Wiebelmama's 4!

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

1 december (7,5  mnd):  70 cm en  8100 gram!  Volgende afspraak CB:  5 jan  (arts).  

Tara, 31 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Bijna 4 mnd (half nov)  7010 gram.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

10 dec CB: (3mnd)  7220 gram en 63 cm. 28 januari: 3e keer prikkies!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
17 nov groeiecho 13.15uur.   25nov VK 9.10uur

Bo, zwanger van 1e kindje!

Pink, zwanger van 1e kindje!!!
12 november eerste echo!!

Hoi meiden,

Ik heb al uitgebreid bij de meiden gepost en kom hier eventjes lezen.

Geweldig om te lezen wat jullie kindjes allemaal al kunnen hoor.
Wat een knappe kids zijn het ook bij de Wiebelmama's (hahaha).

Het wordt ook flink spannend wanneer de volgende wiebelbaby zich aan zal dienen.

Ik houd het in de gaten meiden.

Fijn weekend!

Liefs, Twinkel3

Hey meiden,

Ben ik ook weer! Weekend is alweer bijna voorbij helaas....  Heb een heerlijk weekend gehad! Vrijdag gelunched met meisje van de gym en haar dochtertje. Was erg gezellig en gaan we vaker doen. Het was ook geweldig om die meiden samen te zien. Ze zien elkaar al 3 keer per week op KDV, dus Benthe had voor het eerst een vriendinnetje te spelen!!
Gisteren dus de stad in geweest en ook nog naar winkelcentrum. Lekker geshopt en een pakje samen gesteld voor mn mannetje. Is wel heel leuk om te doen!
Vandaag éindelijk op kraamvisite geweest bij mn beste vriendin! Was ook erg leuk. Zo'n klein en mooi mannetje. Ik kan me al bijna niet meer voorstellen dat Benthe ook zo klein was....Vandaag is ze alweer 8 maanden! En ze is zo schattig!! Vandaag sloeg ze beide armpjes om mn nek en plakt haar gezichtje tegen de mijne... soort van kus denk ik  En het oefenen uit de beker drinken gaat ook best goed! Kortom, alles gaat super. Het enige dat op dit moment ontbreekt is mn mannetje

Hoe is het hier? Het is hier niet echt druk geweest. Iedereen druk met de kerstversieringen e.d. Ik wilde vandaag ook mn boompje gaan versiering, maar had alleen lampjes voor een grote boom, ha ha!! Dus morgen even in mn pauze nieuwe lampjes halen.

Ukkie, hoe gaat het met Lise? Alweer een beetje opgeknapt? Of nu eindelijk die tand in zicht? Benthe kwijlt nu echt als een gek, loopt er soms met straaltjes uit, hihi!
En inmiddels de laatste fles al afgebouwd?

Patricia, hoe gaat het met jou nu?

Vs, je loopt dus nog steeds rond. Ohhh het wordt nu echt spannend hoor. Bijna weer een wiebelbaby erbij! Ben benieuwd of de meiden of de jongens straks in de meerderheid zijn!

Tara, je mannetje weer thuis? Hoe is het allemaal gegaan?

Ik ga nog even bij de meiden kijken en dan spring ik even onder de douche.

Liefs Anoek

Goeieavond!

Zoals beloofd...
Hier ook nogsteeds een kale boom. Bij mij is het meerendeel van mn  lichtjes stuk (vorig jaar ook al) en moet dus nieuwe meenemen. Op de een of andere manier vergeet  ik dat juist terwwijl we ze gewoon in de wonkel hebben  liggen. Vandaag geen tijd gehad om ze op te halen. Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en vanmiddag naar vrienden geweest. We zijn pas net weer terug. Vanmidda gheerlijk een heel stuk (uur ofzo) gewandeld in de natuur (onze vrienden wonen op het platteland)

Anoek, wij geven Viggo helemaal geen speen meer. Hij deed er zowiezo al erg wienig mee, dus nu geef ik hem gewoon helemaal niet meer. Hij heeft er nooit meegeslapen. Als ie moe is zuigt ie wel op zn duim, of vingers of hele hand haha. Maar hij heeft nooit zn duim in als ie slaapt gelukkig. Ik zou denk ik eerst de speen eruit halen zodra ze slaapt en als dat goed gaat ook zonder speen laten inslapen.

