Wiebelmama's 4!

Ja anoek dat doet ze bij mij ook. Lekker is dat hé? Ben nu al een jaar niet meer geweest maar moet binnenkort toch maar weer eens gaan...of lekker dagje naar de sauna.

x-vlinder

Massage laat ik eigenlijk nooit doen. Als ik daar behoefte aan heb doet mijn mannetje dat voor me, ook heerlijk!!!
De sauna daar heb ik ook wel weer is zin in. Ben net voor de zwangerschap naar de Zwaluwhoeve geweest en vond het heerlijk. Was de eerste keer dat ik ging en in het begin vond ik het wel eng hoor in mijn naakje, maar als je eenmaal gewend bent is het heerlijk. Als ik ben bevallen ga ik er ook snel weer een keer heen met mijn beste vriendin.

Liefs xxx

Haalt mijn vriend net de kerstversiering uit de kruip kelder hebben we weer lekkage gehad daar. is alles nat, baal baal baal. Gelukkig doen de lampjes het nog wel allemaal en is er niets kapot ofzo. moet alleen ff het kerstdorp afwassen en de sokken wassen.

Lisa is nog steeds niet thuis (zit met haar oma op een verjaardag), maar we zijn wel al begonnen om de lichtjes en de slingers in de boom te hangen en dan de rest straks als ze thuis is.

Voel me eigen al beter hoor meiden, maar zodra ik weer pijn heb ga ik gelijk bellen, beloofd. Vandaag lekker rustig aan gedaan en de kleine beweegt ook nog goed voel hem regelmatig trappen.

Liefs xxx

Patricia ik had bij de meiden gereageerd: wel bellen hoor!! Balen van de lekkage, maar gelukkig dat de lichtjes het nog doen.

VS, alles nog rustig dus. Lekker genieten van je massage. Ik vind massage verschrikkelijk!! Hou er helemaal niet van!

Hier alles goed. Bij vlagen volop misselijk, heerlijk! Lijkt misschien gek, maar ik geniet er op een bepaalde manier wel van, het geeft mij een soort van zekerheid.
Ik heb vrijdag een 'echte' zwangerschapsbroek gekocht. Heb heel lang getwijfeld, omdat ik in ieder geval wilde wachten tot 12 weken, maar ik kan geen enkele van mijn eigen broeken nog aan, en ik voelde me de laatste weken al zo'n slons. En ja dan kun je wel tot na de kerst wachten, maar ik heb toch de knoop doorgehakt en er eentje gekocht. Zit als gegoten, heerlijk! Want de elastiekjes waren ook niet ideaal om de knopen van mijn eigen broek.
Misschien vinden jullie het wel erg stom, zo vroeg. Daarom heb ik ook zo lang getwijfeld. Maar ben erg blij dat ik het wel heb gedaan!!

17 december: 1e afspraak verloskundige
24 december: 12-weken echo

Weer erg spannend allemaal!!!!

Pink

Hallo,

vanochtend weer gewoon opgestaan, dus het blijft afwachten. Mijn mannetje heeft de pc vandaag nodig dus ik zal er niet zijn.

Patricia: bij twijfel altijd bellen!! Beter een keertje teveel dan te weinig. En pijn is een indicatie dat er iets is.

Pink: ik paste ook al heel snel weinig broeken aan en heb toen heel veel rokken gedragen. Ruimte voor je buik is wel heel erg prettig.

de rest: tot later
vs

Hallo!!!

Heerlijk, zo'n dagje... Vanmorgen om 09.30 opgestaan. Viggo werd om 09.00 wakker, maar heeft  's ochtends niet zo'n haast. Hij kan rustig nog een hele  tijd  met zn knuffels spelen en kletsen. Lekker rustig aan gedaan en eind vd middag nog naarhet het zh geweest. Nu lekker op de bank. Wou eigenlijk even in  bad, maar Viggo wou vanavond niet slapen en ligt nu dus in de box te spelen. Had m al in bed liggen, maar hij was echt hardverscheurend aan het huilen...zo zielig. Toen dus maar weer uit bed gehaald en hij had helemaal natte oogjes en moest nog een paar keer flink nasnikken. Vind het eigenlijk ook best fijn om hem dan te kunnen troosten, even lekker bij mama zijn dus.

Pink, leuk hoor je 1e positiebroek. In Groningen zitten een paar hele leuke adresjes. Bij Babypander verkopen ze  de hele collectie van mamalicious, erg leuk en niet duur. En in de zwanestraat  zit ook een hele leuke zaak, ben de naam alleen even vergeten dacht iets van 24 maternity, maar weet dat niet zeker. Verder natuurlijk ook leuk spul bij H&M. Wij hadden vorig jaar ook op 24 dec de 12 weken echo!  

VS, hihi ook meldplicht voor jou. Waggel je al? Ik  wou dat echt niet, maar aan het eind kon ik gewoon niet anders, haha. Lukt het nog wel om te werken? Lijkt me toch lastig.  

Anoek, leuk dat je je mannetje hebt gesproken! Nee,  dat komt nu helemaal niet uit last van je rug! En 8 kilo tillen is niet fijn als je rug niet meewerkt. Hopelijk is het snel over. Heb dr vaker last van?

Patricia, wel goed naar je lichaam luisteren hoor! Liever een keertje te vaak bellen dan te weinig.

Hmmm, Viggo begint te mopperen. Toch maar weer naar bedje toe!

liefs Tara

Hallo,

Nou ik heb de VK gebeld en kom er net vandaan. Het voelde toch niet goed allemaal dus toch maar gebeld. Ze dacht aan zwangerschapvergiftiging dus ik moest ff mijn bloeddruk en urine testen. Gelukkig was alles goed. Heb ook een inwendig onderzoek gehad, maar gelukkig is alles nog dicht dus geen ontsluiting. Was echt super opgelucht dat alles goed was en dat ik naar huis mocht. Was ff bang dat ik naar het ziekenhuis moest. Bij hoofdpijn, misselijkheid of extreem moe of heftige buikpijn moet ik weer bellen en langskomen. Moet het wel rustiger aan gaan doen. Morgen dus mijn baas maar bellen dat ik met verlof ga vanaf nu.   Ze denkt zelf dat de pijn komt van het indalen van de Bambam. Jaja hij is al aan het indalen en daar kunnen de pijnen van komen.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan