Wiebelmama's 4!

In de herkansing, de verkorte versie.

Afgelopen nacht heerlijk geslapen in ons eigen bed. Het bed in het huisje sliep ook goed, maar toch...home sweet home...

Anoek, balen dat het druk was op je werk. Heb je het wel wat meer naar je zin dan laatst? Ik "moet" maandag weer (het voelt als moeten). Ach, hoop maar dat het snel went.

Nee, nog geen tandjes bij Lise. Ze slaapt ook weer goed en we gebruiken de dentinox niet meer. Ze wil liever zitten en leren kruipen, krijg ik de indruk.

Zitten gaat echt super. Gisteren in het winkelwagentje (in dat zitje), vond ze prachtig! En ze bleef goed rechtop. Ze zit al zo drie kwartier achter elkaar en ze valt niet vaak meer om.

Kruipen doet ze nog niet echt, maar wel het wiebelen op handen en knieën en het achteruit door de kamer schuiven. Ach, ik vind het wel goed zo: anders moeten we allerlei dingen van de vloer afhalen en een beetje aan de kant doen... Ik denk wel dat ze snel kruipt, nu zit ze weer op handen en knieën in de box, haha.

Het eten gaat goed! Ze eet qua fruit al een heel potje en groente drie kwart ofzo. Alleen...ik dacht afgelopen donderdag makkelijk te doen en een potje groente te geven, nou, dat vind ze dus echt niet lekker...huilen! En alles wat ik maak eet ze wel. Natuurlijk goed voor mn ego ...dan maar een extra voorraadje in de vriezer aanleggen.

De worteltjes gaan inmiddels ook goed, en gisteren heeft ze voor het eerst pasta (met broccoli en een beetje kaas) gehad, ging er ook goed in...

Ik baal trouwens: ben aan het aankomen . Daar waar ik voor de zwangerschap (en tijdens ook trouwens) alles kon eten en nooit aankwam, is dat nu anders en moet ik op gaan letten. Baalbaal.

Anoek, heb je al wat gehoord van je vriendin (en baby) in het ziekenhuis? Ik hoop maar dat alles goed gaat...

Met de rest van de meiden alles goed? Nog dingen op de planning voor dit weekend? Wij niet hoor. Het zonnetje schijnt hier heerlijk dus ik ga zo lekker met Lise wandelen en verder...lekker nix doen!

Meiden, tot later vandaag!

Liefs, Ukkie

(PS: toch nog een lang verhaal voor de verkorte versie)

Hallo,

Hier ben ik even hééééééél snel.

Iedereen weer terug zie ik.

Ik heb het echt mega druk dus ben er weer snel vandoor...ik dacht even zeggen dat alles goed gaat hier.

x-vlinder

Hoi,

Ben ik ook even. Zo nog even stofzuigen voor Benthe weer wakker wordt.

Ja ik ken het Ukkie. Ik vind het ook altijd fijn om weer in mn eigen bedje te slapen!
Wat gaat het hard met onze meiden he? Benthe krijgt het af en toe ook voor elkaar om haar knietjes onder zich te trekken, alleen blijft ze dan met haar bovenlijfje liggen. Ze snapt de combi echt nog niet, ha ha! Dat tijgeren heeft ze echt goed onder de knie. Zeker op een ruwer oppervlak zoals het bed. Tegenwoordig ligt ze ook geregeld op hele rare manier in bed... ook vaak op haar zij. Op het KDV vertelde ze dat Benthe andere kindjes heel leuk vindt, maar wel wat wild is, hihi en het andere kindje kan het niet zi goed   hebben. Benthe was ook verder qua ontwikkeling. Hoe stom ook, ik ben dan trots...
Hier hebben we Benthe laatst ook zelfgemaakte groentehap gegeven, maar dat vond ze dus niks. Andersom dus, ha ha! Hier gaat er tegenwoordig een grote pot fruit en groente door heen (200 ml). De boterham gaat ook erg goed. Ik merk dat Benthe de melk steeds minder ineterssant vindt. Wel een nadeel van het vaste voedsel... die poepluiers; het zijn er véél en ze stínken!!!

