Wiebelmama's 4!

Hallo,

Gister na de VK had ik het echt helemaal gehad. Alles is goed en er is verder niets aan de hand, maar toch. Gister werd me verteld dat ik mooi op schema lag en omdat het de eerste is de kans groot is dat het na kerst wordt geboren. En dat uit de mond van diegene die 3 weken terug zei dat ik kerst hoogst waarschijnlijk niet haal. Ik weet wel dat ze niet kunnen voorspellen wanneer de bevalling plaats gaat vinden maar momenteel heb ik het idee dat ze er elke keer een week bijplakken. Ik zie er gewoon naar uit om onze uk in de armen te houden.
Als ik dit zo opschrijf dan vraag ik me af waarom ik me nou zo druk heb gemaakt en de boel bij elkaar heb gejankt. Maar het zal er allemaal wel bijhoren :).

Voor werken heb ik helemaal niet de puf of de interesse, dus ik laat af en toe mijn gezicht zien en verder zit ik lekker thuis. Zolang ik bezig wordt gehouden gaat het wel, maar als ik mezelf op iets moet concentreren (wat het grootste gedeelte van mijn werk is) dan lukt dat helemaal niet.

vs

@Ukkie, Das idd minder dat ze steeds wakker word s'nachts. Helaas heb ik geen tips, ben er wel heel bekent mee trouwens. Lisa heeft heel lang gehad dat ze steeds wakker werd s'nachts. Gaat pas sinds een tijdje goed met haar en doorslapen. Kan je wel vertellen dat je op een gegeven moment naar dingen gaat zoeken n dat het dan vanzelf wat beter word, althans dat was hier het geval. Hier slaap/sliep manlief er ook altijd doorheen als Lisa wakker werd.

Is de koorts vandaag wat minder en voelt Lise de eigen wat beter?? Hopelijk slaapt ze wel beter vannacht en kom jij ook weer wat meer aan je nachtrust toe.

Hoi Meiden,

Hier gaat het wel redelijk. De pijn is niet helemaal weg maar wel iets minder. Alhoewel ik het alweer voel opkomen hoor. Vandaag weing gedaan, maar toch harde buiken gehad. Heb ook echt het idee dat ik rugweeen en beenweeen heb. Sta veel onder de douche en de hele dag loop ik met mijn kersenpitten kussen te rennen, hahaha. Das echt een heerlijk ding hoor!!! Lisa werkt gelukkig goed mee ze is super lief voor me, dat scheelt wel heel erg. Nog 1,5 wk en dan heeft ze lekker vakantie, ben er echt aan toe, hahaha.

Ben trouwens lid geworden vandaag van de Bieb. Als ik zwanger ben heb ik namelijk de behoefte om te lezen. Weet niet wat het is. Heb dus boeken over borstvoeding en zwangerschappen gehaald en 1tje van Virginia Andrews. Kan dus weer heerlijk lezen. Denk ook dat ik vanavond vroeg erin kruip met een boek.Heerlijk ff ontspannen.

Morgen komt mijn vriendin gezellig langs. Ze komt ff naar het kamertje kijken en de rest van ons huis. Ze is ok erg nieuwsgierig wat ik allemaal al heb gekocht zodat ze weet wat ze niet moet kopen.

Nou ik ga er weer vandoor. Ga nog ff de bank op.
Liefs xxx

ps, Weet iemand trouwens hoe het met Bo is. Heb volgens mij al een tijdje niets van haar gelezen of vergis ik me nu??

@Vs, Balen zeg dat ze nu weer zeggen dat het na de kerst word als ze eerst zegt dat je de kerstdagen waarschijnlijk niet haal. Hoop dat de beeb zich snel aankonding en je kan gaan genieten.Kan me goed voorstellen dat je het zat ben en dat je nieuwsgierig bent naar de beeb. Heb er zelf ook last van hoor, hahaha

@Vlinder, Leuke foto's weer van de kleine. Dat ding in bad (comfort bath) koop je dat gewoon bij prenatal en kunnen ze daar gelijk in??

Liefs xxx

O'ja, en ze kunnen er gelijk in.

Comfy bath

Ergonomisch gevormd badkussen,  de baby kan veilig op het kussen liggen,  hoofdje blijft altijd boven water
Ook bruikbaar als zwemband d.m.v. een  drukknop omsluit de Comfy bath de baby    de ouder heeft twee handen vrij om te  wassen en te spelen
Wasbaar in de machine op 30 graden
Afmeting: L 42 x B 52 cm
Kleur: wit

Terug
Bovenaan