Wiebelmama's 4!

Goedemorgen,

Vannacht weer super slecht geslapen en dit keer niet door de pijn, maar door nachtmerries. Schrok iedere keer wakker en was dan ook echt ff de klus kwijt. Om 6uur vanmorgen klaar wakker en zit nu alweer een beetje in te storten. Mijn huis is al bijna klaar alleen nog ff stofzuigen en dweilen, maar dat doet mijn vriend.

Eigenlijk niet veel te melden, misscien tot later

@Vlinder,Geloof dat ik dan toch maar weer een keer naar de prenatal toe moet. Lijkt me erg handig dat ding, vooral als lisa me wilt helpen met de baby wassen.

Liefs xxx

...even knippen/plakken van de meiden:

Hallo!

Nou, hehe, ik heb een beetje bijgetankt. Lise heeft vannacht echt
stukken beter geslapen dan de nachten ervoor. nog niet helemaal goed (2
keer wakker), maar ik ben al blij! En natuurlijk kon ik vanochtend
uitslapen omdat vandaag mn vrije dag is. kwart voor 9 werden we wakker
(natuurlijk had Lise om 6 uur al wel gedronken)...heerlijk!

En: ze zit op 3 voedingen! We waren de late avondvoeding langzaam aan
het afbouwen, maar ze kwam steeds moeilijker in slaap na de voeding en
dronk ook niet echt veel. Gisteren lag ze zoooo lekker te slapen dat we
de gok hebben genomen (als ze echt honger zou hebben zou ze vannacht
komen...). Ze sliep gewoon (met 2 korte onderbrekingen dus) tot
vanochtend! Jeej! Vanaf nu dus 3 voedingen, fruit, broodje en groente.
Mooi schema, al zeg ik het zelf.

Anoek, niet te hard van stapel lopen hoor! Ik snap wel dat je helemaal
niet goed wordt van het thuiszitten maar...nouja, moet ik het nog
zeggen? Gewoon, een beetje op jezelf passen. Hoop dat het werken
vandaag goed ging...

Patricia, balen hoor, dat je zo slecht slaapt. Bah, nachtmerries. Hoop
dat het snel weer beter gaat. En dat je minder last krijgt / hebt van
harde buiken.

Met de rest alles goed?

Mier, het zal wel druk zijn bij jullie in de winkel. Hoeveel werk je
nu? Je ging toch weer ietsje minder??? Vanavond ga ik lekker met een
vriendin naar de KV-avond, heb mn lijstje al klaarliggen!!!

Meiden, ik ga gauw even wat huishouden doen (wc poetsen). Tot later!

Liefs, Ukkie

Ukkie, fijn zo'n nieuw schema!! En ook fijn dat het dametje weer opknapt!

Patricia, balen dat je overal last van hebt. Lijkt me heel lastig dat je zo slecht slaapt!

Ik zit hier een beetje in een onzekere periode. Tot nu toe heb ik eigenlijk iedere week een echo gehad (week 7 (leeg), week 8, week 9 (gedraaide eierstok) en week 10. Zit nu dus in week 11 en heb pas over 2 weken weer een echo. Volgende week verloskundige, maar ze had al gezegd dat je dan nog geen hartje kan horen. Volgens mij gewoon uit zekerheid, want ik heb al veel vriendinnen gehoord die het hartje rond week 10/11 hebben gehoord!
Tot nu toe dus heel intensieve controle, en het voelt nu een beetje alsof ik in het diepe wordt gegooid. Misselijkheid neemt af, alleen nog 's avonds voor het slapen gaan. Pijn in de eierstok neemt af (da's niet erg hoor!!!!). Ben nog wel moe en af en toe trekt het wat in mijn liezen (als ik wat langer heb gelopen).

Met andere woorden: ik heb wat bevestiging nodig en dat duurt nog zo lang!! Ik word al onzeker als ik een dag niet misselijk ben. In mijn boekjes staat dat de misselijkheid in deze week al minder kan worden, dus dat klopt dan wel.

Ik weet ook dat we vorige week bij 9+3 weken een beweeglijk mensje met een mooi kloppend hartje hebben gezien, dus waarschijnlijk moet ik wat meer vertrouwen op mijn lichaam, maar dat is zo moeilijk!!

Zo, dat lucht op......

Liefs Pink

He meiden,

Patricia, jeetje balen dat je zoveel last van je buik hebt. Lijkt me inderdaad moeilijk om te accepteren dat het even allemaal niet meer lukt. Let je een beetje op jezelf? En wel op tijd weer aan de bel trekken he.