Vanochtend gebeld met de man van mijn vriendin.Het ging redelijk. Bloeddruk was vanochtend een stuk hoger dan gisteravond toen ze net in het ziekenhuis was. Haar nier- en leverwaarden zijn niet goed... Het begint heel sterk op helpp te lijken... ik hoop zo dat ze het nog kunnen trekken tot 37 weken....Ik maak me wel zorgen... ze moet voorlopig in elk geval blijven. MOrgen gaan we even op bezoek.

Vandaag trouwens een nieuw autostoeltje gekocht! Niet dat Benthe al uit de MC gegroeid is, maar dat zal niet zo lang meer duren en we wilden het graag samen kopen. Dus dan maar nu. Zelfde geldt voor het traphekje. Wel mooie gezien, maar vergeten maten mee te nemen. Deze autostoel is het geworden:

Ben er helemaal blij mee! Het is toch de Tobi geworden!

Zo dan nu maar eens die stofzuiger gaan opzoeken.... bleehhhh.

Liefs

Ben ik ook ff snel. We zijn hier druk bezig met de verbouwing. De keuken, gang en hal zijn bijna klaar. Morgen is op zeker de babykamer aan de buurt. EINDELIJK!!!!!

Vanmorgen ff boodschappen gedaan bij de AH op zuidplein (winkelcentrum). Gelijk ff naar de kruidvat gelopen voor een boxkleed en hele leuke uggs pantoffels voor Bambam. Kon het niet laten. Wilde ook nog ff de H&M binnen, maar manlief hield me tegen, baal baal baal!!!

Nou ga snel ff helpen anders word het zo'n zooitje!!

Tot later
xxx

He meiden,

het is hier rustig geweest zeg. Iedereen heeft natuurlijk ook haar eigen dingen.

Anouk, weten ze al wat meer wat er met je vriendin aan de hand is? Het klinkt idd wel als helpp helaas. Ik hoop dat ze er in het ziekenhuis wat aan kunnen doen zodat je vriendin zich wat beter voelt en het kindje nog niet gehaald hoeft te worden.

Pink, ik had met precies 6 weken een echo en daarop zagen we het hartje kloppen. Of beter gezegd we zagen een knipperend vlekje :). 6 weken is wel heel erg vroeg en ze hadden me liever een aantal dagen later gehad, maar ik was ruim een week weg voor werk. Als ik het goed herinner had Twinkel met 6+ weken een echo en daar was nog geen activiteit te zien, maar gelukkig later wel.

Hoe is het met de rest van de meiden? Weet dat ik aan een ieder van jullie denk.

Zo ik ga me eens aankleden, (nog meer) eten en dan een aantal dingen van mijn to-do lijstje doen. De klok tikt tegenwoordig wel heel snel en het duurt niet meer zo lang   voordat de kleine komt.

liefs
vs

He meiden,

Ik ben hier weinig, maar kom zo nu en dan wel even lezen hoor. Alleen momenteel weinig zin/tijd om te reageren. Vanaf dinsdag 9 dagen alleen thuis. Zal wel rennen en vliegen worden, moet Viggo dan steeds wegbrengen en 's avonds weer ophalen om nog even naar het ziekenhuis te gaan.   Vind het wel jammer dat ik mn ventje nu zo weinig zie.

liefs Tara

Hallo,

Ik ben er weer. We hebben een leuke dag gehad gisteren met de doop. Alles was goed gegaan op een klein huilbuitje na in de kerk.
Gisteravond nog wel stress via de mail. We kregen een factuur van het kinderdagverblijf voor een plaats die we helemaal niet willen gebruiken. Ben benieuwd. Ik heb ze meteen teruggemaild maar ik vrees het ergste. Ben geloof ik vergeten om de goede dagen door te geven . In het ergste geval betalen we nu een halve maand voor 1 dag die we niet gebruiken Hmmm toch al snel 140 euro. Kun je een hoop leuke sint cadeautjes voor kopen. Die dag kunnen we ook echt niet gebruiken omdat we dan ergens anders opvang hebben geregeld waar we aan vast zitten. Baal baal. We zien wel!

Hoe is het verder met jullie allemaal? Inderdaad een beetje rustig geweest de laatste tijd. Iedereen heeft het denk ik inderdaad druk en sommige van ons hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan het forum en dat is heel begrijpelijk!

tot snel.

x-vlinder

Terug
Bovenaan