Hey meiden,
Het is hier lekker druk geweest! Is het Goede Vrijdag??? Hahahahaha, had het niet eens in de gaten, wat erg zeg...
Vlinder, leuk je hier weer te zien! Internetproblemen dus eindelijk opgelost?!
Tja de kleur van de kinderwagen.... moeilijk hé? Wij hebben de Quinny Buzz, in het zwart. Zowel de reiswieg als de buggy. Soms kan je die ook in verschillende kleuren kiezen. Dat kon bij de Quinny wel. Wij hebben voor zwart gekozen omdat we voor ons gevoel op de andere kleuren snel uitgekeken zouden zijn. Zwart kan je weer 'opleuken' met gekleurde dekentjes of een gekleurde voetenzak. We hebben geen gekleurde dekentjes, maar voor de buggy de Lodger BUnker in het (terra) rood. Dus zo brengen we de kleur erin. Voor jullie wordt het dus in elk geval de Bugaboo? Daar ben je in elk geval al uit
Tara, jij alweer 23 weken zeg. Gaat hard hé? Ik vond die middelste fase echt heel hard gaan. Alhoewel de tijd nu ook wel voorbij vliegt, ondanks dat ik niet eens zoveel doe. Heb er nu al 3 weken verlof op zitten.
Vandaag heb ik echt nog niks gedaan. Vanochtend een beetje televisie gekeken en rond 10.30 weer naar bed gegaan en daar ben ik nu 3 kwartier weer uit... erg he? Was moe... en mn mannetje komt laat thuis vanavond, dus wil graag dan nog wakker zijn. Denk nu dat dat wel gaat lukken.
Had gisteravond wat steken in mn buik en dacht dat het vanochtend over was... NIet dus, vanochtend ook wat last van gehad... ook voel ik een behoorlijke druk van onderen. Het hoofdje zit echt diep in mn bekken, dat voel ik gewoon.... Voel jij dat ook Ukkie? Ik denk dat steken veroorzaakt worden door mn lieve uk die met de handjes bij het koppie zit te friemelen... dat doet het veel, al de hele zwangerschap... alleen nu is het een beetje krap daar...
Ook heb ik een beetje onrustig gevoel. Denk dat dat komt doordat ik van te voren best wel wat nerveus was dat mn man nog 2x een week naar het buitenland moest. Nu zit dat er bijna op... ik was zo bang dat de bevalling zou beginnen als hij ver weg zou zitten... Toch blijft het een sluimerend gevoel dat de baby er aan zit te komen.... hihihi of zou ik dat gewoon graag willen???? Snap er niks meer van. Eerst dacht ik dat de baby eerder zou komen, toen later en nu weer eerder... ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik het pas zal weten als het zover is... afwachten dus!
Ukkie hoe is het met jou? Vandaag nog niet gezien hier... stom he denk dan meteen dat je aan de gang bent, hihihi. Misschien is het ook wel zo. Meiden, ik spreek met jullie afdat als jullie me een tijdje niet zien dat de beeb dan op komst is. Als ik plannen heb om hier om een andere reden lang niet te zijn, dan laat ik het weten!
Zolachen, mag mn broertje niet meer bellen want hij denkt steeds dat de beeb er dna is. Schattig he? Dus nu belt ie mij.
Leuk trouwens al die banners bij elkaar!
Liefs Anoek