Ukkie, jee, 3 voedingen. Wanneer zat je met Lise op 4 voedingen. Onze Bas heeft er nu nog 5, maar als hij 's morgens uitslaapt.., redt ik het bijna niet hem er 5 te geven. Mag zeker pas als ze fruit bijkrijgen?

Vlinder, nog lekker aan het genieten van je laatste weekjes verlof?? Mooi badkussen hoor, is mooier als degenen die wij hebben, daar groeit hij binnenkort uit. Tot hoelang kun je deze ongeveer gebruiken?

VS, spannend hoor, lijkt me inderdaad even balen als ze denken dat je nu toch misschien wel na kerst bevalt. En inderdaad, dat je daar bijna om kunt huilen hoort er echt   bij hoor!

Pink, kan me voorstellen dat je nu graag bevestiging wilt. Ik had het ook het liefst iedere dag. Maar aan de andere kant moet je op je lijf proberen te vertrouwen, al weet ik dat dat soms erg moeilijk is.

Anoek, moet nog bij de meiden gaan lezen, maar begrijp dat je spit hebt? Jeetje dat is erg vervelend, vooral als je dit dan nog moet combineren met de zorg voor je meissie. Pas je een beetje op jezelf?

Tara, hoe is tie, zal wel druk zijn op je werk zeker? Fijn dat Viggo je zo lekker uit laat slapen 's ochtends...

Vanmorgen met Bas naar het CB geweest. Prikkies gehad. Hij weegt nu 7220 gram  en is 63 cm lang. Onze bollie! Verder doet hij het super en mag ik stoppen met het pufje. Hij is een stuk minder verkouden. en drinkt weer goed.
Hij drinkt zelfs zo goed dat hij mij opeet. Ik ben veel afgevallen en weeg minder dan voor de zwangerschap. Mijn broeken zakken van mijn kont af. Ik heb echt nieuwe kleren nodig. Aan de ene kant fijn natuurlijk. Vaak is het vechten om de pondjes eraf te krijgen, maar ik voel me ook wel erg slap. Nou ja, het is het een of het ander.

Ga even bij de meiden lezen.

Liefs Pippie

Hallo,

Pink, ik herken het helemaal.

Pippie, het kussen kunnen zelfs volwassenen gebruiken in hun nek bij het liggen in bad.

Hier alles goed. Meneer is nu een beetje aan het jengelen maar ja, je moet toch iets doen de hele dag als je niet te eten krijgt, speelt  of slaapt .

Shop ze vanavond voor degenen die gaan shoppen!

x-vlinder

He Pink,

het is heel herkenbaar wat je schrijft. Je bent er zo intensief mee bezig geweest de afgelopen tijd en continu controles en dergelijke gehad dat echt wennen is om nu als "normaal" zwanger te worden gezien en alleen de standaard controles te hebben. En deze controles stellen in het begin eigenlijk helemaal niets voor.
Trouwens bij mij hoorde ze met 12 weken het hartje nog niet kloppen. Gelukkig hebben ze toen even snel een echo gemaakt om ons gerust te stellen.

liefs
vs

Hoi!

Zo, net even inkopen gedaan bij KV, toch weer wat luiers, melk, shampoo enzo gehaald met korting...hihi. Altijd handig.

Pink, heeeeel herkenbaar hoor, dat je nu toch een beetje in een onzekere tijd zit. Kan het me goed voorstellen. Ik had met ruim 10 weken mn eerste echo, en tot die tijd dacht ik af en toe ook: wat nou als mn lijf me voor de gek houdt? Meid, sterkte. Enne, maakt je VK geen echos? De mijne deed dat wel hoor! Had gewoon een apparaat staan, en bij 10 weken en 20 weken kon ik gewoon bij mn VK terecht, er zat er dan 1 die ook echoscopiste was...

Pippie, Lise zat ook al af en toe op 4 voedingen toen ze een maand of 3, 4 was. Ik voedde haar echt op verzoek, dus de ene keer waren het er 4, de andere keer 5. Meestal hing het af van het tijdstip dat ze wakker werd s ochtends (irritant, mn apostrof doet het niet). Dus volgens mij mag het wel hoor...misschien voor de zekerheid ff CB contacten?

Nou, ik ga even een rekensommetje maken: bij het inkopen was ik samen met een vriendin van me, die had ook wat dingen nodig, alleen ze konden (of wilden) niet apart ons laten afrekenen. Dus heb ik alles maar betaald (waaaah, ff schrikken)...

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan