WIEBELMAMA'S

Nog maar even proberen... zie de banner hier niet, maar misschien pas als ik hem plaats. Als dit niet lukt, geef ik het op..... snap er niks van. Kreeg het wel altijd voor elkaar met de cyclus-banner...

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (19-03-08) 38w2d, 31 mrt uitgerekend, 28 mrt volgende controle VK, AFTELLEN GEBLAZEN!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 37wk  (20-03-08), 10 april uitgerekend,  27 mrt  volgende controle VK, Jaaa, ik mag nu thuis bevallen!!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu  21 2 weken(07-03-07)  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  16 weken  5 dagen (18-3-2008).  31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!
6 maart naar de verloskundige.  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

8 april - derde  afspraak VK.  
16 april - 20 weken echo

Jeej Anoek, vanaf vandaag mag je officieel thuis bevallen! Nog even wachten natuurlijk, totdat je mannetje thuis is, maar ik kan me voorstellen dat het wel fijn is dat je de 37 weken gehaald hebt. Ik vond het wel fijn in ieder geval.

Net plasje bij HA ingeleverd, heb geen blaasontsteking. Gewoon zwangerschaps-hardebuiken dus. Ach, hoort erbij (denk ik dan maar). Verder gaat het goed, de ene nacht slaap ik beter dan de andere maar dat neem ik maar voor lief. Ben elke dag vrij, dus mocht het nodig zijn, kan ik gewoon even gaan liggen.

VK schatte ons ukkie gisteren zo'n 6,5 pond (3300 gram), dus dat is mooi. Geen mega-baby voor ons dus. Maar: het blijft een schatting.

Ik zal ook mn banner eens proberen te plakken:

Benieuwd of het lukt...

liefs, Ukkie26

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (19-03-08) 38w2d, 31 mrt uitgerekend, 28 mrt volgende controle VK

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 37wk  (20-03-08), 10 april uitgerekend,  27 mrt  volgende controle VK, Jaaa, ik mag nu thuis bevallen!!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu  21 2 weken(07-03-07)  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  16 weken  5 dagen (18-3-2008).  31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!
6 maart naar de verloskundige.  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

8 april - derde  afspraak VK.  
16 april - 20 weken echo

Ja Ukkie, ik vind het een geweldig gevoel!! Geeft lekker veel rust, vanaf nu mag het gewoon gebeuren! NIet dat ik nu al zou willen, maar als mn mannetje weer thuis is dit weekend dan mag het komen hoor!

Grrrr, hele ochtend bezig geweest met levensloop en kinderopvangtoeslag... bleehhhh wordt er niet blij van. Levensloop nog niet geregeld want het digitale portaal van de verzekeraar (tegoed vorige werkgever) niet bereikbaar ivm onderhoud, dus kon niet bij de juiste gegevens. Verder is het me nog steeds niet helder welke formulieren ik voor mn huidige werkgever moet invullen. Tegoed moet overgeheveld worden, maar ik wil het uitgekeerd hebben en niet weer in een nieuwe levensloop. Blijkbaar wordt dat niet veel gedaan, want een echt duidelijk instructie is er niet.
Nou en dan de kinderopvang toeslag.... We moeten dus echt € 400,- zelf betalen...
Voor 4 dagen opvang dus. Ik vind het toch behoorlijk veel. Ik ga dus al minder verdienen en dit komt er extra bij, evenals een 2e autootje.... Wist wel dat met de komst van een kindje je minder te besteden hebt, maar nu ik het zo allemaal eens echt uitreken, word ik niet zo blij hoor.... Sorry misschien dat jullie me een zeur vinden....Ik weet dat we het eigenlijk heelerg goed hebben en nog steeds voldoende over houden. Er zijn veel gezinnen, die het met veel en veelminder moeten doen. Maar vraag me wel af of het zich loont om zoveel te blijven werken zeg.... Vanaf volgend jaar gaat mn man een dag ouderschapsverlof opnemen (75% doorbetaald!!!), dus dan ziet het er weer helemaal anders uit. Ik denk dat ik het allemaal maar even moet laten bezinken..... straks met de kleine ben ik het allang weer vergeten!!!
Zo genoeg gezeurd!

Zo eens een boterhammetje eten en mn verontwaardiging gebruiken om te poetsen, ha ha!!

Liefs

Goedemorgen!

Nou iedereren druk met banners in de weer! Ik zal het straks ook even proberen, maar zeg gelijk dat ik niet zo handig met met zulke dingen. Wou op hyves ook die gatget van Anoek haar hyves gebruiken, nou niet gelukt dus...

Ukkie en Anoek, wat zijn jullie al ver! Nog heel even en dan zijn jullie dus al echt mama!

Vlinder, ook weer terug in internetland zag ik net bij de wiebelmeiden! Hoe is ie? Heb je de baby al gevoeld?

Pippie, dat gekriebel wat je beschreef, dat is het wel hoor! Zelf heb ik dat niet gevoeld, bij mij alleen plopjes, en schopjes, maar mn vriendin beschreef het ook al gekriebel in het begin.

Twinkel, krijg je al veel opmerkingen van mensen die zien dat je zwanger bent? Wel lastig dat je steeds last van je rug hebt, rustig aan doen hoor!

Vandaag dus lekker vrij. Dinsdag mogen we voor de 2e keer de 20 weken echo doen! Heb dr al wel weer zin in hoor! Dan nog een weekje werken en dan lekker een weekje naar center parcs.

Thuis is het momenteel een bende... we hebben een stukje aangebouwd bij de woonkamer en zijn nu bezig met nieuw laminaat leggen. Eigenlijk zouden we dat zondag gaan doen ( met wat hulp) maar ja, mn mannetje was zo ongeduldig dat ie al begonnen is.

Liefs Tara

Hoi Meiden.

Wat gezellig om alle verhalen weer eens te lezen. Er is heel wat afgekletst door jullie!
Het  komt nu echt dichtbij voor jullie Anoek en Ukkie.
Ik ben echt super benieuwd hoe het allemaal gaat en wwat het gaat worden etc.

Weten jullie trouwens wat het gaat worden?

Hier alles goed. Vandaag lekker Goede vrijdag en dus een dagje extra vrij.

De tijd gaat zo snel nu ineens. Moet er soms echt aan wennen dat het ondertussen alweer bijna voorjaar is en dat we alweer ong. 17 weken zwanger zijn.

Alles gaat verder goed. Denk dat we dit weekend de kinderwagen gaan bestellen en nog even gaan kijken wat we graag zouden willen voor kamertje etc.

Ik zal zo ook even het lijstje aanpassen.

Tot snel.

x-vlinder

Terug
Bovenaan