WIEBELMAMA'S

Ukkie

MIER: meisje
TWINKEL: jongen
ANOEK: jongen

Anoek

TWINKEL:  
meisje

Ik doe ook mee, maar natuurlijk niet voor mezelf  We kunnen ook voor Tara, Pippie, Vlinder en Twinkel een voorspelling doen??? Alhoewel, ik het zelf altijd pas wil zeggen als ik een behoorlijk buikje heb gezien!

Is dit een subtiele poging om te smeken om een foto????? hahahaha
Nou ik zal proberen dit weekend foto's te maken en op mn hyves te zetten, en natuurlijk even rond te sturen voor degenen die geen hyves hebben. Maar ik beloof niets hoor....

Wat beteft anoek en ukkie:

Ukkie: jongen
Anoek: meisje

liefs Tara

Goedemorgen,

Ben er weer vroeg bij vandaag.... Heb echt ellendig geslapen. Zo wat elke uur naar de wc, alleen tussen 3:30 en 7:00 doorgeslapen. Kon mn draai niet vinden, nu er ineens iemand weer naast me in bed lag.... Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn dat mn mannetje weer thuis is hoor, maar als het om mn bed gaat is het altijd weer even wennen, ha ha.

Heb ook wel wat last van mn buik. Wat steken onderin en ik voel het hoofdje zwaar in mn bekken drukken. Ja, dames, bereid je maar vast voor want daarvan ga je waggelen, hihihi!!

Straks eerst maar eens boodschappen doen en bedenken wat we met de paasdagen eens zullen gaan eten.

Zit nu net De Bevalling te kijken, maar jee wat zijn dat steeds toch oude afleveringen. Díe kleren.... gelukkig hebben ze tegenwoordig gewoon leuke zwangerschapskleding en hoef je als zwangere niet meer in van die oversized truien te lopen....

Fijne dag allemaal!

Liefs Anoek

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Ukkie

TARA: jongen

Anoek

TWINKEL:   meisje TARA: meisje

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2008 09:29:35'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Ukkie

TARA: jongen

Anoek

TWINKEL:   meisje TARA: meisje

Terug
Bovenaan