Wanneer ben jij eigenlijk naar 4 flessen gegaan? Ik zit nu nog op 5 maar volgens mij slaapt ie ook prima door als  ik de laatste eraf haal. Ik denk dat ik dr nog maar even mee wacht totdat mn mannetje zn laatste zh-opname erop heeeft zitten. Ik vind het nu wel makkelijk nl dat ik als ik thuis kom uit het ziekenhuis de laatste fles nog even kan geven voordat ie gaat slapen.    

Ik ga nog even bij de meiden kijken,  
liefs Tara

Ps...VS waar ben je????

Hallo,

Hier drukjes bezig geweest het weekend.

Tara, Lars doet dat ook met zijn duim/vinger/vingers/hand/knuisje. Lief is dat hé?

Vs..........yoehoeoeoeoeoeoeoe waar ben je? Ik krijg helemaal de kriebels  zou dat een goed voorgevoel zijn?

Misschien dat ik de komende weken er iets minder ben of wat kortere berichtjes schrijf. Ik wil nl nog optimaal van alles gaan genieten en nog het een en ander opruimen voor het weer zover is. Verder doe ik nog mee aan een toernooi (de eerste keer weer na de bevalling dus ben benieuwd). Ooooo wat was dit een fantastische periode.
Ik had vrijdag een etentje met collega's. Dat was wel weer heel gezellig dus ik begin er wel al een beetje zin in te krijgen hoor om weer te gaan werken. Toch voelt het dubbel maar probeer er nog maar niet zoveel bij stil te staan. Het is toch zo. Morgen contacten met het kdv en iets afspreken om te 'oefenen' .

Tot snel weer.

x-vlinder

He meiden,

helaas nog niets aan de hand. Vanochtend kwam ik er niet aan toe om wat te schrijven en de rest van de dag is voorbijgevlogen. Ik ben nu moe en toe aan slaap.

groetjes
vs

Meiden,

hier een druk weekend achter de rug (zie wiebelmeiden).

VS, jammer, nog geen beebje...Sterkte hoor. Ik hoop dat hij/zij zich snel aandient...

Tara, van die lampjes: herkenbaar, wij hebben het met de ballen. Ik wil nieuwe en als ik dan terugkom uit het winkelcentrum ben ik ze wéér vergeten, grrr.

Anoek, Benhe ook alweer 8 maanden! Wat groeien ze toch hard he, onze meiden! Echt ongelofelijk.
Laatste voeding van Lise is er sinds vorige week dinsdag af, ze slaapt er niet minder om. Slapen gaat sinds vrijdag ook weer wat beter, nu wordt ze 1 of 2 keer per nacht wakker, en dan maar een minuut of 5. DUs komen wij ook weer an onze slaap toe, het begon me wel uit te putten hoor...

Geen tandjes nog, haha.

Vlinder, fijn dat het eten met collega's gezellig was en dat je langzaamaan de werk-kriebels begint te krijgen. Het komt el goed hoor, en (is hier al vaker gezegd) de eerste dag valt echt mee!!!

Patricia, oeioeioei,d at was schrikken en spannend! Hopelijk blijft bambam nog eventjes zitten...

Meiden, ik ga snel verder met mn ochtendritueel...

x Ukkie

Hoi Meiden,

Ben ik ook ff snel. Ga zo als Lisa weer naar school gaat naar mijn moeder, want die krijgt als het goed is vandaag de uitslag, spannend!! Hoop zo dat het allemaal wel mee valt.

Vanmorgen bij mijn schoonmoeder koffie wezen drinken en ff zitten kletsen over wat we gaan eten en doen met de kerstdagen. En natuurlijk wanneer we de ka'dotjes gaan halen.

Vannacht trouwens super goed geslapen en voel me ook erg goed. Gisteravond heeft mijn mannetje lekker mijn rug gemasseerd. Het gaat hier dus prima. Heb zaterdag mijn ziekenhuistas alvast ingepakt, moet alleen nog een paar dingen voor mijzelf inpakken. Ook bij mijn opa het badje en de standaard en maxi cosi opgehaald en in de babykamer gezet. Het ruimt dus lekker op bij mijn opa thuis, hahaha. Alleen de box nog ff als de kerstboom eruit is.

@Vs, Nog steeds dus BIB, Het word steeds spannender!! Ben benieuwd wanneer de bevalling zich aankondigd.

Nou vanavond kom ik nog wel ff kijken. Ga ff eten en dan naar mijn ma.
Liefs xxx

Terug
Bovenaan