Hallo!!!
Heerlijk, zo'n dagje... Vanmorgen om 09.30 opgestaan. Viggo werd om 09.00 wakker, maar heeft 's ochtends niet zo'n haast. Hij kan rustig nog een hele tijd met zn knuffels spelen en kletsen. Lekker rustig aan gedaan en eind vd middag nog naarhet het zh geweest. Nu lekker op de bank. Wou eigenlijk even in bad, maar Viggo wou vanavond niet slapen en ligt nu dus in de box te spelen. Had m al in bed liggen, maar hij was echt hardverscheurend aan het huilen...zo zielig. Toen dus maar weer uit bed gehaald en hij had helemaal natte oogjes en moest nog een paar keer flink nasnikken. Vind het eigenlijk ook best fijn om hem dan te kunnen troosten, even lekker bij mama zijn dus.
Pink, leuk hoor je 1e positiebroek. In Groningen zitten een paar hele leuke adresjes. Bij Babypander verkopen ze de hele collectie van mamalicious, erg leuk en niet duur. En in de zwanestraat zit ook een hele leuke zaak, ben de naam alleen even vergeten dacht iets van 24 maternity, maar weet dat niet zeker. Verder natuurlijk ook leuk spul bij H&M. Wij hadden vorig jaar ook op 24 dec de 12 weken echo!
VS, hihi ook meldplicht voor jou. Waggel je al? Ik wou dat echt niet, maar aan het eind kon ik gewoon niet anders, haha. Lukt het nog wel om te werken? Lijkt me toch lastig.
Anoek, leuk dat je je mannetje hebt gesproken! Nee, dat komt nu helemaal niet uit last van je rug! En 8 kilo tillen is niet fijn als je rug niet meewerkt. Hopelijk is het snel over. Heb dr vaker last van?
Patricia, wel goed naar je lichaam luisteren hoor! Liever een keertje te vaak bellen dan te weinig.
Hmmm, Viggo begint te mopperen. Toch maar weer naar bedje toe!
liefs Tara