Wiebelmama's 4!

Heb ook bij de meiden gepost!

Tara, bedankt voor de tip. Als ik in de kerstvakantie weer iets mobieler ben, ga ik zeker even kijken! Heb nu een spijkerbroek van Noppies. Zit als gegoten!!

Ook mijn reactie staat bij de meiden...

Pink, over zwangerschapsbroeken: ik was (en ben) erg te spreken over die van C&A! De rest paste ik niet zo goed...die wel. En ze zijn goed te betalen (ook niet onbelangrijk, zo lang loop je er niet in)...

Hallo,

Inderdaad gewoon lekker positiebroeken aan doen hoor Pink. Ik had ze met een week of 11 denk ik.

Deze week wil ik alle zwangerschapskleding op gaan ruimen. In dozen de zolder op. Heb ondertussen ook de kaarten opgeruimd (ja, nu pas hihi).

Verder gaat alles goed hier. Ik wil nog heel erg gaan genieten van de laatste weken.

Vs, ik zag dat je weer gemeld hebt vandaag. De tijd begint echt op te schieten voor jullie. Heb je er al zin in of mag jullie uk nog wel even blijven zitten?

Anoek, balen zeg van je rug. Heb je dit al vaker gehad?

Patricia, goed dat je bij de vk bent geweest. Dan weet je tenminste wat er is (of niet gelukkig).

Tara, komt je mannetje deze week weer thuis? Sterkte hé!

Ga even nog bij de meiden kijken.
Tot daar of tot later weer.

x-vlinder

@Pink, Gewoon doen hoor zwangerschapsbroeken. Je moet wel iets hebben wat echt lekker zit. Ik was er ook al vroeg bij hoor. Geloof iets van 8wk ofzo. Mijn eigen broeken zaten echt niet lekker vandaar.

Bij C&A hebben ze idd fijne broeken voor zwangere en betaalbare prijzen. Bij ons hebben ze ook een dumpzaak van Miss Etam en daar heb ik het meeste eigenlijk weggehaald. Bovenkleding zoals truitjes heb ik gewoon in een maatje groter gekocht en zit prima. Bij C&A hebben ze trouwens ook erg leuke buikbanden.

(K)

Kopietje van wat ik bij de meiden heb neergezet:

Pffffff,

ben echt kapot! Lise slaapt de afgelopen tijd (week) zo enorm slecht
snachts! Echt niet normaal. Vannacht ook weer: zeker 3 keer wakker
geworden en wij (nouja, ik, mn mannetje sliep door) dus ook. En dat
breekt me op. Bah.

Lise gisteravond hoestdrank en een zetpil gegeven, ze sliep al erg
onrustig en had nog koorts. Nou, heeft dus niet geholpen hoor.

Word er een beetje wanhopig van, zo trek ik het niet...bah.

Iemand tips? Ik ga me klaarmaken voor een (slopend) dagje werk.

Liefs, Ukkie

Pink, mamaliqious en future mama zijn ook erg leuke merken voor als je een keer iets feestelijks nodig hebt of er gewoon stralend zwanger uit wilt zien!

Ukkie, Vervelend zeg! Ik zei net al bij de meiden misschien dat een lekker lang en warm  eucalyptusbadje voor het slapen gaan haar wat soezelig maakt waardoor ze lekker slaapt en wat verlichting krijgt wat betreft het hoesten.

Patricia, voel je je weer goed? Hopelijk geen pijn meer gehad.

x-vlinder

Terug
Bovenaan