In de herkansing, de verkorte versie.
Afgelopen nacht heerlijk geslapen in ons eigen bed. Het bed in het huisje sliep ook goed, maar toch...home sweet home...
Anoek, balen dat het druk was op je werk. Heb je het wel wat meer naar je zin dan laatst? Ik "moet" maandag weer (het voelt als moeten). Ach, hoop maar dat het snel went.
Nee, nog geen tandjes bij Lise. Ze slaapt ook weer goed en we gebruiken de dentinox niet meer. Ze wil liever zitten en leren kruipen, krijg ik de indruk.
Zitten gaat echt super. Gisteren in het winkelwagentje (in dat zitje), vond ze prachtig! En ze bleef goed rechtop. Ze zit al zo drie kwartier achter elkaar en ze valt niet vaak meer om.
Kruipen doet ze nog niet echt, maar wel het wiebelen op handen en knieën en het achteruit door de kamer schuiven. Ach, ik vind het wel goed zo: anders moeten we allerlei dingen van de vloer afhalen en een beetje aan de kant doen... Ik denk wel dat ze snel kruipt, nu zit ze weer op handen en knieën in de box, haha.
Het eten gaat goed! Ze eet qua fruit al een heel potje en groente drie kwart ofzo. Alleen...ik dacht afgelopen donderdag makkelijk te doen en een potje groente te geven, nou, dat vind ze dus echt niet lekker...huilen! En alles wat ik maak eet ze wel. Natuurlijk goed voor mn ego ...dan maar een extra voorraadje in de vriezer aanleggen.
De worteltjes gaan inmiddels ook goed, en gisteren heeft ze voor het eerst pasta (met broccoli en een beetje kaas) gehad, ging er ook goed in...
Ik baal trouwens: ben aan het aankomen . Daar waar ik voor de zwangerschap (en tijdens ook trouwens) alles kon eten en nooit aankwam, is dat nu anders en moet ik op gaan letten. Baalbaal.
Anoek, heb je al wat gehoord van je vriendin (en baby) in het ziekenhuis? Ik hoop maar dat alles goed gaat...
Met de rest van de meiden alles goed? Nog dingen op de planning voor dit weekend? Wij niet hoor. Het zonnetje schijnt hier heerlijk dus ik ga zo lekker met Lise wandelen en verder...lekker nix doen!
Meiden, tot later vandaag!
Liefs, Ukkie
(PS: toch nog een lang verhaal voor de verkorte versie)