@Ukkie, Das idd minder dat ze steeds wakker word s'nachts. Helaas heb ik geen tips, ben er wel heel bekent mee trouwens. Lisa heeft heel lang gehad dat ze steeds wakker werd s'nachts. Gaat pas sinds een tijdje goed met haar en doorslapen. Kan je wel vertellen dat je op een gegeven moment naar dingen gaat zoeken n dat het dan vanzelf wat beter word, althans dat was hier het geval. Hier slaap/sliep manlief er ook altijd doorheen als Lisa wakker werd.
Is de koorts vandaag wat minder en voelt Lise de eigen wat beter?? Hopelijk slaapt ze wel beter vannacht en kom jij ook weer wat meer aan je nachtrust toe.
Hoi Meiden,
Hier gaat het wel redelijk. De pijn is niet helemaal weg maar wel iets minder. Alhoewel ik het alweer voel opkomen hoor. Vandaag weing gedaan, maar toch harde buiken gehad. Heb ook echt het idee dat ik rugweeen en beenweeen heb. Sta veel onder de douche en de hele dag loop ik met mijn kersenpitten kussen te rennen, hahaha. Das echt een heerlijk ding hoor!!! Lisa werkt gelukkig goed mee ze is super lief voor me, dat scheelt wel heel erg. Nog 1,5 wk en dan heeft ze lekker vakantie, ben er echt aan toe, hahaha.
Ben trouwens lid geworden vandaag van de Bieb. Als ik zwanger ben heb ik namelijk de behoefte om te lezen. Weet niet wat het is. Heb dus boeken over borstvoeding en zwangerschappen gehaald en 1tje van Virginia Andrews. Kan dus weer heerlijk lezen. Denk ook dat ik vanavond vroeg erin kruip met een boek.Heerlijk ff ontspannen.
Morgen komt mijn vriendin gezellig langs. Ze komt ff naar het kamertje kijken en de rest van ons huis. Ze is ok erg nieuwsgierig wat ik allemaal al heb gekocht zodat ze weet wat ze niet moet kopen.
Nou ik ga er weer vandoor. Ga nog ff de bank op.
Liefs xxx
ps, Weet iemand trouwens hoe het met Bo is. Heb volgens mij al een tijdje niets van haar gelezen of vergis ik me nu??