nu idd met het hoofdje naar beneden zoals ik al dacht. Nu hopen dat het zo blijft :). Ik ben de afgelopen 3 weken maar liefst 2 kilo aangekomen en daar ben ik wel blij mee. In totaal ben ik nu 4.5 kilo aangekomen, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

zo ik ga nog ff werken
vs

Terug
Bovenaan