WIEBELMAMA'S

Ik was toch erg benieuwd of Ukkie inmiddels al bevallen was, maar nu las ik dat je gisteren gewoon een drukke dag hebt gehad i.v.m. de verjaardag van je man.
Gefeliciteerd nog Ukkie! Je hebt ons wel in spanning gehouden hoor!!!

Hier zijn we vandaag druk in de weer. Mijn man is druk bezig met de kinderkamer en ik heb het huis een grondige schoonmaakbeurt gegeven.
Ik heb toch wel last van poetsaanvallen deze week, dus maak ik er nu maar even gebruik van.

@Tara, ik ben ook wel benieuwd naar jouw buik hoor.
Morgen is het bij ons ook weer tijd voor een buikfoto. Wij maken er iedere 4 weken één.
Het verschil tussen nu en 4 weken geleden is al wel groot. Leuk hoor om te zien dat er wat groeit in je buik.

Zijn jullie in kilo's al veel aangekomen?
Bij mij zit er nu zo'n 3 kilo bij op i.v.m. het begin van de zwangerschap.

Nou, ik ga nog even verder poetsen en wens jullie alvast fijne paasdagen!
Enne... wie weet komt er nog wel een wiebelpaaskind. In dat geval - succes met de bevalling meiden!

Liefs, Twinkel3

Hahahahahaha Ukkie.

En wij maar denken dat je aan het bevallen was...maar een verjaardag is ook leuk natuurlijk!

Hoe is het met de rest?

Ik zag wel dat ik een afwijkende voorspelling heb maar goed....we zullen het vanzelf gaan zien.

Wij hebben vandaag geshopt. Gordijnen uitgezocht en een kinderwagen besteld...het is toch de antraciet-rood combi geworden. Helemaal happy zijn we ermee.

x-vlinder

Hallo!!

Ukkie, je hebt het wel spannend gemaakt hoor, hihi! Je gaat nu toch wel wat denken als een van ons 2en even niet op het forum is. Zeker omdat we er nu echt elke dag komen en soms wel meer keren per dag. Hoe dan ook, nog gefeliciteerd met je mannetje.

Wat een geraad en voorspel allemaal, ha ha! We zullen zien of het klopt en wie er wel of geen gelijk heeft!

Vlinder, eindelijk een keuze gemaakt! Mooi toch! Twinkel, hebben jullie nu al een kinderwagen uitgezocht?

Hier alles ok! Af en toe wat steekjes en lichte krampjes, maar niks serieus hoor. Denk gewoon reactie op een erg druk kindje in mn buik. Je zou toch denken dat er geen ruimte meer is... maar nee hoor... lukt deze uk dus nog prima, ha ha!

We zijn net nog even lekker met zn 2tjes een hapje gaan eten bij ons favoriete tapas-restaurant. Nu kan het nog! Het was weer erg lekker en natuurlijk ook gezellig! We waren alleen erg laat met reserveren (zonder reserveren heb je daar echt geen plek), dus konden alleen nog vroeg. Stiekem vind ik het wel lekker, want dan is het niet zo druk en zijn we weer op tijd thuis. ben nu toch wel wat sneller moe...
Nu dus nog even lekker saampjes op de bank. Ben in elk geval blij dat mn mannetje weer thuis is!

Fijne avond!

Liefs Anoek

Ukkie

PATRIES;jongen
MIER: meisje
TWINKEL: jongen
ANOEK: jongen
TARA: jongen
VLINDER: meisje
PINK: jongen
VS: jongen

Anoek

PATRIES;meisje
MIER : meisje
TWINKEL: meisje
TARA: meisje
VLINDER: jongen
PINK: meisje

Vs had voorspeld bij de Wiebelmeiden, dus heb ik hier maar even bij gezet!

Ukkie

PATRIES;jongen
MIER: meisje
TWINKEL: jongen
ANOEK: jongen
TARA: jongen
VLINDER: meisje
PINK: jongen

Anoek

PATRIES;meisje
MIER : meisje
TWINKEL: meisje
TARA: meisje
VLINDER: jongen
PINK: meisje
UKKIE: meisje

Vs had voorspeld bij de Wiebelmeiden, dus heb ik hier maar even bij gezet!

Goedemorgen meiden,

ik heb ook maar gegokt op een meisje voor Anoek. Moet zeggen dat het wel lastig is hoor. Ik gok een meisje, omdat Anoeks buik heeeeel anders is dan de mijne en ik denk dat ik een jochie krijg. Niet dat dat wat zegt, maar ach...je moet het ergens op baseren he...

En dan krijg ik de eerste wiebeljongen, Anoek het eerste wiebelmeisje. Zou leuk zijn.

Heb een belabberde nacht achter de rug. Van half 3 tot 5 wakker geweest, weer heel veel harde buiken, zeker 1 per 10 minuten. En ze deden zeer: ongi-gevoel, en rugpijn. Nu is het weer wat minder. Ik hoop toch maar dat het voortekenen zijn dat ons beebje niet te lang meer op zich laat wachten: zulke nachten zijn echt slopend.

Verder gaat het goed hoor. Ik voel me wel steeds meer moe, maar dat is logisch (toch?). Geen lange wandelingen meer, en het liefst hang ik lekker thuis op de bank met een boek/filmpje/puzzel. Af en toe wat poetsen, maar ook dat niet teveel.

Eigenlijk heb ik vanmiddag een verjaardag, weet nog niet of ik ga. Dan kom ik weer doodmoe thuis en als ik dan weer zo'n slapeloze nacht heb...pff.

Meiden, fijne (paas)zondag allemaal.

Liefs, Ukkie26, een beetje moe

Hallo meiden,

Fijne paasdagen allemaal!
Over een uurtje gaan wij naar mijn ouders toe om pasen te vieren.
Mijn zusje met haar vriend komen ook en ook nog een oom en tante van mij.
Gezellig druk dus.

@Anoek, de kinderwagen hebben wij tegelijk met de kinderkamer besteld.
Het is een mutsy 4-rider geworden in de kleur  cargo antracite.
Op de site van mutsy is hij wel te zien.
We zijn al flink opgeschoten met de kinderkamer, dus volgende week kan er behangen worden. Wel lekker hoor.

Veel plezier allemaal deze dagen en tot snel.

Liefs, Twinkel3

Hoi hoi,

Wij zijn juist weer terug van een verjaardag. Mn schoonzusje was jarig. Was wel gezellig. Ze waren wel verbaasd dat we er waren, want ze hadden gedacht dat ik daar geen zin meer in zou hebben. Nou moet ik wel zeggen dat ik net als Ukkie ook het liefste thuis ben, maar zo lang er niks aan de hand is... waarom zou ik thuis blijven? Ligt er denk ik wel aan wie er jarig is. Volgend weekend is mn pa jarig en als het kan dan ga ik dan ook, maar dat is zeker ook de laatste en nog enige verjaardag voor mij.Is ook niet hier om de hoek of zo. Dus in de auto nu een plastic zak met daaroverheen een kraammatras, ha ha!

Verder is het hier ook wat onrustig, maar weet niet wat ik er van moet denken. Ukkie bij jou lijkt het toch wel verdacht veel op voorweeën hoor. Hoop voor je dat het snel doorzet!

Mn mannetje roept dat het eten klaar!
Fijne pasen allemaal!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan