Ik was toch erg benieuwd of Ukkie inmiddels al bevallen was, maar nu las ik dat je gisteren gewoon een drukke dag hebt gehad i.v.m. de verjaardag van je man.
Gefeliciteerd nog Ukkie! Je hebt ons wel in spanning gehouden hoor!!!
Hier zijn we vandaag druk in de weer. Mijn man is druk bezig met de kinderkamer en ik heb het huis een grondige schoonmaakbeurt gegeven.
Ik heb toch wel last van poetsaanvallen deze week, dus maak ik er nu maar even gebruik van.
@Tara, ik ben ook wel benieuwd naar jouw buik hoor.
Morgen is het bij ons ook weer tijd voor een buikfoto. Wij maken er iedere 4 weken één.
Het verschil tussen nu en 4 weken geleden is al wel groot. Leuk hoor om te zien dat er wat groeit in je buik.
Zijn jullie in kilo's al veel aangekomen?
Bij mij zit er nu zo'n 3 kilo bij op i.v.m. het begin van de zwangerschap.
Nou, ik ga nog even verder poetsen en wens jullie alvast fijne paasdagen!
Enne... wie weet komt er nog wel een wiebelpaaskind. In dat geval - succes met de bevalling meiden!
Liefs, Twinkel3
Gefeliciteerd nog Ukkie! Je hebt ons wel in spanning gehouden hoor!!!
Hier zijn we vandaag druk in de weer. Mijn man is druk bezig met de kinderkamer en ik heb het huis een grondige schoonmaakbeurt gegeven.
Ik heb toch wel last van poetsaanvallen deze week, dus maak ik er nu maar even gebruik van.
@Tara, ik ben ook wel benieuwd naar jouw buik hoor.
Morgen is het bij ons ook weer tijd voor een buikfoto. Wij maken er iedere 4 weken één.
Het verschil tussen nu en 4 weken geleden is al wel groot. Leuk hoor om te zien dat er wat groeit in je buik.
Zijn jullie in kilo's al veel aangekomen?
Bij mij zit er nu zo'n 3 kilo bij op i.v.m. het begin van de zwangerschap.
Nou, ik ga nog even verder poetsen en wens jullie alvast fijne paasdagen!
Enne... wie weet komt er nog wel een wiebelpaaskind. In dat geval - succes met de bevalling meiden!
Liefs, Twinkel3